aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Şoferii, despre închiderea pasajului de la Maranata: „În loc să descongestionaţi traficul, mai rău îl încurcați!”

Şoferii, despre închiderea pasajului de la Maranata: „În loc să descongestionaţi traficul, mai rău îl încurcați!”

De Diana Dutu
la 11 February 2021 14:54 Reactualizat la: 11 February 2021 15:38
21 Comentarii

Şoferii, despre închiderea pasajului de la Maranata: „În loc să descongestionaţi traficul, mai rău îl încurcați!”

11 February 2021 14:54 Reactualizat la: 11 February 2021 15:38
Arădenii care circulă zilnic prin zonă, la ore când lumea se grăbeşte la serviciu sau la şcoală, combat argumentele primarului Călin Bibarţ.
Scris de Diana Dutu - Arădenii care circulă zilnic prin zonă, la ore când lumea se grăbeşte la serviciu sau la şcoală, combat argumentele primarului Călin Bibarţ.

Trimite articolul

X

ARAD. După ce a provocat un val de nemulţumire în rândul cetăţenilor prin decizia de a interzice traficul auto pe pasajul din zona Maranata, primarul Călin Bibarţ recidivează. În încercarea de a-i convinge pe arădeni că măsura luată de municipalitate este corectă, edilul a purces într-un „rond de seară” în zona cu pricina.

Printre argumentele invocate în susţinerea închiderii pasajului pentru traficul auto, Bibarţ face referire la „riscul major… Doamne, fereşte… de un accident aici. Sunt două părţi: pietonul şi automobiliştii. Argumentul cu care au venit în Comisia de sistematizare pietonii a fost următorul: când era deschis circulaţiei maşinilor şi interzis pietonilor, pietonii erau nevoiţi fie să treacă pe deasupra căii ferate – ceea ce nu e corect, că e periculos –, fie să meargă cu un bagaj în mână sau pe jos o distanţă pe care o să o parcurgem noi cu maşina, să vedem cât ar avea de ocolit cel cu maşina. Nu în ultimul rând, una din trecerile care sunt puţin mai încolo, pe vremuri erau cu scări, doar pentru pietoni. Fiind mai lată, am amenajat-o şi pentru maşini, şi pentru pietoni. Dar aceasta de aici (de la Maranata-n.r.) nu puteam să o lăsăm şi pentru maşini, şi pentru pietoni pentru că este în pantă, e cu panta cea mai mare şi cea mai îngustă. Doamne, fereşte să se întâmple vreo nenorocire! Ăsta a fost motivul pentru care am optat acum pentru această variantă, pe o perioadă de şase luni, să vedem dacă e mai bine aşa sau nu, încercând să mulţumesc ambele părţi. Dar mi s-a părut un argument destul de serios al celor care sunt pietoni că ei, pe jos, fac mult mai mult, ar trebui să ocolească, decât poate face maşina până la cealaltă trecere – probabil un minut sau două.”

Şi, ca să demonstreze că are dreptate, primarul a parcurs cu maşina drumul dintre cele două pasaje. De menţionat că, la ora „rondului de seară”, şoferul Călin Bibarţ nu a întâlnit absolut niciun alt autovehicul pe traseu, a circulat singur pe şosea, iar la final a punctat victorios: „Am făcut un minut cu maşina până aici.”

Exerciţiul demonstrativ al edilului a fost, însă, rapid taxat de internauţi.

Dar când e aglomerat?!?

„Vă recomand acest <rond> să îl faceţi la prima oră a dimineţii, când cetăţenii de care va îngrijiţi aleargă spre serviciu. Atunci vă puteţi da seama de eroarea produsă prin blocarea acestui pasaj” – transmite Ruben Kremer. „În aglomerare, timpul este de 10 ori mai mult” – spune şi Sorin Soriţeu.

„Domnule primar, NU distanţa este problema (de nici un minut)! Faceţi <rondul de dimineaţă> la ora 7.30, vedeţi câte minute stau maşinile să treacă, cât de aglomerat e, vin maşini din trei părţi, n-ai vizibilitate din partea stângă din cauza taximetriştilor, dreapta este trecerea de pietoni, aştepţi să treacă pietonii, după care aştepţi să treacă maşinile care vin din stânga, după care, hop, iar trec pietonii şi tot aşa mai departe… Dincolo, de zeci de ani de zile n-au fost accidente, era foarte bine… Rămân la părerea mea că pe <cineva> deranja foarte mult acea trecere…” – opinează Ylu Schweitzer.

„Explicaţii prosteşti”

„Altă treabă nu aveți? A fost singura trecere și nu s-a întâmplat nimic niciodată! S-au mai deschis două treceri și acuma te pomenești că va fi carnagiu! În loc să descongestionaţi traficul, mai rău îl încurcați!” – e de părere Eugen Micu.

„E o iniţiativă ne-necesară. Chiar deranjantă… Aşa aţi reuşit să aglomeraţi strada Radnei. Până acum, se împărţea traficul între Radnei şi Titulescu. Cand a fost vreun accident acolo?” – întreabă Naomi D.

„Domnule Bibarţ, aţi spus că <să nu se întâmple cumva vreo nenorocire>. Ia spune dumneata câte nenorociri s-au întâmplat până acum? Ce-i cu explicaţiile astea prosteşti? Argumentele nu sunt reale!” – atrage atenţia Onişor Luca.

„Plin de pietoni, cum se și vede! La blocul 305 locuiesc, vis-a-vis de viaduct. Cinci poate traversează întreaga zi” – spune Marcel Moghioros.

„Cea mai proastă decizie”

Cosmin Bordei pune punctul pe „i”: „Din păcate, decizile de felul acesta se iau <din pix>, adică fără să se studieze cu adevărat dacă e eficient sau nu! Acea trecere pe care aţi închis-o a funcționat PERFECT multi ani (cu excepţia situaţiilor când ploua torenţial şi se forma baltă şi când era îngheţat şi nu curăţa nimeni). Acum, dintr-o dată, dintr-un birou, cineva şi-a dat seama că e bine să închidă acea trecere. Cea mai proastă decizie. Mergeţi, vă rog, la o oră de vârf (7.50 dimineaţa, în timpul şcolii) şi încercaţi să veniţi dinspre Mioriţa spre universitate şi să faceţi stânga spre Gemi Center: vizibilitate ZERO din cauza taximetriştilor (ei nu au nicio vină), atenţie sporită la pietoni (pietonii nu au nicio vină) şi, pe deasupra, ca să ne asigurăm când trecem, ne oprim pe trotuar sau pe trecerea de pietoni. GROAZNICĂ decizie aţi luat! Cel mai slab om în înţelepciune nu lua decizia asta!”

Pasajul din zona Maranata devine exclusiv pietonal

Trimite articolul

X
Taguri:
circulatia ,
descongestionare ,
inchiderea ,
incurcati ,
maranata ,
pasaj ,
primarie ,
soferi
21 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. ighi says:
    February 11, 2021 at 3:35 pm

    Este de dorit sa vina o comunicare a lui Bibart in urma acestor comentarii si a acestui articol.
    Vom avea? Nu prea cred… nu il duce mintea…

    Reply
    • piuir says:
      February 11, 2021 at 8:55 pm

      Lasa ca il duce mintea sa te suga de bani cu parcarile si cu ridicatul de masini. Parca ar fi terenul lu tac’su. Dar… toti sunt la fel… orice loaza alegi, isi va bate joc de noi.

      Reply
      • anonim says:
        February 12, 2021 at 9:13 am

        Masinile se ridica de unde e ilegal sa parchezi . Din pacate noi ,ca romani ,vedem asta ca pe o pedeapsa . As vrea sa vad de cate ori ai parcat ilegal in afara Romaniei . Afara putem respecta pe cand in Romania trebuie sa parcam in fata birtului .
        Spune-mi te rog un caz in care au ridicat o masina parcata regulamentar.

        Reply
        • Gere says:
          February 12, 2021 at 1:16 pm

          Problema e ca aceasta forma de administratie , de 16 ani incoace,a extins tot mai mult spatiul legal de parcare,dar care nu este suficient ! A impus biruri peste biruri, a reactivat taxe de asigurare cazute in desuetudine, astfel ca i-a impovarat tot mai mult pe aradeni…Asta in conditiile in care drumurile prin Arad sunt facute de mantuiala,cu foarte multe denivelari di gauri de canal neasigurate! In plus, e pentru unii muma,pentru altii ciuma: pe unele strazi se ridica masinile,pe alte strazi deloc,desi parcatul este la fel de ilegal ,in toate situatiile!

          Reply
  2. eeee says:
    February 11, 2021 at 3:37 pm

    Bai, da’ faceti studii de fezabilitate pt. tot felul de fantasme, dar de 30 de ani n-ati facut, macar, un pasaj. Si nici n-aveti de gand dupa cum vorbiti. Si 16 ani ne-a condus unu cu specializarea drumuri si poduri.

    Reply
  3. Kidu says:
    February 11, 2021 at 3:41 pm

    Pacala in actiune.

    Reply
    • sellep says:
      February 11, 2021 at 4:00 pm

      KIDULE, asta e Falca 2.0 si sincer m-am inselat, l-am vazut mai maleabil, dar e dracul incarnat…

      Reply
      • Dan says:
        February 12, 2021 at 2:21 am

        👍
        Din păcate, ai dreptate!

        Și eu m-am lăsat înselat de figura blajină a “omului” Bibarț și chiar am crezut ca “primarul” Bibarț dorește O COLABORARE REALĂ CU ARĂDENII, în folosul întregii comunități și a orasului…🤔

        Din păcate constat că are DOAR RĂFUIELI PERSONALE cu arădenii 😡 (nu înteleg “de ce?”) și FACE ORICE CA SĂ LE FACĂ VIAȚA GREA acestora (în loc să le-o ușureze)!!!

        Uitați-vă atent: 9 din 10 măsuri luate , NU AU NIMIC CU EFICIENTIZAREA si OPTIMIZAREA vieții aradenilor, ci DOAR CU ȘICANAREA lor…! (reducerea circulatiei tramvaielor, reducerea programului la taxe si impozite, proceduri suplimentare, stupide, greoaie si tergiversate la Starea Civila, un personal SUPRADIMENSIONAT si TOTAL NEEFICIENT în rezolvarea problemelor cetatenesti, blocarea capatului Pietii Avram Iancu, “vânarea” posesorilor de clime și de uscatoare, etc, etc, etc !!

        Da, din pacate ASTA e adevărata față a “primarului” Bibarț… 😠

        R.I.P. Arad ! 😣

        Reply
  4. Gemi says:
    February 11, 2021 at 4:05 pm

    Incredibil de idiot …pai orasul asta nu are comisie de sistematizare ? primarul insusi merge pe teren si decide pe loc cum sta treaba . Asta inca crede ca administreaza un sat .

    Reply
  5. Marian imbecilul says:
    February 11, 2021 at 4:55 pm

    Bine ca l-au inchis ca toti dobitocii intra pe contrasensdaca le ia politia persimul se pisa pe ei

    Reply
  6. Calin says:
    February 11, 2021 at 4:57 pm

    Bibart nu are timp de voi, e in razboi cu aradenii. V-ati uitat ce hartii au pus in scarile blocului? Sa declarati oamenii care va viziteaza si sa platiti asigurare pe apartament. Daca nu, vine NOUA SECURITATE, denumita Politia Locala cu sef carea condus SRI, apropiat familiei BIBART si care va amendeaza.

    Cine a crezut ca trece cominismul in 30 de ani s-a inselat amarnic.

    Reply
  7. Alina Codoban says:
    February 11, 2021 at 5:03 pm

    Eu zic sa mai faceti un studiu de fezabilitate cu vreo 500.000 euro si dupa sa faceti o licitate publica 3/6 luni si apoi inca 6 luni de contestatii si cand termini mandatul va fi gata.
    Mai bine fa o sedinta cu funcionarii tai care nu fac nimic toata ziua si incurca pe toata lumea. L ai pus pe Boca sa te informeze si o face prost.
    Apropo…. de DL Curariu ai auzzit ??? Lucreaza la tine in Primarie, cam 1-2 ore pe saptamana si slujeste doar clientela Falca. Sitiai ??? Iti spun … De DNA Lilioara Stepanescu ai auzit ??? Ea e tot din echipajul lui Falca, e doman care face numai cum vrea ea.
    Cand vrei sa evoluezi daca tu nu esti informat real de orasul tau ???

    Reply
  8. Colceriu Constantin says:
    February 11, 2021 at 5:56 pm

    Se vede ca domnul primar e expert in paduri. A inchis tot ce se putea, pe străzi a făcut birturi, pasajele au devenit periculoase..dar in schimb a ciopartit pomii din centru. Mai putin si creste iarba pe strazi ca autoturismele nu vor mai circula..

    Reply
  9. anonim says:
    February 11, 2021 at 6:13 pm

    Domnule, va place sa fiti injurat , hulit, afurisit ?

    Reply
  10. Bornait in Romania says:
    February 11, 2021 at 7:16 pm

    Eu am scris acelasi lucru in urma cu doua saptamani dar pe celalalt site local, in loc ca autoritatile locale sa fluidizeze traficul, ei mai mult il incurca.
    O cheastiune, care este scopul consiliului local daca prostul de primar, padurar ales, face doar ce il taie capul ?
    USR, voi ce mama dracu faceti acolo ? Ati primit ,,ciolane” ?

    Reply
  11. Mokofanu says:
    February 11, 2021 at 7:36 pm

    Cațiva ani cu primari ca ăștia și Aradul va dispărea de pe hartă cu totul

    Reply
  12. Iosca P.Sedistu says:
    February 11, 2021 at 7:43 pm

    O să-l regretați pe Falkone, fraierilor! Cu Bibi va fi mult mai rău.

    Reply
  13. Fortza Dorelbibi says:
    February 11, 2021 at 8:46 pm

    Primau’Dorel… devenim celebri cu el! Saracu’, mintea acestui individ, va deveni un subiect preferat de bancuri la nivel național! Omul se străduiește din răsputeri,sa devină cel mai penibil, si slab mobilat intelectual, dintre toți primarii patriei! Părerea mea ca are cale mai mari șanse… nare cine să-l întreacă!!!

    Reply
  14. Arădean says:
    February 11, 2021 at 9:31 pm

    Chiar crede cineva scuzele primarului???
    Este mult mai simplu…nu s-a inteles cu Kauflandul lui Falca si atunci…cum ii poate pine bete in roate? Ingreunand accesul auto. Sa fim seriosi..cat de usor si des mergi cu masina? Dar cat ai mai merge, pieton fiind?

    Reply
  15. DaniL says:
    February 11, 2021 at 11:32 pm

    Și aici sa-ntâmplat ca și la pasajul de pe 6 Vanatori când un mare inginer dintr-un birou a schițat din pix cum ar fi sa nu se mai treacă pe sub pasaj ca na toată lumea merge pe pasarela!! Ideea e ca acolo chiar sau întâmplat câteva evenimente destul de grave dar nimeni nu sa sesizat ca vorba aia totusi era destul de utila și trecerea veche pentru cei de la Cet sau ASA

    Reply
  16. Stefan says:
    February 12, 2021 at 11:31 am

    DOMNUL PRIMAR AL TUTUROR ARĂDENILOR și—a închis strada traficului auto (strada astfaltată din banii contribuabililor) ca nu cumva să se întîmple vreo nenorocire acolo la el în fața porții !!

    Reply
  17. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Arme ilegale și țigări de contrabandă, la Gurahonț 
    3
    Din 6 noiembrie, se redeschide Rabla Auto 2025: statul oferă până la 18.500 lei pentru o mașină nouă
    4
    VIDEO. Avion cargo prăbușit în SUA: Cel puțin șapte morți
    5
    Buzoianu: Hrănirea urșilor, sancționată cu amenzi cuprinse între 10.000 și 30.000 de lei
    6
    Putin ordonă propuneri privind posibila reluare a testelor nucleare
    7
    Sondaj INSCOP: AUR - 38%, PSD - 19,5%, PNL - 14,6%, USR - 12,3%
    8
    Au semnat protocolul pentru subunitatea de pompieri de la Lipova
    9
    O femeie germană a născut cvintupleți într-un spital din Berlin
    10
    Încep lucrările la pasaj: trafic restricționat pe Arad-Vladimirescu

    România

    Progres important pe A1 Margina–Holdea: lucrările au ajuns la aproape 50% la final de an
    La finalul acestui an, lucrările pe tronsonul autostrăzii A1 Margina – Holdea sunt realizate în proporție de aproape 50%, activitatea desfășurându-se simultan în toate galeriile celor două tuneluri de pe traseu.

    Local

    Leoni face concedieri! 465 de posturi ar urma să fie reduse
    O primă notificare prealabilă a fost înregistrată la Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad, iar o parte din salariați au primit deja notificări. 2

    Local

    Bătrânii - cel mai de preț rost al existenței noastre

    Local

    „Vrem dialog real, nu doar presiune fiscală”
    Patronatele arădene trag un semnal de alarmă la final de an: „sectorul IMM are nevoie de dialog real, nu doar de presiune fiscală”.

    Local

    Viitori specialiști ai domeniului științelor

    Local

    Zilele libere, obligatorii prin Codul Muncii
    Angajatorii trebuie să acorde zilele libere legale conform Codului Muncii, indiferent de cultul religios de care aparțin salariații.

    Local

    Monumentul Marii Uniri, care a costat 10 milioane de lei și trebuia dezvelit în 2012, nu a ajuns la destinație
    Monumentul Marii Uniri de la 1918, pentru realizarea căruia statul român a achitat sculptorului Florin Codre 10 milioane de lei și care urma să fie dezvelit pe 1 decembrie 2012, nu a mai ajuns la destinație, fiind depozitat de mulți ani pe o proprietate din Călărași a artistului, care a pierdut un proces cu Ministerul Culturii pentru că nu a mai transportat piesele la Arad pentru a fi montate. 3

    Mapamond

    SUA: Loteria vizelor este suspendată, întrucât suspectul de atacul armat de la Brown a fost un beneficiar al programului
    Ministrul american pentru securitate internă, Kristi Noem, a ordonat vineri suspendarea imediată a eliberării de „Diversity Imigrant Visa” (DVI) prin tragere la sorți, așa-numita loterie a vizelor, un program de care suspectul de atacul armat la universitatea Brown a beneficiat, relatează AFP.

    Local

    Bilanțul anului la CCIA Arad: consolidare, deschidere și sprijin pentru mediul de afaceri local
    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură a Județului Arad (CCIA Arad) încheie anul 2025 cu un portofoliu solid de activități și proiecte care au contribuit la dezvoltarea mediului de afaceri și la susținerea comunității locale. 1
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.