ARAD. Spun că vor să reducă birocraţia şi, în acest sens, le solicită arădenilor să nu mai completeze formulare de reclamaţii, ci să se adreseze direct şefului reprezentanţei. Registrul Auto Român „schimbă placa” în toată ţara şi îi scoate în faţă pe şefii din fiecare judeţ, pentru ca aceştia să stea de vorbă cu oamenii nemulţumiţi. „Stimați clienți, vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, <la cald>, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instantă este mai eficientă decât revenirea ulterioară. Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Există situații în care inginerii de pe linie nu vă pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie, astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dumneavoastră cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi! Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări. Comunicarea reciprocă și proactivă este soluția pentru ca gradul dumneavoastră de satisfacție în urma interacțiunii cu RAR să fie la nivelul așteptat de ambele părți”, au anunţat, în cadrul unui comunicat de presă, reprezentanţii Registrului Auto Român.
Drept urmare, arădenii care sunt nemulţumiţi de modul în care sunt trataţi de angajaţii RAR Arad pot solicita, pe loc, o întrevedere cu Octavian Sorin Gliga, şeful reprezentanţei din oraşul nostru. Iar cei care vor să vorbească la telefon cu el, îl pot contacta, în timpul programului de lucru, la numărul de telefon 0257.270288.
Trimite articolul
XHaha
Corb la corb nu-și scoate ochii!!
Mita se împarte și la șefu’
dar cu rablele care scot fum negru de nu poti respira ce facem? doar la noi in tara trebuie sa mergem cu aerul pe recirculare in oras, ca e o poluare infernala… de ce trec itp-ul rablele alea? de ce nu le scoate nimeni de pe sosele? de ce nu exista un formular de reclamatie unde sa poti baga nr de la masina, data, ora, locul, si un filmulet cu fumul?
-
Cumpărați și un filtru de polen nou, filtrul ăla se schimbă odată cu uleiul și restul filtrelor daca nu știai.
Și ști și u vorba aia; ,,calul moare de drum lung și prostul de grija altuia,, 😂-
Exact din cauza proverbelor de genul suntem noi unde suntem, si Germania e unde e
-
Du-te-n… jermania, daca aici nu-ti place! Dar acolo taci malc ,chiar daca aerul din orasele mari este aproape irespirabil; doar aici te tine sa faci gargara..
-
-
Soer ca nu ai frati si sper ca nu ai de gand sa faci prunci
-
Filtrul ala de polen nu filtreaza prea mult din gazele de esapamemt. Trebuie facut itp pe bune, nu venit cu solutii imbecile. Probabil ca nu cunosti pe nimeni cu cancer la plamani, de aia comentezi ca prostul.
-
-
Dacă taceai , filosof rămâneai….
Bag-o și pe aia… Las că merge și aşa!
Proverbialule 🤪 -
Pentru ca la noi multe rable sunt considerate de lux. Ai un BMW, Audi, Mercedes etc de 10 ani, cu sute de mii de km la bord, dar te lauzi ca e dus de afara de la o batranica care l-a tinut in garaj… Romanul pana nu-i fudul…
Cred ca va fi deranjat de foarte multe ori. Nu doar pt. Incompetenta unora ci și pt. Modul în care ți se vorbește. Am pățit o cu un angajat de linie, pe lângă faptul ca a dorit sa ma respingă necunoscand legea a fost ai arogant. Trebuia sa l las sa ma respingă iar apoi sa l dau în judecata. Acum îmi pare rău.