aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Aradul, haltă a Timişoarei

Aradul, haltă a Timişoarei

De Alin Gherasim
la 7 December 2021 07:50
38 Comentarii

Aradul, haltă a Timişoarei

7 December 2021 07:50
Oraşul nostru ar urma să fie staţie a trenului metropolitan care ar urma să ia fiinţă în Timişoara.
Scris de Alin Gherasim - Oraşul nostru ar urma să fie staţie a trenului metropolitan care ar urma să ia fiinţă în Timişoara.

Trimite articolul

X

ARAD. Ministerul Transporturilor a întocmit şi pus la transparenţă Planul Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2020-2030. Documentul, care are o importanţă uriaşă în strategia de dezvoltare a infrastructurii din România, indiferent că vorbim de domeniul rutier, feroviar sau naval, poate fi consultat de public, iar Ministerul Transporturilor aşteaptă sugestii referitor la acest document.

În ceea ce priveşte Aradul, oraşul nostru nu apare cu prea multe investiţii noi în domeniul infrastructurii pentru următorii zece ani. În schimb, Aradul apare drept o staţie a ceea ce se doreşte a fi trenul metropolitan al Timişoarei.

În acest plan de investiţii de vorbeşte de înfiinţarea unor trenuri metropolitane în oraşele mari ale ţării. Oraşele care vor beneficia, în viitor, de trenuri metropolitane, au fost stabilite în urma punctării unor criterii, cum ar fi populația/km rute, cifra de afaceri, numărul agenților economici, numărul angajaților, potențialul universitar, potențialul de deservire al aeroportului, potențialul de deservire turistică, potențialul de descongestie/câștig de timp şi viteza comercială feroviară.

În urma aplicării acestor criterii, s-a ajuns la concluzia că Bucureştiul are cea mai mare nevoie de trenuri metropolitane, capitala obținând cel mai mare punctaj, respectiv 94,9 puncte, urmată de municipiile Cluj-Napoca (67,5 puncte), Iași (62 de puncte), Brașov (56,5 puncte), Constanța (52,1 puncte) și Timișoara (50,6 puncte), iar punctajul cel mai mic, de 7,9 puncte, a fost obținut pentru municipiul Tulcea.

„Finanțarea investițiilor pentru implementarea trenului metropolitan se va face în funcție de punctajul obținut la prioritizare în ordinea <primul venit, primul servit>, în funcție de disponibilul financiar”, se arată în programul de investiţii pentru următorii zece ani.

Aradul nu se află departe de topul de mai sus, dar punctajul obţinut este destul de mic, de numai 37,9 puncte, surclasând oraşe importante din ţară, cum ar fi Craiova sau Oradea. Totuşi, nu ne calificăm pentru finanţare.

În schimb, Aradul va deveni o haltă a Timişoarei, o staţie a trenurilor metropolitane ale oraşului vecin. În acelaşi program de dezvoltare s-au făcut şi simulări ale viitoarelor trasee ale trenurilor.

„Nodul feroviar Timișoara, unul dintre cele mai complexe din țară, poate asigura mobilitatea populației pe toate direcțiile în raport cu municipiul reședință de județ. Cele mai importante axe de transport pentru pasageri sunt în lungul magistralei feroviare 900 (spre Lugoj – Caransebeș), dar și în lungul rutei 310 spre Arad. Deloc de neglijat sunt și rutele nemodernizate spre Buziaș, Stamora Moravița, Lovrin, Giarmata-Radna sau Jimbolia, care traversează arii periurbane importante din punct de vedere al investițiilor recente în industrie, servicii, agricultură sau al dezvoltărilor imobiliare”, se arată în documentul Ministerului Transporturilor.

Timişoara ar urma să aibă trei linii feroviare metropolitane, iar una dintre ele ar urma să funcţioneze pe ruta Lugoj – Buziaș – Giroc – Timișoara Nord – Sânandrei – Băile Călacea – Orțișoara – Arad. Aşadar, chiar dacă nu are vreun rost nici măcar să visăm la trenuri metropolitane care să lege municipiul Arad de localităţile din jur, putem spera să ajungem măcar o haltă a trenurilor metropolitane din Timişoara.

În două etape

Potrivit planului de investiţii în infrastructură, implementarea acestui tip de transport feroviar se va realiza în două etape. Faza 1 se referă la implementarea proiectelor pe rutele feroviare existente care prevăd lucrări de complexitate redusă cu timpi mici de implementare, nu modernizări semnificative ale liniei de cale ferată. Tot în această etapă va fi eligibilă achiziția de material rulant. Faza 2 se referă la implementarea proiectelor cu intervenții semnificative (modernizare, electrificare, reparație capitală, reconstrucție linii desființate, construcția unor noi linii pentru deservirea echilibrată a întreg teritoriului vizat).

Trenuri necesare

Planul de investiţii al Ministerului Transporturilor face referire şi la numărul de garnituri feroviare necesar pentru implementarea proiectelor de trenuri metropolitane. La nivel naţional, potrivit unui studiu al Autorităţii pentru Reformă Feroviară, ar fi nevoie de un total de 110 trenuri. Dintre acestea, 37 ar urma să fie rame electrice de lung parcurs, 11 rame diesel de lung parcurs, iar 62 de garnituri ar urma să fie rame electrice de scurt parcurs. Valoarea totală a achiziţiei acestor trenuri noi este estimată la un miliard de euro, iar banii ar urma să fie asiguraţi din fonduri europene nerambursabile.

Trimite articolul

X
Taguri:
Arad ,
dezvoltare infrastructura transport 2021-2030 ,
Halta ,
la transparență ,
ministerul transporturilor ,
nod feroviar Timisoara ,
Plan Investitional ,
timisoara ,
tren metropolitan ,
tren metropolitan Timisoara
38 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Bulaul Vesel says:
    December 7, 2021 at 8:24 am

    ,,chiar dacă nu are vreun rost nici măcar să visăm la trenuri metropolitane care să lege municipiul Arad de localităţile din jur,,,

    Mentalitate de iobag/sclav -asistat social al secolului XXI. Strabunicii nostri au construit calea ferata in Podgorie, fara sprijin de la BUCURESTI; sprijinul de la bucuresti a venit pe urma la distrugerea caii ferate. Fiecare judet trebui sa si calibreze singur dezvoltarea infrastructurii, in functie de cum vrea sa se dezvolte el insusi. In plus judetul Arad nu e un apendice al orasului Arad ,exista viata (SI INCA FOARTE BUNA DIN PUNCT DE VEDERE AL CALITATII) in in afara orasului Arad. Cei care asteapta bani de la bucuresti vor astepta mult si bine si vor sfarsi in buda istoriei ca orice entitate care s-a bazat vreodata pe bucuresti.
    Poate ca dorim ca judetul nostru sa ramana un pic in urma, sa ramana un pic mai salbatic, mai in armonie cu natura, putem accesa fonduri europene pentru transportul verde cu caruta.

    Reply
    • Follow the money says:
      December 7, 2021 at 11:26 am

      “Cei care asteapta bani de la bucuresti vor astepta mult si bine”. Cu ce bani credeți că a fost modernizată gara din Arad?

      Reply
      • Chicago Bull says:
        December 7, 2021 at 12:40 pm

        Gara a fost modernizata pentru ca e a CFR ului, nu pentru ca e a aradului, decizia a fost luata exclusiv de bucuresti, nu s-a luat in considerare aradul,aradul nu a avut drept la cuvant, aradul doar a fost informat ca bucurestiul modernizeaza o gara a unei societati care i apartine lui.

        Reply
      • ROMANIA says:
        December 8, 2021 at 9:02 am

        Bulă, gara din Arad a fost modernizata, partial, cu fonduri europene, fiind parte a Coridoruluu IV Pan-European, ca si restul statiilor de pe coridor, inclusiv haltele. Cu banii aia au fost modernizate aprope statiile CF din municipiile resedinta de judet, unele beneficiind de statii noi, construite de la ZERO. CFR Infrastructura detine statiile de cale ferata, liniile, peroanele. Restul banilor provenind din inchirierile facute catre operatorii de transport care circula cu material rulant pe calea ferata, dar si a spatiilor comerciale din incinta statiilor de cale ferata. O parte din banii pe care ii dau unii pe bilete se duce la CFR Infrastructura, indiferent ca operatorul este CFR Calatori, Astra, Softrans, DB, GFR sau oricare altul.

        Reply
  2. ion says:
    December 7, 2021 at 8:28 am

    Adica cea mai moderna gara din Romania si din estul europei e halta a timisoarei, ce fumati autorii astia de articole, mergeti in gara la Timisoara sa va intoarceti in timp cu boschetari si aurolaci si peroane ca in 1990.

    Reply
    • Leu says:
      December 7, 2021 at 8:40 am

      Mulțumește administrația falconeti.

      Reply
    • DEX says:
      December 7, 2021 at 11:24 am

      Nu știe ce înseamnă haltă.

      Reply
    • jack says:
      December 7, 2021 at 12:15 pm

      ce legatura are gara moderna cu fiabilitatea tot mai putini oameni care isi permit sa traiasca din cauza salarilor nici si a puterii de cumparare tot mai mici?

      Reply
      • Dd says:
        December 7, 2021 at 7:32 pm

        Si, oare de ce in ultimii 10 ani, in Timisoara EU EXPLODAT INVESTIȚIILE, ridicând mult nivelul dectrai și calitatea vieții, în schimb Aradul, DESI AVEA CEA MAI MARR DESCHIDERE LA AUTOSTRADA, a bătut pasul pe loc, ba CHIAR E REGRESAT (investițional!).

        Poate pt că NIMIC NU A PUTUT MIȘCA in Aradul ăsta, dacă “Falcă & Co.” NU-SI PRIMEAU COTA…?! 🤔

        Reply
    • caracatița says:
      December 7, 2021 at 2:28 pm

      ioane sper că măta nu-i iară gravidă, că de obicei mama proștilor mai tot timpul e, fată proști ca tine de 4 ori e an

      Reply
    • WEST says:
      December 8, 2021 at 1:25 am

      Te infornez ca in Martie incepe modernizarea Gări de Nord Timișoara 6 milioane euro.

      Reply
  3. Kata says:
    December 7, 2021 at 8:46 am

    Dute ba cu articolul tău de 2 lei, tu cred ca tre iești pe alta planeta, Aradul are gara printre cele mai moderne gari din România și infrastructura rutiera printre cele mai bune din tara, stadion de fotbal nou, unde vezi tu astea în Timișoara?!?
    Timișoara are magazine și maluri și multa pulime din străfundurile Olteniei.

    Reply
    • pt kata says:
      December 7, 2021 at 10:26 am

      ce ai cu oltenii baiete? sunt romani asa ca mine si ca tine!
      PS: ca sa nu te agiti, sunt aradean din strabunici

      Reply
    • jack says:
      December 7, 2021 at 12:16 pm

      timisoara s a dezvoltat aradul a regresat din arad se pleaca in timisoara adica aradul e un fel de sat …realitatea te bate la fund

      Reply
    • on day oltean in tenisi says:
      December 7, 2021 at 4:01 pm

      stadion de 11000 de locuri,TM face stadion nou de 9000loc in calea buziasului(un an)altulde 3oooo(loatie dan paltinisanu) trezestete nu compara ar cu tm pupal mai departe pe falca!

      Reply
  4. ion says:
    December 7, 2021 at 8:54 am

    Aradul are linie de mare viteza, timisoara nu are.
    Arad cea mai moderna gara din Romania, si daca e sa ne uitam la garile din judetu Arad, vezi Sofronea, Curtici toate arata de 1000 de ori mai bine ca gara din timisoara, mai degraba Timisoara este halta a Aradului. Dar din ura voastra pentru obsesia voastra Falconetii trebuie sa dispretuiti tot ce se poate pana si domeniile in care Aradul e in top.

    Reply
    • Cerberus says:
      December 7, 2021 at 12:24 pm

      Conform specificatiilor din domeniul feroviar international o linie de cale ferata se numeste “de mare viteza” doar daca pe ea se vircula cu minim 125mph adica 201kmh. Momentan pe coridorul IV PanEuropean se circula pe linia refacuta Curtici-Arad cu maxim 160kmh ( maximul constructiv al liniei ) iar pe Arad-Milova se circula pe un fir cu maxim 120kmh-tren inter regio. Cand va fi gata aceasta cale ferata se va circula pe Curtici-Simeria cu maxim 160kmh , deci nu este de mare viteza. Degeaba locomotivele seria EA care sunt in dotarea CFR + cele noi si moderne de la Softronic sunt capabile de viteze de 200kmh + vagoanele cu boghiuri AVA200 -Astra Arad permit viteze de 200kmh , daca liniile magistrale M200 si M800 permit dupa refacere completa maxim 160kmh. Cat despre moderna gara din Arad : dupa ce a fost modernizata si data in folosinta nimeni nu o mai ingrijeste . Unde erau becuri care luminau in tavan acum sunt arse-arse zeci de becuri ! Unde erau ziduri imbracte in folii de inox lucioase acum este jeg negru. Unde erau stalpi vopsiti pe peroane acum sunt cu funingine pt ca oamenii nu au avut unde stinge tigara inainte sa o arunce in cosul de gunoi. Seful de gara ar trebui dat afara de mult. Dezinteres si bataie de joc la maxim. Asa ca propun sa o lasati mai usor cu noua gara moderna si linia de semi-viteza a magistralei M200. Si este adevarat, Aradul va deveni peste putin timp o halta a timisorenilor. Poate chiar un catun !

      Reply
      • coman sava says:
        December 7, 2021 at 2:26 pm

        Sperăm să avem onoarea ca măcar odată pe lună să oprească măcar un tren în halta pe care falkăkatul și clika lui de scursuri și gunoaiele și jegurile umane care l-au votat și susținut l-au făcut ca pe un cătun din anii 1400. Numai jeguri umane și scursuri au putut vota un falkăkat sau un bibi… RUȘINE scursurilor, nu mai mergeți kăkaților la vot să nu ne oferiți un viitor de kăkat ca voi.

        Reply
  5. Big says:
    December 7, 2021 at 9:13 am

    Sa nu uitam ca Aradul la dat pe Falca. Mare om de cultura si prosperitate.

    Reply
    • Vesticul says:
      December 7, 2021 at 3:56 pm

      Din pacate nu Aradul l-a dat, ci un cătun din Muntii Apuseni. Ceea ce a facut el la Arad a fost sa re-creeze acea atmosfera din zona in care a copilarit si de care nu se putea despărți. Asa a ajuns orasul o comuna tot mai saraca si goala.

      Reply
  6. Klau says:
    December 7, 2021 at 9:37 am

    Degeaba a fost modernizată, ca jegul nu a mai fost curățat de la modernizare. Efectiv începe să arate la fel de infect ca si inainte de modernizare. Mergeți la Cluj si la Oradea, să faci care nu au fost modernizate, dar care sunt curate, si iti face placere sa intri in ele. Nu suntem cu mult mai presus fata de timișoreni, decât ca e modernizată gara, în rest la fel de infecta.

    Reply
  7. Joni says:
    December 7, 2021 at 9:55 am

    Când eu visez ca să mai prind vremuri(în viață) în care sa pot sa chem o dronă sa ma ducă la costuri de kkt unde vrea mușchii mei în cel mai scurt timp și cel mai confortabil, prostii care fac punctaje încă mai visează sa se ascundă în căpița cu fân, când vine ploaia

    Reply
    • Adry says:
      December 8, 2021 at 1:56 am

      Din metropola Lugoj in metropola Arad.Chiar vor fi călători? Ce paguba mai mare pt o tara decât sa circule trenurile aproape goale?Dacă mai punem și autobuze,chiar private,cu locuri multe goale ne dam seama ca e multa poluare si ineficienta.

      Reply
  8. Doina says:
    December 7, 2021 at 10:28 am

    fara educatie de top nu exista viito. Suntem halta, mai bn zis am devenit halta ptr ca ne pleaca tinerii in alte parti si nu revin dupa finalizarea scolilor.
    Multumiti universitatilor aradene in special universitatii de stat UAV. Lizica si palgiatoarea Lile se aude?

    Reply
  9. realist says:
    December 7, 2021 at 11:07 am

    Nu-i prea inteleg pe cei care viseaza la trenuri meropolitane, cai ferate de mare viteza, gari moderne in timp ce tot mai multi romani folosesc masinile personale incl. pt. naveta fara sa ma amintim de mijloacele de transport in comun, firmele sau scolile care au inceput sa asigure transportul angajatilor proprii sau elevilor etc Ma uit in trecere, de la distanta la gara moderna din Arad si mi se pare destul de pustie si dezolanta comparativ cu forfota care era pe vremuri incl. in jurul ei.

    Reply
  10. Tuluz-Lotrec says:
    December 7, 2021 at 1:14 pm

    E un jeg in Gara Arad de ti se face rau. Pacat, ca are potential.

    Reply
  11. Aradean says:
    December 7, 2021 at 1:46 pm

    Ridicol articolul. Cine are minte, înțelege ca Aradul beneficiază de un tren spre Tm și invers.Ce halta? E ca în bancul cu intrași în Craiova și ieșiși din Craiova. Atât ca beneficiază de punctajul Tm și de apropierea dintre orașe.

    Reply
  12. Mocofan-club says:
    December 7, 2021 at 2:38 pm

    În plin razboi, respectiv în anii ’40, arădenii își făceau plimbarea de-alungul peronului gării, intrau la restaurantul de lux al gării, unde consumau cele mai alese mâncăruri românești și băuturi franțuzești și se delectau cu o muzică selectă !

    Reply
  13. tacora says:
    December 7, 2021 at 5:41 pm

    Vai câte comentarii! Doar nu credeți că se va face ceva. Pe tâlharii de la București îi interesează doar studiile de fezabilitate si eventual niște licitații pentru ceva materiale. Apoi, gata , ca linia de tramvai spre zona industrială. Norocul nostru a fost că UE a vrut cale ferată de la Curtici la Constanța.

    Reply
  14. Tnb says:
    December 7, 2021 at 10:51 pm

    Articol comandat de pe Bega domnule autor?
    Esti penibil ca si in alte articole pe care le scrii.
    O halta intrun oras care este un nod feroviar mai imp decat tm ? Domnule Gherasim…ia dute tu la timisorenii tai ca la ARAD vad ca nu iti place…..mars ma de aici…..tu si cu Ando care v-ați vinde si mama pt ceva marunti

    Reply
  15. Mecanicul says:
    December 7, 2021 at 11:10 pm

    Alin Gherasim, iar ai vrut sa te dai ziarist!? LOL

    Reply
  16. Helly says:
    December 8, 2021 at 1:31 am

    Astăzi DOCTARI GRUP BERLIN A ANUȚAT CONSTRCTIA CELUI MAI MARE HUB MEDICAL DIN ESTUL EUROPEI LA TIMISOARA.
    NO COMENT.

    Reply
  17. Radu L. says:
    December 8, 2021 at 1:50 am

    Am observat ca foarte multi laudati Oradea si Timisoara. Daca este asa de bine in Oradea ce cauta atatia bihoreni stabiliti in Arad? Sarbatoresc chiar si un Revelion al bihorenilor!

    Reply
    • Caracteristic says:
      December 8, 2021 at 2:52 am

      Bihorenii și moții ca de altfel și alte etnii, se stabilec unde găsesc fraieri

      Reply
    • Alexei says:
      December 8, 2021 at 10:55 am

      Asta era pana acum vreo 10 ani. Mult mai multi aradeni sunt stabiliți în acest moment în Oradea. În ultimii ani, s-a plecat pe capete din Arad spre Oradea. Nu prea se mai muta nimeni la Arad, efectiv Aradul nu are nimic de oferit în fata Oradiei, e un fel de Pecica mai mare și cu tramvaie. Oradea ne da clasă la orice capitol.

      Reply
      • Alexei says:
        December 8, 2021 at 12:58 pm

        Ca sa nu mai spun, ca toata lumea din Arad merge ori la Timișoara ori la Oradea sau Bihor în weekend, la shopping, aquapark la Oradea, Targ de craciun, evenimente, tratamente, plimbare, zoo, Muzeul Țării Crisurilor, schi la Vartop-Arieseni sau Stana de Vale, Băile Felix si 1 Mai etc. Ce sa faci aici? Si de ce ar vrea cineva sa se mute aici, mai ales din Bihor.

        Reply
  18. Wtf says:
    December 8, 2021 at 8:01 am

    Aceasta gara din Arad a fost modernizata ca asa a vrut europa nu idioti de politicieni, singurul lucru important e ca ne situam pe cel mai mare coridor de acces spre vest.
    Altfel dupa politicieni de rahat eram ca si tinutul uitat de timp.
    Si asa suntem satul cu nume de municipiu cu autostrada langa noi si cea mai importanta poarta spre vest.
    Ar fi trebuit sa avem cea mai mare dezvoltare dar cand alegi doar prosti in conducerea judetului si a orasului normal ca ramai doar cu pozitia asta buna spre vest.
    Toata dezvoltarea orasului a fost oprita din interesul unora ce sau perindat in functii publice in acrst oras.

    Reply
  19. Arad.zone says:
    December 8, 2021 at 10:01 am

    Titlul este cam exagerat, poate chiar puțin tendențios. Aradul este și va fi cel puțin pentru încă o bună perioadă principalul nod feroviar din vestul țării. Și asta datorită poziției geografice mult mai favorabile decât a vecinilor din Timișoara sau din Oradea. Așa a și devenit orașul nod feroviar de primă importanță. În perioada de după Unire, Regionala de căi ferate avea sediul in clădirea care găzduiește acum Liceul CFR, fiind mutată la Timișoara în perioada interbelică. Avem tot ce ne trebuie în Arad, însa nu prea știm să punem în valoare. Din nefericire denigrarea orașului este în vogă printre localnici, care-l “alintă” cu atributul de “sat” uitând că prin pasivitatea lor au contribuit și ei la acest “statut”. Puteți citi despre isoria gării din Arad la:
    https://www.arad.zone/blog-ar/gara-central%C4%82-arad

    Reply
  20. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Adi Mihalcea pare că nu are soluții: „Este oribil ce se întâmplă”
    3
    Guvern: Clarificări aduse OUG 52/2025 în scopul menținerii disciplinei financiare și limitării risipei bugetare
    4
    UTA trebuie să-și depășească limitele cu FCSB
    5
    Liga 6 - Un podium cu echipe noi
    6
    Summit-ului Asociației România fără Orfani vine la Arad
    7
    POLITIC. Dorian Curcanu: „Primăria și CMCA să intervină în problema prețurilor de la UTA”
    8
    România taie legăturile cu Rusia: plafonarea gazelor se încheie iar prețul va crește semnificativ
    9
    Poveştile Caravanei de Sănătate
    10
    Comisarul european pentru economie vine la București pentru discuții cu privire la evoluțiile bugetare și PNRR

    UT Arad

    Adrian Mihalcea refuză să vorbească de play-off
    Antrenorul echipei UTA nu vrea să pună presiune pe elevii săi, chiar dacă echipa a urcat pe locul 6.

    UT Arad

    Victorie uluitoare pentru UTA: Gol, la ultima fază!
    A. Roman a adus trei puncte mari, cu o rachetă din lovitură liberă. Arădenii, pe loc de play-off.

    Local

    FOTO. Zeci de elevi față în față cu cea mai importantă decizie: alegerea carierei
    Colegiul Național „Vasile Goldiș” Arad a găzduit prima ediție a evenimentului Career Day, un demers amplu prin care elevii au avut ocazia să intre în dialog direct cu profesioniști din multiple domenii – de la educație, medicină și inginerie, până la drept, IT și ordine publică.

    Mapamond

    Statele UE aprobă o înăsprire a politicii privind migrația, deschizând drumul către trimiterea de migranți în centre din afara UE
    Statele UE și-au adoptat luni poziția asupra unei legi europene menite să accelereze și să simplifice procedurile pentru returnarea persoanelor aflate ilegal în alte state membre, permițându-le între altele statelor membre să înființeze centre de returnare în țările terțe.

    Local

    Trei incendii lichidate de pompieri, în weekend

    Local

    Țigări în valoare de 81 de mii de lei, confiscate la Nădlac
    Poliţiştii de frontieră de la Nădlac au depistat într-un microbuz condus de un cetățean bulgar peste 54.000 de țigarete ascunse în diverse compartimente ale mijlocului de transport.

    Local

    A patra expediție umanitară Offroad Club Arad se pregătește de drum
    Offroaderii arădeni care duc Crăciunul în satele uitate din județ îi invită pe arădenii care vor să contribuie la această expediție să susțină financiar demersul lor. 1

    Local

    Termen nou pentru podul hobanat
    Proiectul trece din categoria „lucrări nefinalizate” în cea de „finalizat, dar nefuncțional”, status care rămâne valabil până la parcurgerea etapelor necesare în vederea recepției finale. 3

    Local

    Noi șantiere pentru 2026, în Arad
    3
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.