Arad. Horaţiu Bogdan Mîrza este antreprenorul arădean care a adus în casele românilor și nu numai bucătării de vară spectaculoase. Mîrza este fondatorul eGrătare, face bucătării de vară personalizate şi şi-a propus pentru anul în curs o cifră de afaceri de aproape 200.000 de euro, dar și să cucerească definitiv clienții.
Principalul său obiectiv pentru 2020 este însă tehnologizarea, producţia în serie a unor module, în principal cuptoarele tradiţionale pe lemne, accesibile mai multor categorii de clienţi, dar şi exportul produselor. Pentru Horaţiu Bogdan Mîrza bucătăriile de vară personalizate sunt o poveste de viaţă, sau cel puţin una care durează de 12 ani, pentru că, de atunci, face bucătării de vară pentru clienţii din toată ţara, personalizate în funcţie de cerinţele acestora.
Pentru cei de la Ziarul Financiar, Horațiu Bogdan Mîrza a povestit faptul că „proiectul eGrătare a început acum 12 ani, cu o echipă tânără, cu mult entuziasm, în spiritul păstrării tradiţiilor de odinioară, amintind de pita coaptă în cuptorul cu lemne, ca la bunica acasă. Astăzi, am ajuns să avem realizate peste 100 de modele de bucătării de vară simple sau complexe, tradiţionale sau moderne, totul în funcţie de spaţiul disponibil şi de arhitectura casei. Fiecare amenajare este gândită, schiţată şi pusă în plan de noi până la cele mai mici detalii“.
Pentru o bucătărie de vară amenajată de eGrătare, preţul porneşte de la 5.000 de euro.
Pentru afacerea de succes de acum, Horaţiu Bogdan Mîrza a investit, însă, în timp, undeva la 100.000 de euro.
Celebrele sale bucătării sunt fabricate pe baza tehnicii şi modelelor româneşti, sunt montate în spaţiul clientului şi sunt realizare la Arad. Antreprenorul arădean are acum dezvoltată şi o divizie de produse de serie, care ar urma să-i mai aducă circa 300.000 de euro, dar şi un magazin online cu produse pentru industria HoReCa (precum grătarele mobile), de unde aşteaptă aproximativ 50.000 de euro. Acestea din urmă sunt importate şi comercializate în magazinul online.
Horațiu Bogdan Mîrza a ajuns cu povestea bucătăriilor sale personalizate în Ziarul Financiar. Povestea sa de succes a fost prezentată în cadrul proiectului lansat de Ziarul Financiar și Banca Transilvania, „Afaceri de la zero”, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. În cadrul lui, fiecare afacere de la zero este în fapt o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. De data aceasta, una arădeană. Ea poate fi citită accesând link-ul de mai jos.
Citiți principiile noastre de moderare aici!