Potrivit unui comunicat al PPC, începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecţionaţi către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu 10 aprilie, clienţii vor putea accesa noua aplicaţie web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android şi iOS vor putea descărca noua aplicaţie myPPC în zilele următoare.
În plus, de la aceeaşi dată, noile adrese de e-mail pentru clienţi vor fi contact-energiemuntenia@ppcgroup.com, pentru clienţii PPC Energie Muntenia, respectiv contact-energie@ppcgroup.com, pentru clienţii PPC Energie.
Numărul de telefon al serviciului de relaţii cu clienţii rămâne neschimbat.
Le fel ca până acum, plăţile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienţii care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din Bucureşti şi zece judeţe (Arad, Caraş-Severin, Călăraşi, Constanţa, Giurgiu, Hunedoara, Ialomiţa, Ilfov, Timiş şi Tulcea), precum şi în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland şi în alte magazine alimentare.
Sursa: AGERPRES
Trimite articolul
XNu pot sa descarc aplicația
Nu pot descărca aplicația.care este iconița?!🤔🤔
Consumatorul trebuie sa culeagă multi nervi și răbdare pt toate schimbările. Bravo
Nu funcționează aplicația. Nu pot efectua plata electronic
Conturile se trec automat de la vechea aplicatie la cea noua ?
-
Nu pot sa deschid la calculator muppc, cu toate ca am complectat toate rubricile . Daca incerc sa deschid myenel, imi apare myppc. daca vreau sa fac un cont pe myppc , mi se comunica , ca am cont deschis deja. Vreau sa stiu cum il pot accesa.
Aceasta aplicatie myPPC inca nu exista decat de iphone …peobabil pe android va fi mai tarziu..o prostie si nervi in plus
Sa va duceți dracu am sa plec de la voi
cand va veni Dorel in bluza de salopeta sa-mi taie contorul o sa-l pun pe el sa-mi faca plata de la calculator
Nu pot să intru în cont pentru a transmite indexul și a face plăți. Am încercat să fac alt cont sau să schimb parola dar sunt respins automat. Cum procedăm cu aplicația?
Am descarcat aplicația nu o pot folosi, mi am făcut și o alta adresa de e-mail, folosesc și un alt număr de telefon, doar pentru a putea întra în aplicație, tot ce as face îmi spune ca cnp – ul a mai fost folosit.
Interesantă schimbare! Abia aștept să văd cum va afecta navigarea și funcționalitatea aplicației mobile. Cred că un update este binevenit, dar sper să nu se piardă din familiaritate.
Este interesant să văd cum MyEnel și enel.ro își schimbă abordarea prin PPC. Aștept cu nerăbdare să descopăr ce noutăți vor aduce site-ul și aplicația mobilă. Sper să fie o experiență mai ușor de utilizat!
Interesant! Aștept cu nerăbdare să văd cum va arăta noul site și aplicația mobilă. Schimbările pot aduce îmbunătățiri semnificative în experiența utilizatorilor. Sper să aducă funcționalități utile!
Interesant! Schimbările aduse de MyEnel și enel.ro sunt foarte necesare în contextul actual digital. Aștept cu nerăbdare să văd cum va îmbunătăți PPC experiența utilizatorilor. Sper să fie mai ușor de navigat și să ofere funcționalități noi!
Interesante schimbări! Abia aștept să văd cum vor îmbunătăți experiența utilizatorilor pe site și în aplicația mobilă. Cred că o interfață mai prietenoasă și funcționalități mai bune vor face diferența.
Articolul este foarte informativ! Schimbările în site-ul și aplicația mobilă MyEnel sunt binevenite, dar aștept să văd cât de ușor va fi să navighez prin noile funcționalități. Mult succes echipei Enel!
Interesantă schimbare! Abia aștept să văd cum se va îmbunătăți experiența utilizatorilor pe noul site și în aplicația mobilă. Sper să fie mai ușor de navigat și să ofere funcționalități noi utile.