aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
Caba cere rentabilizarea transportului în comun

Caba cere rentabilizarea transportului în comun

De Andreea Pintea
la 6 July 2020 13:58
17 Comentarii

Caba cere rentabilizarea transportului în comun

6 July 2020 13:58
„Eu cred în Arad și în arădeni”, susține Samuel Caba, acesta accentuând nevoia de a rentabiliza transportul în comun.
Scris de Andreea Pintea - „Eu cred în Arad și în arădeni”, susține Samuel Caba, acesta accentuând nevoia de a rentabiliza transportul în comun.

Trimite articolul

X

ARAD. Situația transportului în comun revine în atenția publică, cu atât mai mult cu cât pandemia a impus anumite limite în aceea ce privește distanțarea socială. În acest context, Samuel Caba, președintele Asociației pentru Reformă Civică și Democrație Arad, solicită rentabilizarea transportului în comun, considerând că acest deziderat se poate realiza.

„Suntem într-o agitație permanentă, iar relaxarea după această nefericită pandemie ne-a pus și mai mult în mișcare. În această agitație urbană, noi, arădenii folosim (destul de mulți) mijloacele de transport în comun: tramvaiul și autobuzul. E și de dorit să folosim aceste mijloace de deplasare în municipiu mai ales că, din păcate, de ani de zile, tot vorbim de criza parcărilor – parcări doar pe hârtie, în realitate vedem un oraș sufocat de un trafic intens și de o lipsă acută de locuri de parcare.

Pe de altă parte, conducerea CTP Arad se tot plânge de faptul că transportul public în Arad este costisitor, că e nevoie de subvenții pentru a fi funcțional. În condițiile actuale s-ar putea să aibă dreptate, dar modernizarea și rentabilizarea transportului în comun arădean nu este o treabă imposibilă, așa cum ni se spune de o vreme.

Împreună cu specialiști în domeniu am analizat ce se poate face pentru arădeni în acest sector public și am ajuns la convingerea că CTP-ul poate deveni rentabil și în slujba arădenilor dacă vom desființa depourile din Calea Victoriei și zona Cocorilor, iar în acest imens spațiu – redat orașului – arădenii se vor putea bucura de natură, de un mediu demn pentru Arad și arădeni”, explică Samuel Caba.

Un bilet, doar 2 lei

În continuare acesta argumentează: „Pe bani europeni se vor construi două noi depouri: unul în Micălaca, iar celălalt în zona Vlaicu. Drept urmare, se va extinde transportul în comun cu tramvaiele CTP Arad în Parcul Industrial Vest, iar cu cei peste 50.000 de angajați de aici se va rentabiliza compania de așa manieră încât, din 2021, prețul unui bilet să fie doar 2 lei, iar toți pensionarii să aibă liber pe mijloacele de transport din Arad.
Putem face din transportul public din Arad un serviciu la dispoziția arădenilor – ieftin, nepoluant și profitabil.

Este o posibilitate care va deveni realitate”.

Trimite articolul

X
Taguri:
caba ,
public ,
transport
17 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Ioan Croitoru says:
    July 6, 2020 at 2:50 pm

    Foarte realistă perspectiva dumneavoastră asupra transportului din Arad. Totuși, cum este posibil ca, deși Aradul are o lipsă acută de locuri de parcare, să se mai suprime zeci de locuri de parcare, cu ce?! Cu terase pe partea carosabilă! Incredibil, câtă lipsă de maturitate! În altă ordine de idei, vă doresc mult succes în demersul dumneavoastră electoral și civic. Doamne ajută!.

    Reply
    • anonim says:
      July 7, 2020 at 3:22 pm

      Proprietarii de terase si sali de joc, traficantii de tigari si drog si cocalarii decid ce ne trebuie in oras ! vai de noi !

      Reply
  2. oricare says:
    July 6, 2020 at 3:32 pm

    FACE-TI BUCLA SAU TRIUNGHIULDE INTOARCERE A TRAMVAIELOR IN ZONA INDUSTRIALA UNDEVA INTRE FIRME,NU LA 1 KM DISTANTA.V-OR TREBUI N-SPE,ZECI DE 1 BARAT PT FIECARE CARTIER SI DE 3 ORI PE ZI.MUNCITORILOR LE CONVINE M.MULT CU TRAMVAIUL DECAT AUTOBUZE SI MICROBUZE.CTP AR AVEA DE CASTIGAT.SA SE SCHIMBE LINIILE RELE CU UNELE NOI IN MICALACA,GRADISTE,GAI SI CONFECTII ORI VLADIMIRESCU-GHIOROC CA TII RAU DE MERGI CU TRAMVAIUL PE AICI SI SE FACE MULT DIN CAUZA RESTRICTIILOR,IAR IN STATII SA FIE MONTATE MAI MULTE BANCI UNDE SA STEA CALATORII.LUMEA VA FI MULTUMITA SI REPET-CTP-ul VA AVEA DE CASTIGAT !!

    Reply
  3. Nealcosu says:
    July 6, 2020 at 4:07 pm

    Asa ca idee…e buna! Dar la noi problema implementarii … scapa pe drum!

    Reply
  4. Mihai says:
    July 6, 2020 at 4:11 pm

    Nenea caba, dacă vrei să rentabilizezi transportul în comun, trebui să atragi reclame pe mașinile de transport.

    Reply
  5. doi gheorghe says:
    July 6, 2020 at 4:58 pm

    Ce droguri consumi domnule Caba? Se imparte gratis la Rau? Oare te-ai gandit la cei 50.000 de muncitori cum ii inghesui in tramvai? Stiai ca aproximativ 15.000 de oameni intra la schimbul 1 de la ora 7? Stiai ca un imperio are capacitatea de aprox 300 calatori? Adica ai nevoie de minim 50 de tramvaie care as duca oameni in zona industiala la schimbul 1! asta inseamna ca la fiecare aprox 1 minut un vagon sa plece din statie. Nu va mai drogati domnule!

    Reply
    • anonim says:
      July 7, 2020 at 3:20 pm

      ce ai doi gheorghe? Esti sofer, esti angajat la firma de transport ? Inainte de 1989 seci de mii de oameni tot cu tramvaiul mergeau dimineatala munca si dupa amiaza catre case. O mare majoritate la mergea la fabrici, caci orasul avea o multime de fabrici si uzine si aproape ca ajungeau tramvaiele, in sensul ca muncitorii mergeau pachet. Dar cu tramvaiul erau transportati o multime de muncitorila munca, plus elevii, functionarii… Mai erau si autobuze, dar marea masa cu tramvaiul mergea . Si ce frumos era sa vezi rauri de oameni curgand spre intreprinderile acelea mari ce le asigurau atator familii o viata decenta.

      Reply
  6. Plătitor de taxe și impozite says:
    July 6, 2020 at 5:41 pm

    Tramvaie în zona industrială cât mai multe să moară pito și puma și fedeceul, transportul în comun să fie gratuit pentru toată lumea și numai tramvaie Imperio. Astea sunt doleanțele noastre ale arădenilor domnule Caba, în acest moment.

    Reply
    • anonim says:
      July 7, 2020 at 3:24 pm

      Bine si corectai spus, Plătitor de taxe și impozite

      Reply
  7. Ti2gol says:
    July 6, 2020 at 6:43 pm

    Mr. Caba: Dumnezeu te iubește?

    Reply
  8. Stefan51 says:
    July 6, 2020 at 9:05 pm

    domnu caba,cum ar fi sa te ocupi mata de biserica?nu stiu ce specialisti lu peste ai consultat,da asa un roman sf precum postarea lu matale de mult nu am mai citit,lamureste-ma cas mai prost, cine a pus ochii pe terenul depoului cocorilor?victoriei e garaj auto,daca nu stiai,

    Reply
  9. Parneava says:
    July 7, 2020 at 12:03 am

    In primul rand lamuriti-ma si pe mine :cine este domnul Caba,care saptamanal isi da cu parerea pe teme diverse,de parca ar fi atotcunoscator sau atotstiutor. In al doilea rand,cred ca putina decenta in abordarea problematicilor Aradului,este necesara, ca sa nu ajunga un fel de Becali autohton..Oare mizeaza pe cititori tampiti?

    Reply
  10. f.b. says:
    July 7, 2020 at 7:20 am

    # Rentabilizam acum cind tramvailele nu au voie sa fie incarcate la capacitate!
    # Sa ne distantam in tramvai si nu in mijloace proprii!
    # Sa ne rentablizam prin demolari si pomeni din afara!
    Cioaba, ai minte cit un tramvai!

    Reply
  11. antigazdesist says:
    July 7, 2020 at 8:59 am

    Din nou se bagă in seamă un ,, gospodar,, și ,, atotștiutor ,, care nu a reușit sa zugrăveasca 100 mp de fațada a bisericii pe care o ,, pastorește ,, de N ani ! Prietene ocupăte de mioarele tale, și zugravește odata biserica !

    Reply
  12. Crestin says:
    July 7, 2020 at 9:37 am

    Tu sa crezi DOAR IN DUMNEZEU, nu in oameni!!!
    Punct

    Reply
  13. Ferenc says:
    July 7, 2020 at 11:03 am

    Cum sa rentabilizezi transportul in comun!? In toate orasele in lume, care se respecta cat de cat, este subventionat! Sa-l faci mai eficient, este altceva. Ce o fi insemnand, in mintea dlui Caba, rentabilizarea? De adus pe profit nicidecum nu poate fi vorba. Se afla in treaba dl Caba.

    Reply
  14. anonim says:
    July 7, 2020 at 11:19 am

    iar te trezesti vorbind ! Atunci ia stai matale domnule caba in statii si lamureste-ti coreligionarii tigani de toate felurile si varstele, sa cumpere bilet la fiecare calatorie si sa-l perforeze; sau sa -si faca abonament daca tot le place sa se dea cu tramvaiul. A se vedea ca niciun tigan nu are si nu perforeaza vreodata bilet la urcarea in tramvai

    Reply
  15. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Luni începe campania de toamnă „Aradul Curat”
    3
    Secretarul de stat al Vaticanului acuză Israelul de comiterea unui „masacru” în Fâşia Gaza
    4
    Galerie foto| Sfântul Preot Mucenic Ilarion Felea, canonizat la Arad
    5
    Oficial: Nicușor Dan a promulgat legea care aduce un „drept în plus” pentru șoferi
    6
    Ar trebui să facă UTA scandal?
    7
    UTA, la două puncte de un loc de play-off
    8
    120 de autorizații taxi au rămas disponibile în municipiul Arad
    9
    Incendiu la Dieci: o anexă gospodărească și acoperișul casei, mistuite de flăcări
    10
    Reținut după ce a furat un telefon, la Pâncota

    Local

    Reținut după ce a furat un telefon, la Pâncota
    PÂNCOTA. Un tânăr de 24 de ani, din Pâncota, a ajuns în spatele gratiilor, după ce a furat un telefon mobil dintr-un parc din oraș.

    Local

    VIDEO
    Cinci bărbați reținuți pentru furt de motorină
    Polițiștii au identificat autorii unor furturi comise la o firmă din Ghioroc, de unde au dispărut 600 de litri de motorină și sute de kilograme de cupru.

    Local

    FOTO
    Palatul Copiilor din Arad, supus reconversiei
    Clădirea monument istoric va fi mansardată şi apartamentată, urmând a căpăta funcţiunea de birouri şi apart-hotel.

    UT Arad

    Clipe cumplite, accidentare horror: se zbate între viață și moarte după ce s-a ciocnit cu portarul echipei UTA
    MIERCUREA CIUC. Veste uluitoare dinspre Miercurea Ciuc. Atacantul echipei FK Csikszereda, de la Liga de Tineret, Ioo Edvin se zbate între viață moarte, după ce duminica trecută s-a accidentat grav la meciul din Cupa României cu UTA.

    Local

    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    O expoziție dedicată Crăciunului îi așteaptă pe arădenii curioși să vadă globuri fragile, figurine zâmbitoare și ornamente care au decorat casele românilor de-a lungul generațiilor.

    Advertorial

    Top criptomonede cu potențial pentru 2026

    România

    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare” a fost depusă
    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare”, prin care se cere demisia „Guvernului progresist” condus de Ilie Bolojan, a fost depusă, vineri, la Parlament. 1

    România

    Instanța supremă atacă din nou la CCR legea de modificare a pensiilor magistraților
    Judecătorii de la Instanța supremă au decis, vineri, sesizarea Curții Constituționale în legătură cu noul proiect al Guvernului Bolojan privind reforma pensiilor magistraților. 2

    Local

    POLITIC. Falcă, despre revitalizarea economiilor locale
    Europarlamentarul arădean vorbește despre o inițiativă legislativă referitoare la crearea de locuri de muncă. 1
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.