aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Regrete și asigurări de la Enel, pentru cei care au stat fără curent ore întregi

Regrete și asigurări de la Enel, pentru cei care au stat fără curent ore întregi

De Eugen Rogojan
la 2 August 2021 16:34
12 Comentarii

Regrete și asigurări de la Enel, pentru cei care au stat fără curent ore întregi

2 August 2021 16:34
La câteva ore după ce am solicitat informații legate de avariile la rețeaua de distribuire a energiei electrice, cei de la Enel România ne-au transmis...regrete și asigurări.
Scris de Eugen Rogojan - La câteva ore după ce am solicitat informații legate de avariile la rețeaua de distribuire a energiei electrice, cei de la Enel România ne-au transmis...regrete și asigurări.

Trimite articolul

X

Zeci de localități din județul Arad au rămas, duminică seara, fără curent, din cauza vântului puternic. Un cititor care locuiește în Grădiște ne-a spus, luni dimineață, că stă fără curent de 14 ore, iar în aceeași situație se află și locuitorii de pe unele străzi adiacente străzii Petru Rareș. Un alt cititor, de data aceasta din Caporal Alexa, sat aparținător al orașului Sântana, ne-a sunat luni la ora 12 pentru a ne spune că de duminică seara, de la ora 19, întregul sat stă fără curent. „Săptămâna trecută a ars un transformator aici la noi. Au venit, au zis că au reparat, dar iată că acum, după un pic de vânt, s-a luat curentul iar și dus a fost”, spune acesta.

Nimeni la call-center
Pe lângă că se plâng de faptul că nu au curent de atâta vreme, arădenii se arată nemulțumiți și de timpul de reacție al celor de la call-centerul furnizorului de electricitate. Unii dintre cei care ne-au sunat au povestit că au așteptat și 50 de minute pentru a intra în legătură cu un operator. Lucru pe care îl putem confirma, pățindu-l și noi pe propria piele.

Am întrebat furnizorul
Am solicitat celor de la Enel România să ne transmită câte localități au fost afectate de vijelii în ceea ce privește alimentarea cu energie electrică, de câte ore stau oamenii fără curent, câți consumatori au fost afectați și câte echipe ale operatorului intervin pentru remedierea problemelor.

Majoritatea au fost rezolvate
La aproape trei ore după ce am adresat întrebările, am primit și răspunsul: „E-Distribuție Banat a intervenit și a restabilit alimentarea cu energie electrică pentru majoritatea clienților afectați de condițiile meteorologice deosebite, cu impact asupra funcționării instalațiilor companiei”. Totuși, un număr de 20 de echipe ale E-Distribuție Banat interveneau, încă, luni la ora 16, pentru realimentarea „în siguranță a clienților, în cel mai scurt timp cu putință” a clienților din zonele Sebiș, Ineu, Macea, Pecica și Vladimirescu.

Regrete și asigurări
Totodată, cei de la Enel România au precizat că regretă „disconfortul creat consumatorilor și îi asigurăm că depunem toate eforturile pentru evitarea întreruperilor în alimentarea cu energie electrică, inclusiv prin suplimentarea echipelor din teren, pe fondul condițiilor meteo extreme”. Aceste regrete și asigurări, însă, cel mai probabil nu îi încălzesc prea tare pe arădenii care au stat ore întregi fără curent.

Trimite articolul

X
Taguri:
Arad ,
curent ,
enel ,
pâna
12 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Dan says:
    August 2, 2021 at 5:02 pm

    Răspunsul e unul singur: MAXIMIZAREA PROFITULUI !!! 😠
    … pe spatele clientilor si angajatilor (mult prea putini si cu un volum de munca uriaș !!!)

    E o vorbă din străbuni: “Deșteptul (a se înțelege “șmecherul”) promite, iar prostu’ așteaptă!” – ghici ghicitoarea mea: cine e “deșteptul” și cine e “prostul” ?!

    Reply
    • BASTINAS says:
      August 2, 2021 at 9:55 pm

      ACESTE DERANJAMENTE DE INTRERUPERE A CURENTULUI APAR DATORITA COPACILOR CARE AJUNG IN RETEAUA DE DISTRIBUTIE A CURENTULUI ELECTRIC PENTRU REMEDIEREA ACESTEI SITUATI ( AM DISCUTAT CU CEI DE LA ENEL CARE VIN LA REMEDIEREA SITUATIEI )EU CA CONSUMATOR TREBUIE SE MA ADRESEZ PRIMARIEI CA ENELUL SA POATA TOALETA COPACI ‘ O ABERATIE DUPA PAREREA MEA ; DE CE NU POT FACE ACEST LUCRU CEI DE LA ENEL ?????????

      Reply
  2. Tuluz-Lotrec says:
    August 2, 2021 at 5:07 pm

    Regrete si asigurari. Mda, multumim pentru mai nimic. Sa stai zeci de ore fara energie electrica dupa un vanticel nu cred ca e o placere pentru cei afectati si denota de fapt “calitatea” infrastructurii, care banuiesc ca este aceeasi de pe vremea lui Ceasca. Ce ar fi sa investiti in infrastructura aceasta, sa o modernizati si sa o faceti cat mai sigura, in loc sa cereti doar bani peste bani si sa capusati populatia?

    Reply
    • Alex says:
      August 2, 2021 at 5:44 pm

      Vanticel zici? Amice cu nume inventat, ești i.d.ot?https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/dupa-canicula-vine-furtuna-cod-portocaliu-de-vijelii-in-arad-din-aceasta-dupa-amiaza-1412878/

      Reply
      • Tuluz-Lotrec says:
        August 2, 2021 at 6:12 pm

        In anumite cartiere si strazi ale Aradului, cand vine un vanticel cade si curentul. Vanticel, nu furtuna! Sau poate tu locuiesti intr-o zona plina de sefi de institutii publice si mahari plini de pile, atunci te inteleg, inteligentule, acolo nu va cadea curentul, ca, deh…

        Reply
    • Stefan51 says:
      August 2, 2021 at 9:24 pm

      investitiile in infrastructura si le-au asumat prin contractul de cumparare,asa au platit un mizilic,da cine sa-i ia de guler ca nu-si indeplinesc angajamentele asumate?guvernantii cumparati?

      Reply
  3. Client says:
    August 2, 2021 at 5:57 pm

    Enel,o dati la intors…DE CE NU TOALETATI ?DACA PRIMARIILE NU TOALETEAZA ,VOI DE CE FACETI CONTRACT CU FIRME DE TOALETARE ? MAI MULTE COSTURI AVETI CU , DERANJAMENTELE SI DESPAGUBIRILE CLIENTILOR .DESTEPTI RAU DE TOT CONSILIUL DE ADMINISTRARE AL VOSTRU.PAI MAI NESIMTITILOR ZILNIC AVETI INTRERUPERI DE CURENT DE CATE O SECUNDA.CAT CREDETI CA REZISTA ELECTROCASNICILE OAMENILOR,IN ACEST RITM.VA VETI TREZI CU SUTE DE SESIZARI SI PROCESE.

    Reply
  4. Nemulțumit says:
    August 2, 2021 at 7:21 pm

    Din păcate și eu am așteptat 58 min… și încă de două ori câte 58 min, prima dată mi-a închis telefonul.
    Am vrut să fac sesizare online și tot degeaba… In final am reușit să trimit sesizare telefonic și online. Mai trist este că străzile fără curent, nici nu erau menționate la deranjamente. Personal, fac sesizări la fiecare “adiere” puțin mai accentuată urmată de întreruperi de curent. Trist…

    Reply
  5. Rat pack says:
    August 2, 2021 at 9:04 pm

    Cand nu platesti la timp ei nu au regrete sa te debranseze.

    Reply
  6. Vaxpopulii says:
    August 2, 2021 at 10:05 pm

    Banul dacă le vine, ei vor fi fericiți, nu-i mai interesează altceva. Și nu mă refer la echipele de pe teren cu prea puțini oameni, ci la șefii de tot felul care o freacă cu spor pe salarii nesimțite

    Reply
  7. Eu says:
    August 3, 2021 at 8:05 am

    Nu-s curioși animalele.astea ca își bat joc de oameni, cine ne plătește noua electrocasnicele care s-au stricat din vina lor?!? Cetățenii nu au nicio putere împotriva lor iar statul nu ne protejează împotriva acestor gunoaie.
    Hoți cu ajutorul statului care funcționează împotriva cetățenilor.

    Reply
  8. Ion says:
    August 3, 2021 at 11:23 am

    La ce imi folosesc scuzele ? S-a intrerupt curentul in zona Vulturul, linga Podul Gradistre, dumineca cam de la ora 20, de fapt doar o faza, cea cu iluminatul public, la care sint prinsi si unii localnici, curentul a revenit luni la ora 11, dar iluminatul public…aseara nu era functional. Nu a fost o furtuna mare, si nici mare ploaie. Tot ce a fost in frigider s-a cam terminat, nu mai vorbesc despre diconfortul general ( congelatoare, TV, aer conditionat, etc. Am incercat mereu sa anunt, …peste tot era ocupat sau aparea un robot cu un mesaj , ce nu inregistra locatia cu problema.Aradul nu stiu sa aiba call center, el e la Timisoara… De 20 de ami nu a mai fost o perioada asa lunga, in Arad, unde posibilitatile de rezolvare prin legare la un alt circuit sint multe. Initial am crezut ca echipele de urgenta sint…la UTA, la meci, apoi noaptea am tot sunat si asteptat…degeaba. Evidenta arata ca pe ENEL si furnizorii lui nu-i intereseaza, ei nu sint pedepsiti, au putine echipe de interventie. Asa ceva este inacceptabil.

    Reply
  9. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Fetele de la UTA întorc scorul şi scapă de griji
    3
    ONU: Consiliul de Securitate votează pentru o forţă internaţională în Fâşia Gaza
    4
    "Câinii roșii" anunță că invadează Aradul
    5
    A murit părintele pensionar Ioan Varga, de la Șimand
    6
    Arafat: Impactul unei posibile explozii a navei cu GPL incendiată pe teritoriul Ucrainei poate fi pe o rază de 4 - 5 kilometri
    7
    Ludovic Orban pus pe liber de președintele Nicușor Dan, după o lună de activitate la Cotroceni
    8
    Târgul care nemulţumeşte
    9
    Comedie islandeză la „Arta”: „Dragostea care rămâne”
    10
    Palatul Copiilor Arad organizează cea de-a IV-a ediție a evenimentului „Seara Atelierelor Deschise – Talent și creativitate”

    UT Arad

    "Câinii roșii" anunță că invadează Aradul
    Suporterii peluzei "Cătălin Hâldan" îndeamnă fanii lui Dinamo să cumpere bilete lângă sectorul galeriei oaspete.

    România

    Progres important pe A1 Margina–Holdea: lucrările au ajuns la aproape 50% la final de an
    La finalul acestui an, lucrările pe tronsonul autostrăzii A1 Margina – Holdea sunt realizate în proporție de aproape 50%, activitatea desfășurându-se simultan în toate galeriile celor două tuneluri de pe traseu.

    Local

    Leoni face concedieri! 465 de posturi ar urma să fie reduse
    O primă notificare prealabilă a fost înregistrată la Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad, iar o parte din salariați au primit deja notificări. 2

    Local

    Bătrânii - cel mai de preț rost al existenței noastre

    Local

    „Vrem dialog real, nu doar presiune fiscală”
    Patronatele arădene trag un semnal de alarmă la final de an: „sectorul IMM are nevoie de dialog real, nu doar de presiune fiscală”.

    Local

    Viitori specialiști ai domeniului științelor

    Local

    Zilele libere, obligatorii prin Codul Muncii
    Angajatorii trebuie să acorde zilele libere legale conform Codului Muncii, indiferent de cultul religios de care aparțin salariații.

    Local

    Monumentul Marii Uniri, care a costat 10 milioane de lei și trebuia dezvelit în 2012, nu a ajuns la destinație
    Monumentul Marii Uniri de la 1918, pentru realizarea căruia statul român a achitat sculptorului Florin Codre 10 milioane de lei și care urma să fie dezvelit pe 1 decembrie 2012, nu a mai ajuns la destinație, fiind depozitat de mulți ani pe o proprietate din Călărași a artistului, care a pierdut un proces cu Ministerul Culturii pentru că nu a mai transportat piesele la Arad pentru a fi montate. 3

    Mapamond

    SUA: Loteria vizelor este suspendată, întrucât suspectul de atacul armat de la Brown a fost un beneficiar al programului
    Ministrul american pentru securitate internă, Kristi Noem, a ordonat vineri suspendarea imediată a eliberării de „Diversity Imigrant Visa” (DVI) prin tragere la sorți, așa-numita loterie a vizelor, un program de care suspectul de atacul armat la universitatea Brown a beneficiat, relatează AFP.
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.