Vagoanele s-au desprins din cauza ruperii unui cârlig de tracțiune, iar călătorii au rămas blocați pe câmp până când locomotiva s-a întors să le recupereze.
Potrivit unui călător intervievat de HotNews.ro, trenul a fost dus cu vagoanele rămase până în stația Bănița, după care locomotiva s-a întors pentru a recupera vagoanele rămase pe traseu.
„Au dus trenul așa la prima stație (Bănița), apoi locomotiva s-a întors să ia celelalte două vagoane”, a relatat martorul.
CFR Călători a confirmat incidentul într-un comunicat oficial, menționând că defecțiunea tehnică a fost identificată la sistemul de cuplare al unuia dintre vagoane. Ulterior, în stația Craiova, vagonul afectat a fost înlocuit pentru a permite continuarea călătoriei în condiții de siguranță.
„Trenul IRN 1922 care circula pe ruta Oradea – Constanța, a plecat din stația Banița cu o întârziere de 248 de minute, cauzată de o defecțiune tehnică apărută la unul dintre vagoane. Problema a fost identificată la sistemul de cuplare al vagonului, iar în stația Craiova, din motive de siguranță și pentru a asigura continuarea călătoriei în condiții optime, vagonul afectat a fost înlocuit cu un alt vagon. Cerem scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate şi le mulţumim pentru înțelegere”, a transmis compania.
Trimite articolul
Xum dzeu sa dureze 4 ore?cum?nu e pregatit nimeni de rezerva sa nu dureze 4 ore???lipsa de ce,de personal de ce?incompetentii naibii si cine va mai angajeaza sa nu judecati rapid ce trebuie facut urgent!-pe bune?4 ore?pai noi-calatorii suntem FRAERII vostri???bata-va dzeu de prosti si repet:INCOMPETENTI!!copii mici in tren,batrani bolnavi…va doare-n basca?RUSINE !!
-
Și salariile incompetenților doar ce au fost mărite de ei înșiși, că la ce profesionalism oferă,ar trebui să aducă bani d-acasă.Trist!