aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
  • Aplicatii mobile
Select Page

ARADON
Local
UPDATE. Un deces COVID la fiecare 3 ore, în Arad

UPDATE. Un deces COVID la fiecare 3 ore, în Arad

De Diana Duțu
la 30 October 2021 13:52 Reactualizat la: 30 October 2021 14:26
56 Comentarii

UPDATE. Un deces COVID la fiecare 3 ore, în Arad

30 October 2021 13:52 Reactualizat la: 30 October 2021 14:26
Opt persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2 şi-au pierdut viaţa în ultimele 24 de ore, în judeţul Arad.
Scris de Diana Duțu - Opt persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2 şi-au pierdut viaţa în ultimele 24 de ore, în judeţul Arad.

Trimite articolul

X

UPDATE: Pe sexe

Potrivit dr. Horea Timiş, director al DSP Arad, femeile sunt mai expuse infectării cu SARS-CoV-2, în timp ce bărbaţii sunt mai expuşi riscului de deces. Cel puţin asta indică cifrele la zi, pentru judeţul Arad. Sâmbătă, 30 octombrie, dintre cei pozitivi, 51,64% sunt femei şi 48,36% bărbaţi. În cazul deceselor COVID, 54,87% sunt bărbaţi şi 45,13% femei.


Conform raportării Centrului Județean de Coordonare și Conducere a Intervenției, cuprinzând date furnizate de Direcția de Sănătate Publică a Județului Arad, la nivelul Județului Arad s-au înregistrat 329 de cazuri noi de COVID, faţă de ultima raportare. Astfel, de la începutul pandemiei până sâmbătă, 30 octombrie, s-au înregistrat 36.311 infectări cu virusul SARS-CoV-2. Numărul total de persoane vindecate de la începutul pandemiei este de 30.475. În ultimele 24 de ore au fost declarate vindecate 286 de persoane.

De la începutul pandemiei, în judeţul Arad au decedat 1.294 de persoane infectate cu coronavirus. De vineri până sâmbătă au fost raportate 8 decese COVID. Ceea ce înseamnă că, la fiecare trei ore, un arădean a murit din cauza nemilosului virus.

În prezent, în judeţul Arad sunt active 4.542 de cazuri de COVID. 391 de bolnavi sunt internaţi în spital, iar 4.151 persoane pozitive la SARS-CoV-2 se află în izolare la domiciliu. 1.667 de persoane sunt în carantină.

Trimite articolul

X
Taguri:
Arad ,
cazuri active ,
CJCCI ,
coronavirus ,
covid-19 ,
DSP Arad ,
opt persoane decedate ,
pacienti infectati SARS-CoV-2 ,
persoane in carantina ,
persoane in izolare ,
persoane vindecate ,
raport covid-19
56 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Anti says:
    October 30, 2021 at 1:57 pm

    si de la vaccin la cate ore, dezumanizatilor?

    Reply
    • Anti says:
      October 30, 2021 at 2:37 pm

      🤣🤣🤣 Iar te-a cuprins criza de mimetism trollistic cretinoidule ? Cu toate ca ar fi interesant un raspuns la acea intrebare

      Reply
      • anonim says:
        October 31, 2021 at 7:55 am

        Da, nebunule,neaga realitatea. Inchide ochii si o sa ai impresia ca ai stins Soarele. Ramai ceea ce esti, un biet penis decalotat. Si balacaresteste-i in continuare pe toti cei care nu iti accepta prostia si aroganta.

        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://amp.dcnews.ro/vaccinarea-la-chiuveta-demascata-val-valcu-trebuie-sa-fie-multi-prosti-care-dau-100-de-euro-ca-sa-moara_843609.html&ved=2ahUKEwiHzuzQufHzAhUCLewKHcbnCNwQFnoECBAQAQ&usg=AOvVaw1bw9rkoS7p9xXZT-vOnMyx&ampcf=1

        Reply
    • Cosmin says:
      October 30, 2021 at 3:28 pm

      In ciuda faptului ca vaccinurile aprobate in UE (si in Romania) sunt cele mai urmarite “medicamente” din istoria omenirii inca nu au fost nici 100 de morti asupra carora vaccinul macar sa fi avut o parte din vina (nu sa fie cauza in sine). Din miliarde de doze facute.

      Daca paracetamolul al fi administrat unui miliard de oameni ar baga in spital aproximativ 100000 din ei ca reactii adverse si ar omori probabil vreo 1000. Ca sa intelegi cat de mici sunt riscurile vaccinari spre deosebire de cea mai banala medicamentatie.

      Reply
      • Dd says:
        October 30, 2021 at 4:25 pm

        @Cosmine, să mă cac pe “ce aprobă UE-ul tău”…!

        Ia naibii, vreo 10 produse vândute în țările fondatoare a UE și la noi, cei “din lumea a III-a a UE-ului” (de la autoturisme, cosmetice, produse alimentare sau farmaceutice), și COMPARĂ ACELE PRODUSE ÎNTRE ELE …; vei vedea că TOATE sunt diferite calitativ:
        – mult mai bune la țările din Vestul Europei și mult mai proaste la noi, chiar dacă LA ACELAȘI PREȚ sau chiar mai mare la noi!
        ASTEA sunt “normele” UE-ului tău !!!

        Dacă esti atåt de tânăr si de tălâmb, încat să crezi ca toate aceste “autorizări”, “certificări”, “auditări”, au ceva CORECT și REAL, ești “monument de naivitate”.

        Singurul lucru REAL, sunt BANII GREI cu care sunt cumpărate !!! (vezi Criza Economică din 2007, de cine a fost provocată și cine a plătit , în final, “oalele sparte de alții”). 🤔

        Așa că, lasă-mă cu teoria “că-i bun că e de la UE”…

        Reply
        • Cosmin says:
          October 30, 2021 at 7:47 pm

          Nimic din ce zici nu are legatura cu vaccinurile. Sunt prostii, da’ tot nu are rost sa le dezbatem la discutia asta.

          Mergi si fa-l ala chinezesc, mnah.. daca esti atat de dobitoc incat sa crezi ca iti dau alt “vaccin”.

          Reply
      • anonim says:
        October 30, 2021 at 8:58 pm

        Taci drecu ca esti tampit si ti place sa mananci rahat in public , tolomacule care esti tolomac … auzi afirmatie de om tembel …. In ciuda faptului ca vaccinurile aprobate in UE (si in Romania) sunt cele mai urmarite “medicamente” din istoria omenirii inca nu au fost nici 100 de morti asupra carora vaccinul macar sa fi avut o parte din vina (nu sa fie cauza in sine)….. Ma prostane !!! De ce oare exista atatea state care au retras vaccinurile AstraZeneca de pe piata ???? deoarece nici macar nu au avut vre o legatura cu cei decedati si injectati cu respectivul vaccin , nu ? …. Doamne ca tembel mai poti sa fii , inteleg ca din dpdv propagandistic pro-vaccinare sa afirmi ca vaccinul nu ucide , dar sa mananci rahat cu carul si sa afirmi ca nu au existat nica 100 de decese asupra carora sa planeze suspiciuni vis a vis de vaccin ???? asta cand exista o multime de tari care au retras vaccinul de pe piata ? clar ca esti tampit , nu mai am nici un dubiu !

        Reply
        • Cosmin says:
          October 31, 2021 at 2:43 am

          AstraZeneca nu a fost retras decat de pe o singura piata si acolo fiindca s-a considerat ca exista suficiente alternative deja.

          In rest pe la primele 20 de cazuri de trmoboza (deci nu de morti) o serie de tari au limitat vaccinarea in functie de varsta fiindca a existat un tipar (chiar daca inca nu era dovedit ca e de la vaccin, unele tari au considerat ca sunt suficiente alternative sa mai astepte date).

          Exact cum ziceam, cele mai urmarite medicamente din istorie.

          Reply
          • anonim says:
            October 31, 2021 at 3:17 am

            Hai sa mi swgi toata pwla de mizerabil ce esti !!! au existat decese si in Norvegia , Austria , UK etc.etc. decese recunoscute ma cacanar idiot ce esti , futu ti mortii ma tii de cretin , mai citeste ma tampitule si presa internationala , tolomac de umanoid ce poti fii

      • DND says:
        October 31, 2021 at 8:14 pm

        peste 95% se vindeca si fara vaccin! Nu va mai bateti capul cu vrajelile astea, vedeti-va de treburi

        Reply
        • mig29 says:
          November 1, 2021 at 10:30 am

          Si cei care nu se vindeca tovarase DND cu ei ce faci? Te iei de mana cu ei si ne parasesti?

          Reply
    • Bilbao says:
      October 30, 2021 at 3:52 pm

      Situatia este in asa stare din cauza cretinilor ca tine care nici in ceasul al doisprezecelea nu realizeaza ce se intampla in jurul lor.

      Reply
  2. Delta says:
    October 30, 2021 at 2:03 pm

    Cei care fac declaratia de mai sus sa dea si explicatii. Cum si de ce. Nu pt ca zic eu ci pt ca sunt obligati.

    Reply
    • Dd says:
      October 30, 2021 at 4:50 pm

      👍 Și, în plus, a avut cineva rabdare să socotească toate cifrele din presă cu cei îmbolnăviți sau decedați dr COVID în Arad?
      Nu cumva am ajuns să depășim populatia Aradului, așa cum raportează INS ul gradul de vaccinare al României, la o POPULATIE DE 20 MILIOANE de locuitori !!!
      De parcă cei peste 4 milioane plecați din țară sau cei aproape 1 milion de decedați și neactualizaț in Baza de Date, SE VOR ÎNTOARCE ÎN ROMÂNIA să se vaccineze…!!!

      Cam așa cu cu “corectitudinea” raportărilor…

      PS: cum contextul nefericit m-a făcut să umblu destul de des în Cimitir, în toți acești ani, pot să vă spun un singur lucru (CONFIRMAT ȘI DE GROPARI!!!) :
      – VĂRFUL DECESELOR A FOST ÎN NOIEMBRIE – DECEMBRIE 2020, (când ne dpunea Johanis ca se pot face Alegeri, ca rata de infectare și decese “a scăzut”…), perioadă în care, ORIUNDE TE UITAI VEDEAI ZECI DE MORMINTE PROASPETE, iar acum, culmea, mult mai puține…
      Da sunt și acum, dar nici pe departe ca în perioada pomenită mai sus…
      Si atunci, mă întreb, CÂND A FOST ADEVĂRATA CRIZĂ MEDICALĂ, acum sau atunci … ???

      Reply
      • Cosmin says:
        October 30, 2021 at 7:47 pm

        Da, stau multi si urmaresc cifrele astea.

        Reply
  3. Satul de minciuni says:
    October 30, 2021 at 2:03 pm

    Ba jurnalististilor de 2 lei … v-ati vandut ca fetele de pe strada ( ele macar ofera placere ) voi numai minciuna, haos , panica … Mi-e rusine cum fara scrupule ne mititi si ne tineti in panica deja de 2 ani … Alaturati-va poporului , spuneti adevarul pur … voi nu aveti copii , frati , surori , parinti !, constiinta !? … Ne-am saturat !

    Reply
    • Cosmin says:
      October 30, 2021 at 3:13 pm

      Asta e adevarul. Ca tu nu ai curajul sa-l accepti nu e altcineva de vina.

      Vanduti sunt cei care-ti baga porcariile alea cu “vor sa te controleze/sa te omoare/sa te nu stiu cum in cap”. Pai iti vinzi singur toata viata intrand in fiecare zi pe Facebook, suntem sclavii unei clase politice PSD/PNL si cumva tot avem impresia ca ei au nevoie de “vaccine” sa ne controleze.

      Adevarul e ca se moare si se moare datorita celor fricosi, ca tine.

      Reply
      • Facts says:
        October 31, 2021 at 8:26 pm

        97% din cei infectati se fac bine, plus ca anul trecut in 2020 in toata lumea au murit de covid ~1.8 mil oameni iar anul asta, pana acum peste 3 mil. Cum naiba au murit mai multi acum cand avem “solutia” aka vaccinul?
        PS. De cancer au murit doar anul asta peste 6mil de oameni.

        Reply
  4. anonim says:
    October 30, 2021 at 2:12 pm

    Dna Diana Dutu cu cat sunteti remunerata casa sa raspanditi frica si depresia in aradeni ? Chiar nu mai aveti nici un strop de umanitate voi , media ? Doar goana dupa senzational si morbid va motiveaza ?

    Reply
    • anonim says:
      October 30, 2021 at 2:21 pm

      Ni-no, ni-no😂

      Reply
    • Cosmin says:
      October 30, 2021 at 3:34 pm

      Realitatea e infricosatoare. Ce credeai ca se intampla cand zbierai si convingeai lumea sa nu se vaccineze?

      Printre mortii astia sunt si cei convinsi de tine. E important sa accepti asta cand mergi seara la somn, poate pe viitor o sa iei alte decizii.

      Reply
      • timis says:
        October 30, 2021 at 6:18 pm

        dar cei care au avut comorbitati si au murit(de covid si nevaccinati bineinteles)de ce nu au fost tratati si de comorbitati ????? de ce atunci cand ajungi in spital cu cancer ,esti tratat de covid si canceru poate sa mai astepte????totul este aiurea….. cei nevaccinati nu au avut comorbitati ,deci au murit de covid….cei vaccinati au avut si comorbitati si au murit, dar nu de covid….harababura….

        Reply
        • Cosmin says:
          October 31, 2021 at 1:33 am

          Uite, comentariul tau arata ignoranta si prostia maxima. Auzi acolo.. de ce nu au fost tratati de comorbitati!? Off, doamne..

          Da’ mnah, tu esti in masura sa iti dai cu parerea cumva.

          Inteleg ca esti las, inteleg ca ti-e frica, dar de ce trebuie sa te chinui sa convingi si pe altul de prostia ta?

          Nu, comorbitatile nu pot fi tratate. Sunt ori boli cronice de lunga durata (de exemplu: diabet), ori boli acute cauzate de organism in lupta cu virusul.

          Reply
  5. Sebi says:
    October 30, 2021 at 2:23 pm

    Poate pentru ca ati introdus in circuitul Covid spitalul din Ineu. Au ei grija sa depaseasca si recordul acesta.

    Reply
  6. Gheorghe says:
    October 30, 2021 at 2:47 pm

    daaa,pentru ca nu va ocupati de pacienti si nu le tratati nici comorbiditatile

    Reply
  7. Anonim says:
    October 30, 2021 at 2:57 pm

    Vrajeala de oameni retardati….sa ne spuna cati mor pe zi in Arad din anul 2010 si cu cat a crescut mortalitatea de cand cu covid. Nu de alta dar spun unii ca aia 10 pe zi asa zis morti de covid sunt luati din totalul celor morti zilnic,nu sunt in plus…doar panica si frica indusa prostilor spre vaccinarea turmei…

    Reply
    • Cosmin says:
      October 30, 2021 at 3:21 pm

      In zilele astea mortalitatea e dublata fata de o zi obisnuita.

      Anul trecut au fost cu 35000 mai multi morti decat media ultimilor ani si doar 15000 pe seama Covid. Anul asta se preconizeaza o cifra mult mai mare.

      Deci se moare mult mai mult de cat ce vezi tu aici si ce apare zilnic in raportari. Probabil partial din subraportarea cazurilor de Covid si partial datorita faptului ca spitalele sunt arhipline si oameni ce ar putea fi salvati cu alte boli nu au loc si acces la ajutor.

      Deci nu e “vrajeala”, nu e discutie de birt, sunt mii de parinti, frati si surori sau copii ce mor din vina unora ce nu vor sa accepte un adevar simplu fiindca “au vazut ei pe Facebook”.

      Singurii ce se comporta ca o turna de oi sunt cei ce refuza vaccinarea “ca stiu ei mai bine”. Fricosi de doi bani si iresponsabili. Nu inteleg cum nu le crapa obrazul de rusine cand merg pe strada.

      Reply
      • Anti says:
        October 30, 2021 at 3:50 pm

        Pai ia zi de ce se moare mai abitir “de covid” ca anul trecut dom propagandist? Ca exista deja 30% vaccinati si vreo tot atatia imunizati natural si cica numarul mare de morti e dintre restul de 40% nevaccinati iar anul trecut toata lumea era nevaccinata. Sau pe cei trecuti prin boala iar ii lasam pe dinafara? Daca afirmi ca varianta Delta e mai mortala decat Alfa nu doar mai contagioasa asta s-o si dovedesti ca altfel e doar gargara de tip #rezist. Eu pot sa iti dovedesc ca Alfa e mai mortala pe datele INSP in care e clar ca dumneata crezi orbeste. Adica e fricos si iresponsabil cineva care nu vrea sa se expuna benevol unui risc pe care-l crede el mai mare decat riscul de a muri de covid si ca vaccinarea asta face mai mult rau decat bine in general, asta zici? Atunci ai o imagine cam distorsionata despre ce inseamna curaj si responsabilitate. Mai incerc o data, da exemplu de vaccinolog sau macar Doctor de renume mondial neafiliat politic sau administrativ care lauda serurile astea experimentale apoi mai vorbim ca vad ca generalizezi de parca toti nevaccinatii ar fi “scoliti” pe facebook. Tu de unde “iei lumina”? de la Arafat, Gheorghita, OMS, EMA sau de unde?

        Reply
        • Cosmin says:
          October 30, 2021 at 7:49 pm

          Cine ti-a zis ca sunt 40% trecuti prin boala.

          Bai, reveniti-va mah la realitate.. Nu mai cautati in mintea voastra scuze ampulea.

          Reply
          • Anti says:
            October 30, 2021 at 10:53 pm

            E clar, nu stii nici sa citesti ce sa mai vorbim de inteles ceva

          • anonim says:
            October 30, 2021 at 11:11 pm

            Reciteste ce a afirmat omul , poate , poate vei intelege ce citesti …😂😂😂

          • Cosmin says:
            October 31, 2021 at 2:21 am

            Ce dracu’ sa citesc?

            Mor de doua ori mai multi oameni de cat varful valurilor precedente si el se vrea dovezi ca Delta e mai contagios/mortal.

            Ai dovata in fata, mor in pula mea mai multi, sunt infectati mai multi.

            Si nici nu ma mir ca nu ati inteles-o pe aia cu 40%. Futu-va-n gura de analfabeti functionali.

            Da’ mah, voi puteti dovedi, ii contraziceti pe toti. EMA, britanici, americani, rusi si chinezi. Ii contraziceti si pe doctori si pe astia de la INSP. Si culoarea neagra-i alba.

            Da’ ia spuneti mah, genilor? Care e solutia sa iesim la liman? Daca tot puteti voi sa contraziceti pe toata lumea.

          • anonim says:
            October 31, 2021 at 3:15 am

            Cosmin ! daca iti bag pwla in gura , coa iele pe unde crezi ca ti vin ? ma tampitule pwlii , nu intelegi absolut nimic din ce citesti , de ce ? ca esti tampit ma mocofanule …mars decu de handicapat limitat ce esti , tu nu esti capabil sa ti urmaresti propiile ti ganduri ( diabet ) atunci cum mama frastului ai pretentia sa intelegi ce afirma altul ? prost esti destul , minte la ce ti mai trebuie ?

      • anonim says:
        October 30, 2021 at 4:14 pm

        Singurii ce se comporta ca o turna de oi sunt cei ce refuza vaccinarea “ca stiu ei mai bine”. Fricosi de doi bani si iresponsabili…..😮😮😮🤔🤔🤔😂😂😂 Cosmin ! tu realizezi ce spui??? oare care categorie e mai fricoasa , ce a a nevaccinatilor sau ce a a vaccinatilor ??? … si nu pun problema fatza de virus , deoarece personal niciodata nu am negat existenta acestui criminal , niciodata nu am negat ca , da ! din pacate au existat , exista si va exista victime , insa stii foarte bine ca si de la o banala infectie dentara poti sa dai coltul linistit ! … daca cineva refuza sa se vaccineze , chiar esti atat de limitat incat asociezi acest lucru cu teama ? singur afirmi si asta e si realitatea , au murit mai multe persoane din cauza virusului decat au murit din cauza vaccinului , deci care categorie crezi ca e mai fricoasa ??? cea care refuza sa se inregimenteze in politicile absurde ale statului , de a isi asuma propiul risc chiar cu pretul vietii , sau cea a caror membrii au fugit mancand pamantul la vaccinare de teama virusului ??????? nene !!! nu ma vaccinez de a naibii ce e pielea pe mine ! pricepi ? vreau sa libertatea sa imi asum eu riscul la care pot fi supus , nu sa ma oblice altul ce risc sa mi asum , prin decizia lui dar cu sanatatea mea ! …nene !!! mai sunt si cei care gandesc astfel , nu e obligatoriu sa mori de la vaccin ca sa iti distrugi viata , timpul e prea scurt ca sa poti trage niste concluzii ce riscuri pe termen lung poate presupune vaccinarea …stiu ! sunt si vor exista destui idioti care sa se amuze pe marginea acestei afirmatii , insa stau si ma intreb , mai fratele meu , de ce exista o asa mare masa de medici care refuza sa se vaccineze ? de ce atatia oamenii de stiinta si au exprimat deschis parerea anti -vaccinare ??? deci toti aceia sunt prosti iar singurele persoane inteligente se regasesc in tabara celor vaccinati ??? ….care e procentul de mortalitate in urma infectarii ??? care a fost starea de sanatate a acelor sarmani oameni care au pierdut lupta cu boala ??? … chiar nu te intrebi de ce autoritatiile sarjeaza acum ca pana si copiii incepand de la varsta de 5 ani sa fie vaccinati ??? chiar nu te intrebi de ce oare se sarjeaza atat pe Pfizer ??? … iar daca acest experiment , ca hai sa recunoastem ca asta e , nu iti ofera imunitate in fatza virusului , care e totusi rolul vaccinarii ???? vei spune ca vaccinat fiind nu vei face forme severe ale bolii , nu ??? SERIOS !!! stii ca in Germania peste 20 % din cei internati pe sectiile de terapie intensiva sunt din randul celor vaccinati ??? cum le a oferit acelor oameni o protectie reala in fatza virusului ??? … amice Cosmine !!! …. acest ,, vaccin ,, poti sa l pui in ,, raftul ,, vaccinurilor gripale , ce te vaccinezi anul aceste e pentru tulpina virala de acum trei ani , deci actuala tulpina nu va parea prea afectata de vaccin si poate sa faca ce vrea prin organismul tau atata timp cat ai un organism cu un sistem imunitar slabit , insa daca sistemul tau imunitar e trecut prin adevarate ,, lupte ,, cu virusi de diferite familii , va stii sa iasa invingator , chestia e ca in zilele noastre omenirea sa tampit complect , pentru orice banala afectiune apeleaza la medicamente din ce in ce mai puternice ignorand ca are cea mai eficienta protectie in propiul organism , insa daca noi nu mai lasam sistemul imunitar sa se dezvolte ,si la tot pasul ii subminat rolul prin ingurgitarea a tot felul de pastile si tot felul de tratamente chimice , cum mama naibii sa se mai dezvolte un sistem imunitar sanatos si nu atrofiat ??? ….
        Fratilor vaccinati ! voi va ti vaccinat sa primiti o protectie , sunteti convinsi ca a ti si primit o , deci personal pe voi , ce va afecteaza ca altul refuza sa primeasca acea ,, imunizare ,, prin vaccinare ??? aveti voi de pierdut ceva ? sau nici voi nu sunteti 100 % convinsi de protectia oferita de vaccin ??? … iar datele din teren arata ca temerile voastre sunt intemeiate , altfel nu ai vedea nici o persoana vaccinata in sectiile de ATI …clar ! vaccinul acesta stric legat de viziunea mea nu isi are rostul , isi are rostul doar de a face conturi grase anumitor cretini

        Reply
        • mig29 says:
          November 1, 2021 at 10:41 am

          Vezi tovarase anonim (sau cine oi fii) ca daca cel nevaccinat care face boala in forma ei severa nu ar suna la urgenta in ultimele clipe atunci da: si tu si el ati fii “nefricosi’, daci liberi, copii lui ciocioaca etc. ! Daca fiecare nevaccinat care isi da duhul ar refuza spitalizarea si oxigenul, ar cere sa isi dea duhul la tine si la Ciocioca in brate atunci da sunteti viteji! Dar atata timp, tovarase anonim, cat sunati (nevaccinatii in faza finala a bolii) de inrositi 112 si urla sirenele in Arad si tara sunteti doar niste oameni fara intelepciune, bun simt si discernamant!!!

          Reply
  8. CONTRIBUABIL says:
    October 30, 2021 at 3:05 pm

    INTREBARE
    SUNT MEDICAMENTE PT TRATAREA BOLNAVILOR DE COVID?
    DACA DA , DE CE MOR OAMENII? DACA NU SUNT MEDICAMENTE CINE E DE VINA
    CE FAC INSTITUTIILE STATULUI PT REZOLVAREA ACESTEI SITUATII
    AM INTELES CA UNELE MEDICAMENTE SE VAND LA NEGRU PE STRADA IN BUCURESTI . DE CE ?
    AM POSTAT CU MAJUSCULE PT CA CEI IN DREPT SA VADA MAI BINE !

    Reply
    • anonim says:
      October 30, 2021 at 5:16 pm

      👍👍👍👍 Nu exista absolut nici un interes pentru a se fabrica medicamente cu care sa fie tratati strict doar cei infectati , interesul e pentru vaccinuri , cu care sa fie ,, imunizata ,, toata populatia , mai nou incepand cu copiii in varsta de 5 ani , ca vaccinurile sunt sau nu eficiente ? nu mai conteaza , tot ce conteaza e sa se cumpere …. milioane de doze , zeci de milioane , sute de milioane , pentru o tara cu o populatie de 20 de milioane de locuitori , iar asta se preconizeaza a se repeta an dupa an …RO are fabrica de medicamente ? de ce guvernul nu a alocat bani pentru cercetare ? … din asta guvernantii nu ar fi castigat absolut nimic in conturile personale , la achizitii de vaccinuri …comisoane si D-zeu cu mila !

      Reply
      • Cosmin says:
        October 30, 2021 at 8:07 pm

        In Romania se produc si componente pentru vaccinurile folosite in Europa.

        Da’ tu habar nu ai pe ce lume traiesti.

        Da, interesul e pentru vaccinuri pentru ca sunt mult mai eficiente si mult mai sigure. Am scris si mai sus, daca ai da un simplu Paracetamol unui miliard de oameni 100000 dintre ei ar intra in spital si cam 1000 ar muri.

        Sa nu intram in discutia altor medicamente necesare in perioada bolii si riscurilor lor. Preventia e mereu mai buna decat tratamentul.

        Reply
        • anonim says:
          October 30, 2021 at 9:04 pm

          Ma prostule ! ma limitatule ! ce spun eu si ce intelegi tu ??? esti beat sau esti din tzatza beat ?…. 😂😂😂 imi spui mie ca in RO se produc …componente ??? 😂😂😂😂😂😂😂 ce se produc ma , componente ??? 😂😂😂😂😂 du te drecu ca esti tampit ! Ma pis pe vaccinul tau care e atat de sigur ca , chiar vaccinat fiind tot te poti infecta , transmite virusul altora si chiar poti sa crapi cu vaccinul facut …mars in plm ca esti mai tampit decat scrie in lege 😂😂😂😂 futu ti componentele ma tii sa ti fwt 😂😂😂

          Reply
          • Cosmin says:
            October 31, 2021 at 1:42 am

            Da mah, componente. Cauta, analfabetule, in DEX daca tu crezi ca e gresit cuvantul.

            Atata ai de zis ca raspuns? Atata poti?

  9. anonim says:
    October 30, 2021 at 4:17 pm

    Singurii ce se comporta ca o turna de oi sunt cei ce refuza vaccinarea “ca stiu ei mai bine”. Fricosi de doi bani si iresponsabili…..😮😮😮🤔🤔🤔😂😂😂 Cosmin ! tu realizezi ce spui??? oare care categorie e mai fricoasa , ce a a nevaccinatilor sau ce a a vaccinatilor ??? … si nu pun problema fatza de virus , deoarece personal niciodata nu am negat existenta acestui criminal , niciodata nu am negat ca , da ! din pacate au existat , exista si va exista victime , insa stii foarte bine ca si de la o banala infectie dentara poti sa dai coltul linistit ! … daca cineva refuza sa se vaccineze , chiar esti atat de limitat incat asociezi acest lucru cu teama ? singur afirmi si asta e si realitatea , au murit mai multe persoane din cauza virusului decat au murit din cauza vaccinului , deci care categorie crezi ca e mai fricoasa ??? cea care refuza sa se inregimenteze in politicile absurde ale statului , de a isi asuma propiul risc chiar cu pretul vietii , sau cea a caror membrii au fugit mancand pamantul la vaccinare de teama virusului ??????? nene !!! nu ma vaccinez de a naibii ce e pielea pe mine ! pricepi ? vreau sa libertatea sa imi asum eu riscul la care pot fi supus , nu sa ma oblice altul ce risc sa mi asum , prin decizia lui dar cu sanatatea mea ! …nene !!! mai sunt si cei care gandesc astfel , nu e obligatoriu sa mori de la vaccin ca sa iti distrugi viata , timpul e prea scurt ca sa poti trage niste concluzii ce riscuri pe termen lung poate presupune vaccinarea …stiu ! sunt si vor exista destui idioti care sa se amuze pe marginea acestei afirmatii , insa stau si ma intreb , mai fratele meu , de ce exista o asa mare masa de medici care refuza sa se vaccineze ? de ce atatia oamenii de stiinta si au exprimat deschis parerea anti -vaccinare ??? deci toti aceia sunt prosti iar singurele persoane inteligente se regasesc in tabara celor vaccinati ??? ….care e procentul de mortalitate in urma infectarii ??? care a fost starea de sanatate a acelor sarmani oameni care au pierdut lupta cu boala ??? … chiar nu te intrebi de ce autoritatiile sarjeaza acum ca pana si copiii incepand de la varsta de 5 ani sa fie vaccinati ??? chiar nu te intrebi de ce oare se sarjeaza atat pe Pfizer ??? … iar daca acest experiment , ca hai sa recunoastem ca asta e , nu iti ofera imunitate in fatza virusului , care e totusi rolul vaccinarii ???? vei spune ca vaccinat fiind nu vei face forme severe ale bolii , nu ??? SERIOS !!! stii ca in Germania peste 20 % din cei internati pe sectiile de terapie intensiva sunt din randul celor vaccinati ??? cum le a oferit acelor oameni o protectie reala in fatza virusului ??? … amice Cosmine !!! …. acest ,, vaccin ,, poti sa l pui in ,, raftul ,, vaccinurilor gripale , ce te vaccinezi anul aceste e pentru tulpina virala de acum trei ani , deci actuala tulpina nu va parea prea afectata de vaccin si poate sa faca ce vrea prin organismul tau atata timp cat ai un organism cu un sistem imunitar slabit , insa daca sistemul tau imunitar e trecut prin adevarate ,, lupte ,, cu virusi de diferite familii , va stii sa iasa invingator , chestia e ca in zilele noastre omenirea sa tampit complect , pentru orice banala afectiune apeleaza la medicamente din ce in ce mai puternice ignorand ca are cea mai eficienta protectie in propiul organism , insa daca noi nu mai lasam sistemul imunitar sa se dezvolte ,si la tot pasul ii subminat rolul prin ingurgitarea a tot felul de pastile si tot felul de tratamente chimice , cum mama naibii sa se mai dezvolte un sistem imunitar sanatos si nu atrofiat ??? ….
    Fratilor vaccinati ! voi va ti vaccinat sa primiti o protectie , sunteti convinsi ca a ti si primit o , deci personal pe voi , ce va afecteaza ca altul refuza sa primeasca acea ,, imunizare ,, prin vaccinare ??? aveti voi de pierdut ceva ? sau nici voi nu sunteti 100 % convinsi de protectia oferita de vaccin ??? … iar datele din teren arata ca temerile voastre sunt intemeiate , altfel nu ai vedea nici o persoana vaccinata in sectiile de ATI …clar ! vaccinul acesta stric legat de viziunea mea nu isi are rostul , isi are rostul doar de a face conturi grase anumitor cretini

    Reply
    • Cosmin says:
      October 30, 2021 at 8:04 pm

      Pai care-s fricosii daca nu aia ce cred ca altii vor sa-i omoare, sa-i controleze, etc..?

      Tu te crezi curajos? Nu, n-ai curaj sa mergi impotriva turmei si sa accepti ca vaccinul ajuta, efectiv nu ai curajul in ciuda tuturor evidentelor.

      Cauti scuze si motive. Aberezi de cum esti mintit in stanga si-n dreapta. Toti, de la INS, la doctorii pe plan mondial toti va mint pe voi, antivaccinistii. Toti vor sa va controleze.

      Mah prostule, moare lumea. Sunt de 15 ori mai slabe sanse sa mor eu care m-am vaccinat si-s tanar. Dar mor alti oameni ba de la Covid, ba ca nu au acces la spitale. Pe tine chiar nu te afecteaza sa mor alti oameni cu zile?

      Daca nu esti un fricos, care-i faza, de ce zbieri ca vaccinul te omoara? De ce in fiecare zi revi aici sa scrii tampenii? Nu te vaccina si taci din gura. Da’ nu poti, ca ti-e frica ca te controleaza nu stiu care. Gates, ma-ta, Iohannis. Toti vor sa te controleze si sa te omoare.

      Sau hai altfel. Daca vaccinul omoara, de ce nu sunt si eu la ATI? Cati au murit de vaccinati si cati nevaccinati? Ahh, stiu, si aia mint si vor sa te controleze. Toti mah, toti vor sa te minta si te controleze. Un anonim important.

      Reply
      • anonim says:
        October 30, 2021 at 8:47 pm

        😂😂😂😂😂 Cosmine ! tu ai intrat in sevraj sau care e problema ta ? nu mai poti procesa ceea ce citesti ??? 😂😂😂 cine a spus ca vaccinul te ucide ? ia arata mi unde am spus asta !!! ….ma nenicule ! daca tu te ai vaccinat si esti convins ca esti la adapost , de ce plm esti deranjat ca altul nu vrea sa se vaccineze ??? Cosmin !!! te intreb la modul cel mai serios , esti tampit sau care e faza cu tine ??? 😮 ce e cu aceasta intrebare a ta …. Daca vaccinul omoara, de ce nu sunt si eu la ATI ? …. 1- nu am spus niciunde ca vaccinul te omoara , ma boule !!! 2- De unde stii ca nu vei ajunge si tu pe ATI chiar vaccinat fiind ? ai citit in zatul de la cafea , nu ? ma pampalaule ! in germania peste 20 % din persoanele ce sunt pe ATI sunt din randul celor vaccinati , asta nu o mai spui ? sau nu o stii ? … Tu poti sa descifrezi ce ai vrut sa spui aici ? …. Tu te crezi curajos? Nu, n-ai curaj sa mergi impotriva turmei si sa accepti ca vaccinul ajuta, efectiv nu ai curajul in ciuda tuturor evidentelor…. pai mai ,, curajosule de carton ,, daca mi ar fi frica de virus , eram si eu la ora actuala vaccinat ma desteptul lui papuc , dar se vede ca nu ai inteles absolut nimic din ce ai citit din cele spuse de mine …insa eu ma incred in sistemul meu imunitar , clar ? …prostane !!! unde plm ai vazut sa fi spus eu ca altii vor sa te omoare prin vaccinare ? ma , tu chiar ca esti mistrez !!!! …nu esti capabil sa procesezi nimic , nici nu ma mira faptul ca ai fugit la vaccinare cu primul val 😂😂😂 …ma retard uman mai poti sa fi … fi fericit ! esti vaccinat , esti la adapost de boala , felicitari ! 😂😂😂

        Reply
        • Cosmin says:
          October 31, 2021 at 1:40 am

          Tu reusesti sa descifrezi ce scrii?

          Reply
        • Cosmin says:
          October 31, 2021 at 2:11 am

          Tu esti constient ca daca in Germania 80% din paturi sunt ocupate dintr-o masa de 25% de persoane nevaccinate asta arata cat de bun e vaccinul in combaterea bolii, nu?

          Nu? Uite ai aflat acuma. E senzational, mah.. gandeste putin ca sunt de vreo 4 ori mai putini deca ar trebui sa fie statistic.

          In rest alte porcarii si jigniri. Atat poti si apoi te miri ca te consider fricos. Pai cand majoritatea e nevaccinata nu esti curajos prostule ca te conformezi.

          Si zi mah pulica, da’ tu de ce comentezi? Eu o fac ca raspuns la cei ca tine, da’ tu de ce ma-ta comentezi fara sa te fi intrebat nimeni nimic in primul rand!? De ce vi sa contrazici stiri, medici? Daca tot ce vrei e sa fi lasat in pace nevaccinat, care pizda ma-tii ti-e problema ca altul se vaccineaza?

          Ca uite, eu de exemplu de mila pentru morti incerc sa te contrazic. Poate reusesc sa impiedic macar unul care te citeste din a deveni la fel de prost si poate asta o sa ii salveze viata. Ca tie iti e prea frica sa admiti ca gresesti si mereu revi cu o scuza penibila.

          Stiu mah, concept greu, sa ne pese si de altii.

          Reply
          • anonim says:
            October 31, 2021 at 3:23 am

            Tampituleeeeeee !!! daca peste 20 % de pe sectiile de ATI sunt vaccinati , tu vi sa spui ca vaccinul e eficient ??? clar ca esti tampit de bubui , ma cretinul pwlii , doar intr o singura luna procentul celor vaccinati ajunsipe ATI sa dublat , intr o singura luna ma prostu pwlii , si abia a inceput noul val , ce va fi peste doua luni ??? …mars sa ti fwt pe ma ta aia curva prin toate gaurile ca esti handicapat mintal rau de tot

          • anonim says:
            October 31, 2021 at 3:37 am

            Tu esti constient ca daca in Germania 80% din paturi sunt ocupate dintr-o masa de 25% de persoane nevaccinate asta arata cat de bun e vaccinul in combaterea bolii, nu? ……iar ai colaps neuronal ??? ….ma pizda lu ma ta aia curva si infecta , comentez din cauza unor cretini ca tine care vor ca toti sa faca ca ei , adica sa oblige toata lumea sa se vaccineze ca asa a facut el , futu ti mormantul ma tii sa ti fwt de tampit ce esti !….ma cretinule ! te ai vaccinat ? stai in mortii ma tii pe curu tau si lasa tu alta persoana sa aleaga singur ce doreste sa aleaga , clar ma mizerie umana ??? nimeni nu te a obligat sa te vaccinezi , a fost alegerea ta , asa ca mizerabilule , lasa ca fiecare sa aibe propia optiune , nu vi tu , un neica nimeni sa incerci sa i impui altuia fricile tale tampite de muist oligrofen …
            ma limitatule ! pai cine naiba crezi ca se uita la ce spui tu , tu prostul din Gradiste ? pe cine crezi ca convingi tu ma tampitul pwlii ? tu vrei sa convingi ? tu ma schizofrenic licentiat ? …fugi ma si vezi ti de oile tale ca prea esti tampit …auzi la cretinozauru …nu esti curajos sa te conformezi !😂😂😂😂😂😂 la ce sa ma conformez ma tampitule , la ce ???? la ce mortii ma tii sa ma vaccinez daca vaccinul nu e eficient si nu am teama de virus ? am trecut prin boala in primele luni ale lui 2020 tampitul pwlii ce esti …atat esti de tampit incat nici nu ma mir ca nevasta ta si o trage cu altii …auzi !!! sa te conformezi ….🤣🤣🤣🤣🤣

  10. Mocofan-club says:
    October 30, 2021 at 4:38 pm

    Într-o discuție involuntară dar purtată cu un cretinoid, un fanatic “antiva”, pe care l-am întrebat dacă-i îndeamnă pe copiii săi să nu se vaccineze, mi-a răspuns că el își îndeamnă inclusiv pe membri cei mai apropiați din familie, la care l-am întrebat dacă nu-i este frică de decese printre cei dragi? La care el: “păi dacă moare, moare, asta e!”.

    Reply
  11. Va urasc says:
    October 30, 2021 at 4:59 pm

    Nu exista boala asta, nu exista pandemie, vaccinurile omoara, doctorii ii sufoca noaptea cu perna pe cei internati, moastele ajuta, dumnezeu si sfintii exista,, doctorii sunt ticalosi, popii au dreptate, dacii sunt fondatorii imperiilor chineze, romane, aztece si pesrane iar noi suntem urmasii lor de drept deci toata planeta ar trebui sa ne plateasca chirie, olimpicii romani sunt cei mai destepti pentru ca sunt romani care e rasa superioara(direct din daci), stefan cel sfant nu omora si siluia femeile altora, vihai viteazu plangea cu poza romaniei mari deasupra patului, educatia academica si universitara e o prostie, scoala vietii e mult mai importanta, uE ne vrea morri, Putin ne iubeste. Pacanele, manele, fotbal, seminte,.masina faina, lant de aur, nunta, ruga, casa cu etaj, sarmale. Atat.

    Reply
    • anonim says:
      October 30, 2021 at 5:20 pm

      Ce drecu ai tras pe nas ? si mai ai aere de intelectual 😮😮😮 iar tu faci niste greseli de clasa a doua ??? … lasa prafurile ! chiar nu ti ajuta la nimic !

      Reply
      • Mda says:
        October 30, 2021 at 7:57 pm

        Esti mai tampit decat cand te-am lasat eu.

        Reply
    • Anti says:
      October 30, 2021 at 5:26 pm

      Destul de rau pt tine ca ai ajuns sa urasti pe altii generalizand niste idei pe care le sustin mai putini oameni decat cei cu propaganda vaccinista care au discursuri belicoase de felul asta. 🙃

      Reply
    • Unchipat says:
      October 30, 2021 at 8:02 pm

      Foarte tare! Ai sintetizat scurt,si la obiect toata prostia mesianica a ghiolbanului roman ,atotstiutor,sigur pe sine si pe porcariile pe care le debiteaza. Nimic de adaugat.

      Reply
    • Bilbao says:
      October 31, 2021 at 7:29 am

      👍👍👍😂😂😂👍👍👍

      Reply
  12. anonim says:
    October 30, 2021 at 8:24 pm

    50 % Din decese se regasesc din randul celor vaccinati ?

    Reply
  13. anonim says:
    October 31, 2021 at 7:36 am

    Oare canbd terminati cu stirile astea ? Sau vreti sa fiti in trend cu mizeria aia numita de retarzii setosi de distractii cu orice motiv , ,,sarbatoarea hallowind,,

    Reply
  14. Cele mai citite știri

    1
    Înalt oficial european după ce a stat la coadă în vama cu Ungaria, în contextul aderării României la Schengen: „Nu e acceptabil”
    2
    10.000 de euro amendă pentru o sală de fitness care a postat pe Facebook video cu bătaia dintre doi clienți
    3
    La mare, la noi, în Mamaia Nord, noua perlă a litoralului: plaje late, meduze, blocuri de sticlă și „zmeurică”
    4
    Vezi cine sunt poliţiştii din Arad care primeau şpagă pentru permise
    5
    Răsturnare de situație la UTA!
    6
    Patru polițiști și un instructor auto, reținuți pentru 24 de ore în urma descinderilor de la „Permise”
    7
    Polițist băut, implicat într-un accident în zona Vârfurile
    8
    O a treia victimă a accidentului de pe Arad-Șiria a murit la spital
    9
    Doi morți și 6 răniți în accidentul de pe Arad-Șiria
    10
    Uţu Rohozneanu, „ars” de Petre Geamănu

    Local

    Foto/Video| 44 de percheziții la contrabandiștii de deșeuri din Arad și alte patru județe
    La sediul Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Serviciul Teritorial Timișoara vor fi conduse un număr de aproximativ 40 persoane, în vederea audierii.

    Mapamond

    Explozie puternică la Ankara, în apropierea Parlamentului
    O explozie puternică s-a produs duminică dimineaţa în centrul capitalei Ankara, în apropiere de Parlamentul turc care urmează să-şi reia activitatea în cursul zilei după vacanţa de vară, informează AFP.

    Mapamond

    Trei nave-cargo au plecat din porturile ucrainene de la Marea Neagră
    Trei nave-cargo au plecat duminică din porturile ucrainene de la Marea Neagră după ce au fost încărcate, folosind „coridorul umanitar” temporar înfiinţat de Kiev după retragerea Rusiei din acordul cu Ucraina privind tranzitul de cereale, relatează Reuters.

    ARADON Sport local

    Șoimii Lipova, singura învingătoare
    A fost o etapă „neagră” pentru patru din cinci echipe arădene în C8.

    Local

    Patru trenuri oprite în gări, între Ilteu şi Câmpuri Surduc
    Traficul feroviar de călători a fost întrerupt în cursul nopții între stațiile Ilteu şi Câmpuri Surduc, din cauza ruperii liniei de contact.

    UT Arad

    Cine e de vină, cine a greșit?
    Mircea Rednic asigură: „Nu vom ajunge în situația de a pica sau de a fi la baraj”. 1

    România

    A rămas cu mașina blocată în betonul proaspăt turnat, în Oradea
    Strada a fost închisă încă de vineri seara, din cauza lucrărilor Companiei de Apă Oradea. Conform martorilor, mai multe mașini ar fi intrat în beton, din cauză că, după plecarea cifei, nu a fost pus la loc semnul cu accesul interzis.

    Local

    Salariul minim brut pe ţară creşte la 3.300 lei de la 1 octombrie
    Salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată se majorează la 3.300 lei lunar, începând cu 1 octombrie 2023, ceea ce reprezintă o creştere cu 10% faţă de nivelul actual de 3.000 de lei.

    Local

    Criminaliştii arădeni, la Noaptea Cercetătorilor Europeni
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.