aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
România
CNCAV: în unele cazuri, doza 3 va fi inclusă în schema de vaccinare primară

CNCAV: în unele cazuri, doza 3 va fi inclusă în schema de vaccinare primară

la 11 October 2021 16:58
35 Comentarii

CNCAV: în unele cazuri, doza 3 va fi inclusă în schema de vaccinare primară

Foto: Sven Hope/DPA/Picture Alliance
11 October 2021 16:58
Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 anunţă că doza 3 a vaccinului a fost inclusă în schema primară. Altfel spus, anumite categorii de pacienţi vor şti încă de la prima doză când vor primi dozele 2 şi 3.
Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 anunţă că doza 3 a vaccinului a fost inclusă în schema primară. Altfel spus, anumite categorii de pacienţi vor şti încă de la prima doză când vor primi dozele 2 şi 3.

Trimite articolul

X

Schema de vaccinare completă pentru vaccinurile pe bază de ARNm, Comirnaty (Pfizer) şi Spikevax (Moderna) constă în administrarea a 2 doze, conform autorizării emise de Agenţia Europeană a Medicamentului.

Totuşi, miercuri, specialiştii au decis că doza 3 poate fi inclusă, în unele cazuri, în schema de vaccinare primară.

Astfel, EMA a autorizat administrarea unei doze suplimentare (doza 3) de Comirnaty sau Spikevax la persoane cu imunodepresie severă, cu vârsta peste 12 ani, la interval de cel puţin 28 de zile după doza 2.

„Administrarea unei doze de rapel (booster) la persoanele cu vârsta peste 18 ani, după cel puţin 6 luni de la administrarea dozei 2”, au anunţat reprezentanţii CNCAV.

Condiţiile de administrare a dozei 3 sunt următoarele: în cazul persoanelor sever imunocompromise, cu vârsta peste 12 ani, se poate administra o doză suplimentară (doza 3) ca parte a schemei de vaccinare primară, după un interval de minimum 28 de zile şi până la 4 luni de la doza 2. Doza suplimentară (doza 3) se administrează doar în baza recomandării medicului curant, specialist sau medicului de familie care are în monitorizare pacientul.

În cazul vaccinului Pfizer, schema de vaccinare primară care include 3 doze, presupune administrarea dozei 2 la interval de 21 de zile de la doza 1, iar doza 3 la interval de minim 28 de zile de la doza 2.

La persoanele vaccinate cu Moderna schema de vaccinare primară care include 3 doze, presupune administrarea dozei 2 la interval de 28 de zile de la doza 1, iar doza 3 la interval de minim 28 de zile de la doza 2.

Pe lista cu persoane considerate „sever imunocompromise” sunt pacienţi oncologici, post-transplant şi cu imunodeficienţe severe cauzate de imunodeficienţe primare, congenitale şi dobândite, precizează CNCAV.

SURSA: MEDIAFAX

Trimite articolul

X
Taguri:
administrare ,
cazuri ,
doza 3 ,
pacienţi ,
reguli ,
vaccinare anti-COVID-19
35 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. cotcodac says:
    October 11, 2021 at 6:24 pm

    Cam aș li se spunea, pentru eficiență – ca să nu apară panica și dezordinea, celor care ajungeau în lagărul de la Auschwitz:
    – Pentru deparazitare lăsați hainele în vestiar. Al III-lea Reich nu tolerează boli, molime, paraziți și focare de infecție. După care îi gazau. Cazurile rarisime când unii supraviețuiau în ”vestiare” erau rezolvate cu pistolul.
    Serios!? Vaccinul 3 și 4? Și după?

    Reply
    • anonim says:
      October 11, 2021 at 7:58 pm

      Cum adica , dupa ??? nu stii ordinea numerelor ? 5 , 6 , 7 etc. acum depinde de fiecare ….dar dupa cum decurg lucrurile , se intrevede un vaccin semestrial 😂😂😂

      Reply
    • SN says:
      October 12, 2021 at 10:22 am

      Din nou ai confirmat capacitatea ta intelectuală perfect reprezentată de pseudonimul ales. Alt geniu PCA.

      Reply
  2. Anti says:
    October 11, 2021 at 8:17 pm

    Sa vina statisticienii/fact-ckeckerii vaccinofili de pe Aradon si sa demonteze toata teoria asta https://theexpose.uk/2021/10/10/comparison-reports-proves-vaccinated-developing-ade/ fara sa stie daca cel care a scris-o are sau nu si el studii in domeniu.

    Reply
    • cititor says:
      October 11, 2021 at 8:27 pm

      Din pacate nu este un site oficial al guvernului ca sursa, sau validat de o sursa guvernamentala de incredere. Ca atare informatia nu prezinta incredere.

      Reply
      • Max says:
        October 11, 2021 at 8:36 pm

        Site-urile oficiale ale guvernelor de cand reprezinta o sursa de incredere? Politicienii mint la noi si ne fura in continuu de 30 ani. Asemanator este si in alte tari. Doar zic…

        Reply
      • Anti says:
        October 11, 2021 at 9:37 pm

        Esti un cititor cam neatent in obedienta ta paroxistica fata de guverne, sunt linkuri in articol catre PHE deasupra fiecarui tabel, alea cu … .service,gov.uk. …., deci mai citeste o data cu atentie sporita.

        Reply
        • SN says:
          October 12, 2021 at 10:25 am

          Linkuri sunt, dar informațiile nu sunt de acolo decât parțial, restul e o aberație a celor de la theshit (theexpose) 🤦🏻‍♂️.
          Ce ușor poți fi indus în eroare, stimabile, dacă nu ai capacitatea de a analiza și înțelege niște cifre 🤷🏻‍♂️

          Reply
    • SN says:
      October 12, 2021 at 10:19 am

      😂😂😂Stimabile, e incredibil cât de naiv și cât de ușor manipulabil ești.
      Primul tabel nu are nicio sursă și nicio explicație privind acele cifre (formula de calcul, datele pe care se sprijină, nimic). Probabil e o sinteză a calculelor aiuristice făcute pe celelalte tabele. Cum îți spuneam deunăzi, ăștia de la theexpose sunt total pe lângă subiect.
      Celelalte cinci tabele nu se regăsesc în linkuri așa cum apar în articol. Idioții de la theexpose (variantă UK a activenews) au luat tabelele din raportul PHE și au adăugat ultima (al doilea tabel) sau ultimele două coloane (celelalte 4 tabele) cu niste cifre total aiurea. Din câte observ, pare că au calculat diferențele procentuale între ratele respective la cei vaccinați dar astea nu indică deprecierea imunității deoarece nu se referă la aceeași indivizi, ca să nu mai vorbim că sunt calculate pe volume diferite. Acele procente indică cel mult varianța ratelor de infectare, spitalizare și deces de la o săptămână la alta, dar deloc nu indică evoluția imunității nici macar la SARS-CoV-2, dar mite deprecierea sistemului imunitar per ansamblu.
      Dacă facem aceleași calcule la cei nevaccinați, reies procente pozitive deoarece ratele lor de infectare, spitalizare și deces sunt în creștere. După ilogica celor de la theshit (pardon, theexpose 😁) asta ar însemna că imunitatea celor nevaccinați crește așa fără nicio explicație 😂😂😂. Dovadă că acele calcule nu au nicio legătură cu evoluția imunității.
      Cireașa de pe 💩 (pardon, tort 😁) e autorul textului: a concerned reader. Altfel spus idiotul care a debitat tâmpeniile din text nici măcar nu e în stare să și le asume. Și asta e sursă de informare pentru tine 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
      Văleu cât de naiv ești, stimabile.🤷🏻‍♂️

      Reply
      • SN says:
        October 12, 2021 at 11:15 am

        Mai mult, faptul ca ratele sunt in scadere la cei vaccinati si in crestere la cei nevaccinati, indica ca cu cat creste rata de vaccinare, creste si efectul pozitiv al vaccinarii la nivel comunitar.
        @Cosmin, uite ce interesant scad ratele de infectare la cei sub 39 ani, a propos de convinegerea ta (eronata) ca vaccinul este eficient doar la cei peste 75.
        La cei sub 18 ani, o scadere de la 476,0 la 278,8, adica -41,4%.
        La cei intre 18-29 ani, de la 711,1 la 409,6, adica -42,4%.
        La cei intre 30-39 ani, de la 782,2 la 763,6, adica -2,4%.

        Reply
      • Anti says:
        October 12, 2021 at 11:18 am

        Imunitatea celor nevaccinati creste in mod natural de la trecerea prin boala asule daca ei sunt majoritari la infectare, sau se infecteaza mai abitir vaccinatii? Valeu ce fact-check de exceptie cu tenta OCD, ia arata-mi ceva articol scris de tine in vreun ziar serios poate reiese cine esti si ce mare erudit in domeniu. Daca semna vreun Prof. DR. in medicina tot aia spuneai si se pare ca stii si motivele semnatarului. Ai decretat tu care ziar e serios si care nu sau te bazezi pe analizele celor sponzoriati de Big Pharma? aaa, asta nu exista, am uitat ca eu sunt ala naiv. Am sa te iau pe tine ca sursa de informare de acum asa ca scrie te rog o disertatie vaccinomaniacala si o sa o cred instantaneu. 👀

        Reply
        • SN says:
          October 12, 2021 at 11:28 am

          Nu scrie niciunde ca cei nevaccinati au trecut prin boala. Plus ca nu ai priceput ironia: faptul ca ratele de infectare ale celor navaccinati cresc in perioada dintre saptamanile 32 si 39 ar indica opusul, doar ca nici nu ai studiat tabelele sa vezi de fapt daca cresc, la ce categorii de varsta, in ce ritm, etc. 😂
          Studiaza putin tabelele respective, fa niste calcule, nu ale tembele facute de la cititorul idiot al theexpose si vezi cum sta treaba de fapt 😂

          Reply
        • SN says:
          October 12, 2021 at 11:31 am

          Frumoasa deriva PCA 😂

          Reply
    • SN says:
      October 12, 2021 at 11:23 am

      Stimabile, linkul postat de tine e un exemplu extrem de idiotenie conspirationist-antivaccinista si de ilogica. Pai daca ratele de infectare scad la cei vaccinati in perioada dintre saptamanile 32 si 39, rezulta ca scade imunitatea lor?! Clar ca nu prea gandesti, stimabile 😁😂

      Reply
      • Anti says:
        October 12, 2021 at 12:06 pm

        Da, sigur e asa cum zici, pai nu de aia sunt blamati nevaccinatii ca ii “rupe virusul in gura”? trebuie sa scrie clar ca se si infecteaza sau acum cand asa iti convine nu se mai infecteaza in asa hal? poate vei intelege candva ca polemica asta a noastra e ca intre un bigot si un adept al lui Nietsche in cazul asta Dumnezeu = SEDK 😁😂. 🔚

        Reply
        • SN says:
          October 12, 2021 at 12:33 pm

          😂😂😂 Și presupun că bigotul ești tu 😂😂😂.
          Stimabile, pur și simplu nu înțelegi cifrele și atunci treci la idioțenii de genul…deci da, clar bigotul ești tu…nici că puteai să o zici mai bine. 😂

          Reply
          • Anti says:
            October 12, 2021 at 12:42 pm

            😂😂😂 Vad ca nu intelegi nici o simpla aluzie dom statistician, pai daca Dumnezeu = SEDK cine ar fi bigotul? eu care sunt contra adica din acest punct de vedere ateu? si tu mai vorbesti de logica dar o dai pe “ba pe-a ma-tii”. Hai pa ca ajunge pe azi ca la un lucru se pare ca esti mai reistent ca mine, la insistat sa te faci de cacao 😵

          • SN says:
            October 13, 2021 at 7:52 am

            Cu tot cu licențele tale, stimabile, nu ai prins aluzia mea… în consecință, rămâi bigotul 😉

        • SN says:
          October 12, 2021 at 12:41 pm

          Stimabile, comentariul tău e un exemplu superb de gândire DK: crezi că dacă ai citit Nietzsche te pricepi la toate. Sigur la cifre și statistici nu te pricepi, că altfel nu ai distribui tâmpeniile din theexpose sau nu ai abera cu vârfurile graficelor deceselor, grafice care indică exact opusul a ce susții tu.
          A propos, mie cel mai mult îmi place Antihristul de la Nietzsche 😂😂😂

          Reply
          • Anti says:
            October 12, 2021 at 1:09 pm

            Presupunerile adeptului certitudinilor 🤯. hai sa-ti fac hatarul ca apoi sa fie motiv de trollisme:
            1. am licenta in filozofie.
            2. am licenta in biologie.
            3. mai ao o licenta in meseria pe care o practic acum pe care nu doresc sa o relev.
            Esti multumit sau crezi ca mint?… sau le-am luat pe spaga. “Over and out” si nu raspund la mizerii pe tema asta.

          • SN says:
            October 13, 2021 at 7:50 am

            Dacă ai licență în filosofie și biologie și distribui tâmpeniile din theexpose și activenews înseamnă, pentru mine, că ori le ai degeaba, ori faci toată dezinformarea asta intenționat. Într-un fel confirmi ce spuneam mai sus…

  3. bombardieru_antimanele says:
    October 11, 2021 at 9:37 pm

    Planul este simplu: cat traiesti sa te vaccinezi de cateva ori pe an (sa vezi cum ajungem la doza11 si peste). Foarte eficient vaccinul asta!

    Reply
  4. Scapa cine poate says:
    October 11, 2021 at 10:23 pm

    Eu rog pe cei care azi infiereaza cu manie proletara pe nevaccinati sa faca o introspectie in fiinta lor si sa se gandeasca daca in 2015(sau alti ani trecuti) s-au vaccinat sau nu antigripal. Daca nu, ar fi frumos din partea lor sa nu mai faca pe nevaccinati niste needucati/prosti/inconstienti/etc ca daca atunci in 2015(sau alti ani trecuti) nu s-au vaccinat au fost si ei la fel doar ca nu se facea atata propaganda si manipulare ordinara, de data asta si cu morti, doar ca sa isi umple unii buzunarele si asa pline si sa acapareze o putere peste cea pe care o au deja. Iata “valul nevaccinatilor” de atunci https://adevarul.ro/news/societate/virozele-respiratorii-umplut-spitalele-pacienti-1_54e22a15448e03c0fdad1b24/index.html textele si situatia era asemanatare cu diferenta ca nu erau atatea decese , situatii similare se gasesc si in alti ani inainte de “era covid” dar nu s-a facut asa tevatura in conditiile in care erau in medie peste 700 de decese zilnic din diverse cauze. Mai ganditi-va putin inainte de a arunca piatra.

    Reply
    • SN says:
      October 12, 2021 at 10:21 am

      Un om de paie mare cât naivitatea ta, stimabile 😂😂😂

      Reply
      • trollisme de retardati says:
        October 12, 2021 at 11:04 am

        Sa inteleg ca pana acum te-ai vaccinat anual antigripal profesore? in special in 2015? Daca nu esti un needucat si ai contribuit la suprasolicitarea sistemului medical😂😂😂. Nici nu-s convins ca te-ai vaccinat cu astea de acum si nu esti doar un demagog veros

        Reply
        • SN says:
          October 12, 2021 at 11:18 am

          Intelegi ce poti, stimabile si nu pare a fi prea mult 😁

          Reply
          • trollisme de retardati says:
            October 12, 2021 at 11:21 am

            Crezi sau nu, din raspunsul asta am inteles si eu si altii exact ce trebuie demagogule 🦜

          • SN says:
            October 12, 2021 at 11:49 am

            😄😄😄😄😄😄😄😄 De parca mi-ar pasa ce crezi 😄😄😄😄😄😄😄😄😄

  5. Anti says:
    October 12, 2021 at 10:34 am

    Sa ne educe putin vaccinistii pe noi astia prosti cum se face ca STIINTA(de care cica nu tinem noi cont) a evoluat in asa hal ca BRUSC s-au facut “vaccinuri” in 8 luni(cand pana acum dura intre 4 – 10 ani) dar intre timp a si involuat in asa hal ca de acum trebuie administrate 3 – 4 asemenea “minuni” pe an??? Aratati UN SINGUR exemplu de vaccin inventat pana in 2020 la care sa trebuiasca atatea doze. Evolutie prin involutie? 😵

    Reply
    • SN says:
      October 12, 2021 at 11:48 am

      😂😂😂O noua ploaie de convingeri irationale si erori de logica specifice PCA.
      Eroarea 1: daca pana acum nu s-a intamplat fenomenul X rezulta el nu se poate intampla! Pornesti de la premisa uniformitatii si a constantei unor fenomene…dar nu ai demonstrat-o. Mai mult, faptul ca tu crezi ca un lucru nu este posibil nu e sinonim cu faptul ca acel lucru nu este posibil.
      Eroarea 2: vaccinurile mARN nu au fost facute in orb, ele sunt studiate de peste 40 de ani pentru diferite afectiuni (https://www.nature.com/articles/d41586-021-02483-w). Daca nici pana acum nu ai studiat raportul de autorizare EMA sa intelegi procesul de dezvoltare, testare si productie nu inseamna ca nu e posibil, ci doar ca tu nu stii asta. Apelul la ignoranta ca forma de argumentare.
      Exprimarea ta ”atatea doze” e foarte vaga. Vaccinul antigripal se administreaza anual la cei care doresc. Sau vaccinul antirabic care se face in 3 doze initiale si apoi periodic daca ai risc ridicat de infectare (gen cei care lucreaza cu animale).
      Pe scurt: comentariul tau este un apel la ignoranta, nu o argumentare.🤷‍♂️

      Reply
      • Anti says:
        October 12, 2021 at 12:36 pm

        Binenteles, ce e posibil nu inseamna ca e imposibil si ceva nu inseamna neparat ceva ci poate fi nimic sau nimic poate inseamna ceva dar cand iti convine ai nevoie de certitudini. Articolul pe langa o mica propaganda arata MULTIPLE controverse intre descoperirile sau declaratiile unor oameni de stiinta de acelas rang, aia pro-SEDK precis sunt mai destepti(sau nu e precis ca nu scrie ca-s mai destepti), macar mai vad unii cine e Robert Malone, adica asta https://www.activenews.ro/covid-dezvaluiri-covid/Inventatorul-vaccinurilor-ARN-mesager-%E2%80%9EEste-cel-mai-cumplit-COSMAR-al-vaccinologilor.-OPRITI-vaccinarea-168364 pe siteul hulit de propagandisti verosi, pana nu a deschis gura impotriva SEDK era “mare si tare” apoi brusc a devenit hulit si i s-a modificat si profilul pe wikipedia… vii cu exemplul vaccinului antirabic??? care se da la cei care au fost 100% expusi riscului si compari cu unul care vor sa-l dea la toata lumea chiar si la cei imunizati natural???… ai dreptate, era apel la ignoranta si repede ai raspuns la apel 🤣🤣 QED 🔚

        Reply
        • SN says:
          October 13, 2021 at 7:55 am

          😂😂😂activenews😂😂😂…Licențele tale sunt degeaba 🤦🏻‍♂️. Ești doar un DK mai educat decât alții și atât. Somn lin, stimabile. 😁

          Reply
        • SN says:
          October 13, 2021 at 8:35 am

          Referitor la povestea cu Malone si Wikipedia esti partial neinformat. Povestea nu e chiar atat de simpla, a propos de certitudinile tale construite pe convingeri a priori, nu pe date.
          https://respectfulinsolence.com/2021/07/13/is-mrna-vaccine-inventor-robert-malone-being-erased-for-his-claims-about-covid-19/
          Cat despre aluzia ta ca articolul din Nature ar fi o mica propaganda reflecta atitudinea ta generala in problema de fata: propagandistul PCA vede propaganda, oriunde gaseste ceva ce nu se potriveste cu convingerile sale a priori, deoarece crede ca toti fac ce face el….a propos de cealalta mare meteahna a ta: proiectarea dihotomiilor tale 😉

          Reply
  6. Scapa cine poate says:
    October 12, 2021 at 4:52 pm

    Pe unii nu-i intereseaza evolutiile grafice, doar statsticile, alt exemplu si inca despre o tara care e celebrua pentru politici coercitive vaccinomaniace si covidofobe, se vede evolutia grafica https://www.worldometers.info/coronavirus/country/australia/ si tocmai cica au relaxat tot ca “au scapat de pandemie multumita vaccinarii” … si mai se vede ceva aici #https://healthimpactnews.com/2021/australia-records-10x-more-deaths-following-covid-19-shots-than-recorded-deaths-following-all-vaccines-for-past-20-years/ propaganda spune dupa vaccinare nue sinonim cu din cauza vaccinului, semantic sunt de acord, dar in realitate trebuie sa fii obsedat sa nu faci corelatia sau macar sa ai unele dubii. Tot inainte spre societatea covidista multilateral vaccinata si crearea omului de tip nou vaccinist.

    Reply
    • SN says:
      October 13, 2021 at 9:13 am

      Stimabile, a alege la intamplare o tara crezand ca ea confirma convingerile tale se numeste cherry picking…dar esti expert aici.
      Apoi, cand o dai cu statistica e foarte probabil sa te inseli si s-a intamplat.
      Pai hai sa nu ne uitam doar la grafic ca boul la poarta noua, ci sa facem niste calcule.
      In Australia se desprind 3 valuri, primul undeva intre 11 martie – 12 aprilie 2020, 27 iunie – 12 septembrie 2020 si cel actual, cam din 12 iulie. Perioada de aparitie a decesului post diagnostic Covid-19 fiind intre 14-28 zile sa luam o medie de 21 zile. Ce rezulta:
      Valul 1. CFR=1.47%, la o incidenta de 247,57 cazuri/1 milion si o mortalitate lunara medie de 3,65/1 milion.
      Valul 2. CFR=4,06%, la o incidenta de 743,76 cazuri/1 milion si o mortalitate lunara medie de 10,07 la 1 milion.
      Valul 3. CFR=0,53%, la o incidenta de 3.800,26 cazuri la 1 milion si o mortalitate lunara medie de 6,75 la 1 milion.
      Concluzii: mortalitatea actuala la cazurile confirmate (CFR) a scazut semnificativ (de 7,66 ori, comparativ cu valul 2) desi incidenta este de 5,11 ori mai ridicata decat in valul 2 (fara vaccinare), plus ca in Australia majoritatea cazurilor si deceselor sunt la….cei nevaccinati: https://www1.racgp.org.au/newsgp/clinical/unvaccinated-patients-dominate-covid-deaths-and-ic
      Las-o cu graficele si statistica ca demostrezi ca licentele tale in filosofie si biologie sunt degeaba.😉😃

      Reply
  7. Cele mai citite știri

    1
    1 Mai: Ziua Internațională a Muncii, de la defilări propagandiste la mici și grătare
    2
    Călin Bibarț, mandatat să semneze actul constitutiv al ARAD ENERGY, societate ce înlocuiește CET H
    3
    Ministerul Culturii îl felicită pe regizorul Cristian Mungiu și echipa filmului „Fjord”, aclamat la Cannes cu 12 minute de aplauze
    4
    Thuma: Am fost dat afară din partidul în care am câștigat fiecare mandat, de 25 de ani, prin vot
    5
    Plaja cu palmieri de la Ghioroc se deschide la finalul lunii. Jocurile pe apă, noutatea sezonului
    6
    UTA, peste FCSB în Superligă!
    7
    Drumul dintre Făget și Arad, frezat și abandonat? Semnatarii petiției pentru reabilitarea DJ 682 critică CJ Timiș
    8
    Tanczos: Este nevoie de o prelungire a măsurii plafonării adaosului comercial la alimentele de bază
    9
    Ucraina ar putea organiza alegeri prezidențiale în primăvara anului 2027
    10
    Undă verde pentru excepțiile de la e-Factura

    România

    Thuma: Am fost dat afară din partidul în care am câștigat fiecare mandat, de 25 de ani, prin vot
    Președintele Consiliului Județean Ilfov, Hubert Thuma, lider al PNL Ilfov, a anunțat, marți, că a fost dat afară din PNL, partidul în care a câștigat „fiecare mandat, de 25 de ani, prin vot”, nu prin numire, spre deosebire de Ilie Bolojan, precizând că nu va renunța la mandatul pentru care cetățenii l-au votat.

    România

    Ionel Bogdan: Procedurile de excludere au început în PNL, vor fi finalizate după înregistrarea statutului la Tribunal
    Procedurile privind excluderea celor care au susținut guvernul propus de Adrian Veștea au început în PNL și vor fi finalizate după ce noul statut al partidului va fi înregistrat la Tribunalul București, a anunțat, marți, deputatul Ionel Bogdan, după ședința Biroului Permanent Național al formațiunii.

    Local

    VIDEO
    Patru bărbați reținuți, după ce au furat motorină dintr-un depou al CFR

    România

    Nicușor Dan: Varianta care pare să se contureze - un guvern politic minoritar
    Varianta care pare să se contureze după consultările de marți de la Cotroceni este cea a unui guvern minoritar, iar procesul de formare a unui nou executiv trebuie să fie accelerat, a transmis, marți, Nicușor Dan.

    România

    Consultări la Cotroceni/ Dumitru Coarnă: Se pare că va fi un guvern monocolor PSD
    Dumitru Coarnă, parlamentar neafiliat, a declarat marți, în urma consultărilor de la Palatul Cotroceni, că propunerea pentru premierul desemnat ar urma să vină de la PSD.

    România

    Consultări la Cotroceni/ Cosmina Cerva - propunerea de premier din partea PACE - Întâi România
    Cosmina Cerva este propunerea de premier din partea PACE - Întâi România, a anunțat, marți, senatorul Ninel Peia, după consultările cu președintele Nicușor Dan la Palatul Cotroceni.

    România

    Consultări la Cotroceni/Chiriță (Grupul parlamentar Uniți pentru România), l-a propus pe Ponta premier: Are o experiență guvernamentală și o expertiză
    Liderul Grupului parlamentar Uniți pentru România, Răzvan Mirel Chiriță, a declarat marți, după consultările de la Cotroceni cu președintele Nicușor Dan, că formațiunea sa îl propune pentru funcția de premier pe Victor Ponta, argumentând că acesta are o experiență guvernamentală și ar putea fi un liant pentru a se ajunge la un consens.

    România

    Consultări la Cotroceni/ Gavrilă: POT susține o formulă pro-occidentală, pro-americană. Ne disociem de comportamentul AUR
    Președinta Partidului Oamenilor Tineri, Anamaria Gavrilă, a anunțat marți, după consultările de la Palatul Cotroceni, că parlamentarii POT susțin o formulă de guvernare pro-occidentală, pro-americană.

    România

    Consultări la Cotroceni/Șoșoacă: Am solicitat să avem un program de guvernare, dar nu dat cu două ore înainte în Parlament
    Președinta SOS România, Diana Șoșoacă, a declarat, marți, după consultările de la Cotroceni, că i-a spus președintelui Nicușor Dan că își dorește ca un program de guvernare să fie prezentat la Parlament cu cel puțin 48 de ore înainte.
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.