aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Mapamond
Dacia Logan inclusă de italieni într-un clasament al celor mai urâte maşini din ultimii 20 de ani

Dacia Logan inclusă de italieni într-un clasament al celor mai urâte maşini din ultimii 20 de ani

la 19 September 2021 15:27 Reactualizat la: 19 September 2021 15:35
19 Comentarii

Dacia Logan inclusă de italieni într-un clasament al celor mai urâte maşini din ultimii 20 de ani

Foto: playtech.ro
19 September 2021 15:27 Reactualizat la: 19 September 2021 15:35
Italienii au inclus Dacia Logan între cele mai urâte maşini din ultimii 20 de ani. Comentariile care au însoţit fotografiile au fost făcute pe un ton amuzant şi n-au cruţat mărci de renume, inclusiv italiene.
Italienii au inclus Dacia Logan între cele mai urâte maşini din ultimii 20 de ani. Comentariile care au însoţit fotografiile au fost făcute pe un ton amuzant şi n-au cruţat mărci de renume, inclusiv italiene.

Trimite articolul

X

Sub titlul „Cele mai urâte 10 maşini din ultimii 20 de ani: de la Logan la Multipla, de la Materia la Pt Cruiser”, pe site-ul corriere.it, care aparţine publicaţiei Corriere della Sera, a apărut o ierarhie a celor mai hidoase modele de automobile apărute în ultimele două decenii.

Dacia Logan apare în acest top inedit, în care subiectivismul joacă rolul său. În cazul Loganului, estetica a vizat partea din spate.

„În primii ani ai relansării mărcii de către casa franceză, estetica a fost, fără îndoială, sacrificată pe altarul listei de preţuri. Maşina era ieftină, dar aspectul său, mai ales în spate, cu siguranţă nu încuraja cumpărarea”, scrie jurnalistul peninsular.

Fiat, Lancia, Opel, Nissan, Toyota şi Chrysler sunt alţi constructori luaţi peste picior în descrierile făcute diverselor modele, pasaje care nu s-au dorit a fi jignitoare, ci au ţintit mai degrabă să distreze. Automobilele n-au primit punctaje, astfel că locurile ocupate (Dacia este pe 4) sunt aleatorii.

Redăm mai jos cele 10 modele indicate de autor, precum şi caracterizările deloc măgulitoare care le-au fost dăruite.

Daihatsu Materia

Conceput pentru familii „slim”, Daihatsu Materia este un model ghemuit şi pătrat. Orice se poate spune, cu excepţia faptului că este frumos. Măcar este uşor parcat, cu un all-inclusive de 5 locuri, 5 uşi, cu 380 cm lungime şi 169 cm lăţime. Are avantajul că nimeni nu s-ar gândi să-l fure.

Primul Fiat Tipo

Maşina anului în 1989 pentru inovaţiile sale tehnologice, primul Fiat Tipo, lansat în 1988, s-a prezentat ca moştenitor al lui Fiat Ritmo, cu o abordare stilistică simplă şi esenţială. Foarte versatil şi funcţional, a avut totuşi succes pentru marele său spaţiu interior. A fost produs până în 1995, iar următorul model prezentat de Fiat în 2015, menţinând în acelaşi timp numele Tipo, a fost considerat un capitol complet diferit de omonimul său din anii ’90.

Fiat Multipla

Fiat Multipla din 1998 este o pagină din istoria maşinii italiene care a văzut esteţi şi vizionari aliniaţi la poli opuşi. Urât, un model îndrăzneţ şi neaşteptat, dornic să conecteze parbrizul cu capota. S-a născut din creionul genialului designer Roberto Giolito, care în 3,99 metri reuşise să încapă 6 scaune confortabile şi un portbagaj de 430 de litri. Despre ea a vorbit şi câştigătorul Premiului Pulitzer, Dan Neil, critic auto, incluzând-o pe lista celor mai proaste maşini din toate timpurile: „Multipla ne aminteşte că maşinile nu trebuie doar să fie funcţionale, ci şi frumoase, sau, cel puţin, să evite arătând aşa”, a scris el, în 2007, în Time Magazine. Iar Fiat, cu mare autoironie, a lansat modelul cu o campanie publicitară însoţită de sloganul „Vei fi frumoasă”.

Dacia Logan

Este cunoscut faptul că misiunea Dacia de la bun început a fost de a oferi poporului român maşini moderne şi robuste pentru familie. Fondată în 1966, în 1999 a devenit un brand Renault, dar se pare că punctul de cotitură stilistic nu a venit imediat, având în vedere liniile nu tocmai captivante ale Logan, lansate în 2004. În primii ani ai relansării mărcii de către casa franceză, estetica a fost, fără îndoială, sacrificată pe altarul listei de preţuri. Maşina era ieftină, dar aspectul său, mai ales în spate, cu siguranţă nu încuraja cumpărarea.

Opel Ampera

Opel Ampera a fost o maşină revoluţionară în 2011, fiind prima maşină electrică. Cu acest automobil, Opel s-a impus ca un pionier în drumul către mobilitatea electrică, dar nu ca un maestru al stilului. Opel Ampera a fost prima maşină electrică din Europa care a permis mobilitatea pentru „Du-te oriunde în orice moment “, dar nu a fost remarcat pentru armonia formelor. Cu toate acestea, mass-media a fost impresionată favorabil, atât de mult încât a ales Ampera şi modelul său înrudit, Chevrolet Volt, „Maşina europeană a anului 2012”.

Renault Avantime

Ajuns în Italia în 2001, a avut o viaţă foarte scurtă. Numele însăşi şi-a marcat destinul, acest concept exprimându-se în termeni incerti de a ajunge „înainte de timp” („avant-timp”). Şi pornind de la această ipoteză, monovolumul francez a trebuit să deschidă o fereastră cu privire la viitorul maşinii cu designul său inovator şi cu o mulţime de tehnologie, dar nu a fost înţeleasă, iar vânzările s-au oprit la puţin peste 8500 de unităţi, fără a ajunge la cele 15.000 aşteptate de Renault.

Liniile au început bine, dar s-au terminat prost, iar Avantime părea ciudat, în ciuda spaţiului şi a vizibilităţii deosebite. Ca să nu mai vorbim de efectul surpriză al butonului „Grand Air”, care deschidea în acelaşi timp toate geamurile şi acoperişul.

Nissan Almera

Minimalistă şi spartană, prima versiune a Nissan Almera, lansată în 1995, nu rămâne un mare exemplu al stilului pentru producătorul japonez. O cutie cu patru roţi, cu forme care rămân ancorate în trecut.

Lancia Thema

Dimensiuni ciudate pentru Lancia Thema 2011, fiica alianţei Fiat-Chrysler. Numele se referea la modelul de succes din istoria Lancia, Thema, iubit în anii 80 pentru stilul său original şi finisajele elegante. A încercat să fie elegant, dar cu o lipsă totală de agilitate. Sedanul maxi-italian, o reinterpretare a modelului Chrysler 300, a căutat să combine dimensiunile generoase şi confortul maşinilor americane cu finisaje la nivel înalt şi un stil propriu. Tehnologie bună şi interioare luxoase, dar Lancia Thema cu siguranţă nu a intrat în istorie pentru frumuseţea designului său.

Toyota Yaris Verso

În ciuda bunelor intenţii, Toyota Yaris Verso, model născut ca un experiment la modă de minivan în 2001, a fost un eşec total. Fondată în 2001, Toyota Yaris Verso a fost retrasă de pe piaţă în 2004.

Chrysler PT Cruiser

Lansat de Chrysler la începutul anului 2000 şi produs până în 2010, PT Cruiser este, de asemenea, una dintre cele mai controversate maşini din istorie. Fie îl iubeşti, fie îl urăşti, pentru o interpretare oarecum bizară a conceptului de monovolum cu 5 uşi. Designul, conceput de Bryan Nesbitt, a fost în mod deliberat retro, pentru a aminti de maşinile clasice din anii 1930, dar pasajele stângace, grila din faţă şi spatele uşor funerar nu au fost prea apreciate nici de iubitorii de epocă.

SURSA: MEDIAFAX

Trimite articolul

X
Taguri:
chrysler ,
clasament ,
dacia logan ,
fiat ,
italia ,
masini ,
top
19 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. cacao says:
    September 19, 2021 at 3:44 pm

    ca e urata nu ar fi mare bai… dar ca e un sicriu pe roti, cam e

    Reply
    • BMW says:
      September 19, 2021 at 4:01 pm

      Asa-i

      Reply
  2. Lucian says:
    September 19, 2021 at 4:28 pm

    Nu mai utilizați termenul de ‘brand’. În limba română se zice marcă. Aveți puțină demnitate

    Reply
    • cucu says:
      September 20, 2021 at 8:36 am

      asta inseamna demnitate, sa spui marca in loc de brand….

      Reply
    • f.b. says:
      September 20, 2021 at 11:27 am

      Lucian,
      S-avem si mai multa demnitate si sa nu folosim nici cuvintul “marca”, de origine straina si asta!

      Reply
    • Nicu says:
      September 20, 2021 at 11:35 am

      Din 2009 cuvantul “brand” face parte din limba romana. E greu sa intelegi ca orice limba de pe planeta evolueaza in timp si se adauga noi cuvinte, nu? Ia vezi acum 100 de ani cum si care erau cuvintele romanesti, vezi cate din ele mai folosesti azi…

      Reply
  3. test EuroNCAP says:
    September 19, 2021 at 4:40 pm

    Daca tot vorbim de Dacii , sa ne spuna specialistii cate stele la testul EURONCAP au primit Logan Sandero si Duster in ultimul an! Astept comentarii in acest sens. ! Hai pa!

    Reply
    • Maxim5 says:
      September 19, 2021 at 9:38 pm

      3 stele. Dar iubitorii de conserve vor spune ca de fapt alea 3 sunt de fapt cam 5, poate 6!stele de acum 4-5 ani ca se calculeaza altfel… si bla bla… cand numeri mortii din loganuri si 3 stele e cam mult

      Reply
    • Nicu says:
      September 20, 2021 at 11:38 am

      Compara acele teste cu restul masinilor de aceasi vechime. Poate atunci vei realiza ca Dacia face parte dintre cele mai nesigure masini.

      Reply
  4. Mocofan-club says:
    September 19, 2021 at 4:50 pm

    Mașini pt. lumea a treia.

    Reply
  5. Dd says:
    September 19, 2021 at 5:23 pm

    Lasa ca-i “frumos” Fiat Seicento si alte caricaturi din gama Fiat si Lancia (une de-a dreptul hidoase)… ! 😎

    “Râde Hârb de Oală-Spartă…!”😉

    Reply
    • Boby solo says:
      September 19, 2021 at 5:47 pm

      Citeste articolu cu atentzie,ma pwla!

      Reply
    • Adrian says:
      September 19, 2021 at 5:58 pm

      Da, 🤣fain e Fiat panda sau Fiat multipla cred ca e cea mai urata din toate timpurile.

      Reply
  6. Hell says:
    September 19, 2021 at 7:03 pm

    Când e vorba de design cu siguranța italienii dau tonul .. cât și la inginerie .. grupa B, Motogp.. au avut anii lor de glorie .. pe cât de ciudați pe atât de buni ..

    Reply
  7. Fekete says:
    September 19, 2021 at 7:27 pm

    Italienii, inclusi de romani într-un clasament al celor mai urâte nemauri din ultimii 20 de ani

    Reply
  8. anonim says:
    September 19, 2021 at 7:37 pm

    Asta se intampla deoarece cei de la Dacia l au pus pe Frankenstein , designer auto ! 😂😂😂 ca in domeniu sigurantei soferului si a pasagerilor a fost pus …. Dorel carutasul de peste deal ! 😂😂😂

    Reply
  9. coco says:
    September 20, 2021 at 8:55 am

    Asa e, renault-ul , toate sunt urate ca design. In clasament au fost uitate: Opel Agila, Ford Ka, Smart si ar mai fi.

    Reply
    • Mocofan-club says:
      September 20, 2021 at 9:25 am

      coco,… Citroen Picasso!

      Reply
  10. roman says:
    September 20, 2021 at 9:05 am

    se fac tot felul de facelifturi la Dacii , nu e rau si e frumos dar despre maritul sigurantei pasagerilor din masina nu am auzit NIMIC
    3 stele sunt extrem de putine dupa parerea mea De preferat ar fi ca banii bagati in tot felul de briz brizuri ( manere cotiere interioare plasticuri etc si alte frumuseti ca sa zic asa sa se aloce sistemului de siguranta al pasagerilor din masinile Dacia. Da! Interesant e ca despre asa ceva nu se vorbeste in reclamele ce li se fac daciilor

    Reply
  11. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Cotizație de 1.400 de euro pentru ESN
    3
    FOTO/VIDEO | UPDATE. Tânăr înjunghiat cu un cutter, la Piața Sârbească
    4
    135 de ani de la dezvelirea „Statuii Libertății”
    5
    O dronă a lovit un turn de răcire al unei centrale nucleare din Rusia
    6
    Doi tineri au fost reținuți după altercația de la Biserica Sârbească
    7
    A fost Arad Trophy la gimnastică ritmică
    8
    FOTO. Seniorii nădlăcani au petrecut peste șapte ore la Balul Pensionarilor
    9
    Friedrich Merz îl acuză pe Putin că duce un război hibrid împotriva Germaniei
    10
    Diplomat rus: Recurgerea la activele rusești înghețate pentru a finanța Ucraina va avea „consecințe considerabile” pentru UE

    Mapamond

    Diplomat rus: Recurgerea la activele rusești înghețate pentru a finanța Ucraina va avea „consecințe considerabile” pentru UE
    Recurgerea la activele rusești înghețate în Europa pentru a finanța nevoile financiare ale Ucrainei va avea „consecințe considerabile” pentru Uniunea Europeană, a declarat vineri ambasadorul Rusiei la Berlin, Serghei Neceaiev, în contextul în care cancelarul german și premierul belgian urmau să se întâlnească pentru a discuta această problemă, relatează AFP.

    Ştiri sportive

    România ar putea juca în Grupa D la CM 2026, alături de SUA, Paraguay și Australia
    Naționala României va juca în Grupa D la Cupa Mondială de fotbal din 2026, dacă se va califica, iar adversarele sale vor fi Statele Unite, Paraguay și Australia, potrivi tragerii la sorți efectuate, vineri, la John F. Kennedy Center for the Performing Arts din Washington DC.

    Mapamond

    Mii de elevi au participat la proteste în Germania, împotriva planurilor guvenului privind serviciul militar
    Mii de elevi din Germania au protestat vineri în mai multe orașe din țară împotriva planurilor guvernului privind un nou serviciu militar voluntar, relatează dpa.

    Local

    Reținut după ce a furat un telefon, la Pâncota
    PÂNCOTA. Un tânăr de 24 de ani, din Pâncota, a ajuns în spatele gratiilor, după ce a furat un telefon mobil dintr-un parc din oraș.

    Local

    VIDEO
    Cinci bărbați reținuți pentru furt de motorină
    Polițiștii au identificat autorii unor furturi comise la o firmă din Ghioroc, de unde au dispărut 600 de litri de motorină și sute de kilograme de cupru.

    Local

    FOTO
    Palatul Copiilor din Arad, supus reconversiei
    Clădirea monument istoric va fi mansardată şi apartamentată, urmând a căpăta funcţiunea de birouri şi apart-hotel. 2

    UT Arad

    Clipe cumplite, accidentare horror: se zbate între viață și moarte după ce s-a ciocnit cu portarul echipei UTA
    MIERCUREA CIUC. Veste uluitoare dinspre Miercurea Ciuc. Atacantul echipei FK Csikszereda, de la Liga de Tineret, Ioo Edvin se zbate între viață moarte, după ce duminica trecută s-a accidentat grav la meciul din Cupa României cu UTA. 1

    Local

    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    O expoziție dedicată Crăciunului îi așteaptă pe arădenii curioși să vadă globuri fragile, figurine zâmbitoare și ornamente care au decorat casele românilor de-a lungul generațiilor. 1

    Advertorial

    Top criptomonede cu potențial pentru 2026
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.