aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
ARADON Cele mai tari party-uri
Bobocii de la “I. Maniu”

Bobocii de la “I. Maniu”

la 22 November 2008 11:18
24 Comentarii
22 November 2008 11:18
&nbsp<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (I) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__I__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (I) 22.11.2008" /></a></dia>|<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (II) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__II__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (II) 22.11.2008" /></a></dia>|<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (III) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__III__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (III) 22.11.2008" /></a></dia>|<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (IV) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__IV__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (IV) 22.11.2008" /></a></dia>|<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (V) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__V__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (V) 22.11.2008" /></a></dia><FONT color="#ff0000">|</FONT><A href="http://video.aradon.ro/video/38431/boboci---n-strai-popular"><B><FONT color="#ff0000">VIDEO</FONT></B></A>
Scris de IM:ADEVARUL - &nbsp<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (I) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__I__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (I) 22.11.2008" /></a></dia>|<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (II) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__II__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (II) 22.11.2008" /></a></dia>|<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (III) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__III__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (III) 22.11.2008" /></a></dia>|<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (IV) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__IV__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (IV) 22.11.2008" /></a></dia>|<dia width="950" height="750" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (V) 22.11.2008"><a href="about:blank" onclick="return open_window( http://media.aradon.ro/bildserie/aradon/Bobocii_de_la_Iuliu_Maniu__V__22_11_2008/index.shtml , SERIE ,950,750)"><img src="http://www.aradon.ro/bilder/icons/kamera.gif" border="0" width="13" height="10" alt="Bobocii de la Iuliu Maniu (V) 22.11.2008" /></a></dia><FONT color="#ff0000">|</FONT><A href="http://video.aradon.ro/video/38431/boboci---n-strai-popular"><B><FONT color="#ff0000">VIDEO</FONT></B></A>

Trimite articolul

X

Trimite articolul

X
24 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. anonim says:
    November 22, 2008 at 3:07 pm

    a fost foarte frumos balul,multa lume,boboci frumosi,probe haioase.fff tare

    Reply
  2. a girl says:
    November 22, 2008 at 3:34 pm

    frumosi boboceii:Dfelicitari:*:*

    Reply
  3. alex says:
    November 22, 2008 at 4:43 pm

    chiar balul de la maniu a fost tare…bobocii super frumosi…mai ales miss boboc are in realitate ii super frmoasa si de treaba…si bobocu la fel,,,ffff frumos …..aaaa…. si sa nu uitam boboaca a zis k e utista adevarata…:!

    Reply
  4. fortzzza maniu says:
    November 22, 2008 at 4:54 pm

    intradevar nush cn ii alex da are drepatate…boboaca a fost beton…mai ales in rochita aia rosie unde cred k tuturor ne-a placut-o,.,,,,baietii stiu de ce…e ffff tare boboaca si bobocu….felicitari ink odata la boboaca da si la boboc…

    Reply
  5. oviclaserban says:
    November 22, 2008 at 4:57 pm

    unul dintre cele mai frumoase baluri din ARAD……..:)

    Reply
  6. fortzza maniu says:
    November 22, 2008 at 5:00 pm

    nush cn ii alex da are dreptate…boboaca de la maniu e superba…mai ales in rochia de la sf…cea decupata ne-a dat pe spate…felicitari..frumosi foc amandoi bobociii….

    Reply
  7. oviclaserban says:
    November 22, 2008 at 5:05 pm

    mi-a placut ff mult balul de la maniu….crek ii unul dintre cele mai frumoase baluri de anul acesta…..boboci frumosi,probe interesante…chiar a fost frumos

    Reply
  8. Anonim says:
    November 22, 2008 at 5:11 pm

    a fost cel mai tare bal la care am fost anul acesta….MANIU RULZZ!!!

    Reply
  9. Anonim ... says:
    November 22, 2008 at 5:14 pm

    super balul mai ales organizatori care au facut tot ce au putut k sa fie un bal excelent … Frumosi shi boboci , hai k a ieshit tare balul..

    Reply
  10. ale says:
    November 22, 2008 at 5:21 pm

    apropo ce le doua fete din poza de langa titlu nu sunt boboace…nush ce cauta acolo….da nui nmk…da sincer toti boboceii au fost ffff frumosi…un bal reusti…bravo!!!

    Reply
  11. Anonim says:
    November 22, 2008 at 5:26 pm

    felicitari organizatorilor …..a iesit un bal tare de tot….cel mai fain bal din arad

    Reply
  12. alex~~~ says:
    November 22, 2008 at 5:35 pm

    cel mai tare liceu din arad! bine maniu! super tare!

    Reply
  13. Anonim says:
    November 22, 2008 at 5:40 pm

    Daca bobocii au fost frumosi…mai lasati-ma…n-aveti gusturi deloc…vai sh amar de cum au aratat…urateniile pamantului s-au strans la maniu =))=))=))=)) … hai lasati…mergeti acas…=))=))=))… cand am vazut cum arata…am si plecat acasa…=))=))=))…aruncati-va de la etaj pentru binele tutror….;)) niste penalitati…si nu in ultimul rand…maniu…liceul urateniilor si al figurilor…asta se stie…=))=))=))

    Reply
  14. Anonim says:
    November 22, 2008 at 5:57 pm

    mai taci mah k o fo un bal reusit!!printre cele mai faine baluri d anu asta si probele au fo originale si tot!!felicitari la toti boboceii au facut treaba bune :D!mai ales tema o iesit beton tot 😀

    Reply
  15. anonim says:
    November 22, 2008 at 8:48 pm

    cel mai frumos bal!!!!!!!!!

    Reply
  16. Paul (okz) says:
    November 22, 2008 at 9:51 pm

    Felicitari la toti bobocii, nu am fost la voi la bal deoarece si eu a trebuit sa il sustin pe al meu, oricum ma gandesc ca a iesit frumos deoarece cunosc unele persoane care au participat si stiu de ce sunt in stare.

    Reply
  17. Anonim says:
    November 23, 2008 at 4:22 pm

    un bal bine organizat rasplatit de atmosfera creata…felicitari
    pe ce site-uri mai sunt si alte poze decat cele de pe “aradon”?

    Reply
  18. Anonim says:
    November 25, 2008 at 12:24 am

    de ce nu sunt puse si restul pozelor????

    Reply
  19. Anonim says:
    November 26, 2008 at 2:54 pm

    de obicei balurile de la iuliu maniu ies super ok:D..eu nu sunt din liceul asta dar chiar am fost la vreo 2 baluri si m am distrat atat la spectacol cat si la after party!si nu numai eu..ci toata populatia.bravo:D ahh..iar pt cel care a spus k in iuliu sunt doar uratzi..inseamna k nu i ai vazut pe bobocii de anii trecuti draga;).

    Reply
  20. Anonim says:
    November 26, 2008 at 9:54 pm

    adica ce vrei sa zici? ca bobocii de anul asta au fost urati? …. sunt 4 fete chiar frumoase.. [miss popularitate, eleganta, fata de pe locul 2 si miss boboc] .. cat despre boboci nu am ce spune.. mister e chiar dragut

    Reply
  21. Anonim says:
    December 4, 2008 at 3:14 am

    sincer nush cine individul care a adus comm negative si sia exprimat parerea intrun mod mai vulgar;))…dar s vede baiete k nu ejti din maniu:P=))noi “urataniile din maniu” suntem mai cizelati decat persoanele din alt institut scolar din arad;));))…………..=))
    ….sa fim seriosi balul a fo bestial:D….si cati nervi concumati l repetitiiX(…:*:*:*:*…poooop bobocii si organizatorii>:D<>:D<
    P.S.:hai sa fim realisti t crezi mafalda de comm atata:O:O…sincer…kt de penibil:O…jenant individule=))=))

    Reply
  22. Cele mai citite știri

    1
    1 Mai: Ziua Internațională a Muncii, de la defilări propagandiste la mici și grătare
    2
    Nicușor Dan: Varianta unui premier tehnocrat este un scenariu care are șanse
    3
    Judoka de argint şi bronz
    4
    Motreanu: Poziţia PNL e clară, publică şi consecventă - partidul nu face parte din actuala formulă guvernamentală
    5
    Performanțe premiate în cadrul concursului „Ioan Aron”
    6
    Președintele Poloniei, primit de Nicușor Dan la Palatul Cotroceni
    7
    CJA anunță: procent record din buget pentru spital
    8
    Forum UAV: „New World Order in the Making: Impact on Europe and the Balkan Region”
    9
    Grindeanu: Bolojan lasă în urmă un „deșert economic”. Regretăm că nu l-am oprit mai devreme
    10
    Cobra Arte Marțiale Arad, pe primul loc!

    România

    Motreanu: Poziţia PNL e clară, publică şi consecventă - partidul nu face parte din actuala formulă guvernamentală
    Prim-vicepreşedintele PNL, Dan Motreanu, consideră că asocierea actualului Guvern cu Partidul Naţional Liberal doar pe baza apartenenţei individuale a unor persoane reprezintă o manipulare a realităţii politice şi o încercare de a induce în eroare opinia publică.

    România

    Simion anunță că AUR nu votează Guvernul Veștea

    Local

    CARP propune o excursie la Aiud, pe TransApuseana
    Ieşirea e programată duminică, 19 iulie 2026, şi costă 200 de lei/ persoană.

    Local

    Un nou premiu pentru „Aradi Kamaraszínház”
    Attila Harsányi, desemnat „cel mai bun actor” la Festivalul Național de Teatru din Ungaria.

    Local

    Șeful ANSVSA le-a „bătut obrazul” directorilor de la DSVSA Arad
    Alexandru Bociu a transmis, pe grupurile interne, un mesaj în care îi blamează pe șefii DSVSA Arad, anchetați de DNA.

    Local

    Iustin Cionca, bilanț la zece ani de mandat în fruntea Consiliului Județean
    Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, a făcut un rezumat al celor zece ani de când se află în fruntea instituției. 1

    Advertorial

    Durerea de spate care nu trece. Când are sens să mergi la un kinetoterapeut
    Durerea de spate este una dintre cele mai frecvente cauze pentru care oamenii lipsesc de la muncă și una dintre cele mai des întâlnite afecțiuni tratate cu automedicație. Un antiinflamator, puțin repaus, poate un plasture termic și aștepți să treacă.

    Mapamond

    VIDEO
    Premierul britanic Keir Starmer anunță că demisionează
    Prim-ministrul britanic Keir Starmer a anunțat luni că demisionează din funcțiile de lider al Partidului Laburist și de șef al guvernului, angajându-se să asigure un transfer ordonat al puterii, relatează Reuters. 1

    Evenimente

    Scriitorul Andrei Mocuța, în fața publicului cu o nouă carte
    „Iubirile pierdute ale lui Richard Brautigan”, apărută recent la Editura Tracus Arte, va fi lansată marți, 23 iunie 2026, la librăria Cărturești din AFI Mall.
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.