
Licitaţia pentru acest segment de drum nu a fost contestată, fiind unul dintre cele două tronsoane care nu au avut probleme de acest gen. Supervizarea pentru Nădlac-Arad, autostrada care la finalul lucrărilor va măsura 38,9 kilometri, a fost câştigată de consorţiul VIA Design-Omicron-Amepro-Consitrans. Oferta cu care a fost câştigată licitaţia este de 20,7 milioane de lei. De altfel, nici în privinţa execuţiei autostrăzii Nădlac-Arad nu au existat contestaţii, acesta fiind singurul tronson care a trecut de „furcile caudine” ale licitaţiei fără a fi atacată de alte companii. Constructorii s-au angajat ca până în anul 2013 să finalizeze autostrada Nădlac-Arad şi să o lege de cea care merge spre Timişoara. Finanţarea pentru contractul de supervizare vine prin fondul de coeziune, de la Uniunea Europeană.
Citiți principiile noastre de moderare aici!