Realizarea sistemul “bike sharing” a fost licitată în 2021, când a fost şi semnat contractul cu firma câştigătoare care urma să livreze staţiile, cele 330 de biciclete comandate şi alte componente. Avea termen nouă luni pentru asta, astfel că sistemul trebuia recepţionat în 2022.
Primăria Arad a constatat însă că bicicletele livrate nu corespundeau celor din caietul de sarcini, astfel că le-a refuzat, iar firma a livrat în mai multe tranşe noile biciclete, acţiune care s-a încheiat abia în acest an.
“Componentele sistemului de închiriere biciclete au fost recepţionate de curând, astfel că ne pregătim să scoatem la licitaţie serviciul de mentenanţă. Întârzierea punerii în funcţiunii a acestui sistem şi a recepţionării acestuia a fost cauzată de faptul că primele biciclete care ne-au fost livrate nu erau conforme cu cerinţele din caietul de sarcini. De aceea am solicitat operatorului să-şi respecte angajamentele. Avem bicicletele, avem cele 22 de staţii amplasate în tot oraşul, prin urmare ne dorim să punem cât mai repede în funcţiune acest sistem pentru ca arădenii să se bucure de el, dar în egală măsură să îl folosească cu maximă responsabilitate, pentru că privim cu îngrijorare spere trotinetele electrice, care sunt folosite necorespunzător de cele mai multe ori”, a declarat, miercuri, pentru AGERPRES, purtătorul de cuvânt al Primăriei Arad, Ralu Cotrău.
Conform sursei citate, cele 330 de biciclete cumpărate sunt acum într-un depozit al societăţii Recons, aflată sub autoritatea Consiliului Local, unde vor rămâne până când sistemul va putea fi pus în funcţiune. Acest lucru se va întâmpla cel mai devreme în primăvara anului viitor, pentru că trebuie semnat contractul de mentenanţă în urma licitaţiei ce va avea loc, iar pe timpul iernii bicicletele oricum nu ar fi disponibile publicului.
Sursa: AGERPRES
Trimite articolul
XRusine admistratiei Falca, inca o bila neagra!
-
La cate bile negre au deja pot juca biliard timp de secole
-
haha, ce gluma buna. de fapt realitate.
-
“privim cu îngrijorare spere trotinetele electrice, care sunt folosite necorespunzător de cele mai multe ori”
Poate într-o zi cei de la primărie vor înțelege că în Arad nu există piste de biciclete reale, cele vopsite pe jos sunt doar o glumă și nu oferă nicio siguranță fața de traficului auto. De fapt, acesta este motivul pentru care “sunt folosite necorespunzător”, cum spune Ralu. Când bicicliștii sau trotinetiștii nu se simt în siguranță pe străzi din cauza lipsei pistelor de biciclete adevărate, aleg să circule pe trotuar, chiar dacă este interzis. Mai bine să primești o amendă decât să îți pierzi viața din cauza neglijenței primăriei.
-
Pana la um punct adevarat. DAR Sa inteleg ca si cei care folosesc aleile de pe faleza se simt tot amenintati?! desi pista-i la 20m de ei…
Sau, inca o intrebare, daca se simt amenintati trecand pe trotuar, pietonii care se simt amenintati la randul lor, unde ar trebui sa fie?!-
Ca si persoana care circul cu bicicleta si trotineta , reactiile sunt mixte incepand de la grija sau chiar ofensati. Unde pistele sunt facute pe trotuar multa lume tinde sa uite ca sunt acolo si chiar am fost injurat ca l-am atentionat politicos pe unu ca este pe pista. Pe sosea in schimb in afara de parcari ilegale, nu am avut nimic remarcabil in ultimele 3 luni. Da nici nu ma simt in siguranta.
-
Pana la urma-i vorba de civilizatie, dar nu este un argument sa-ti transferi nesiguranta ta (nu personal, ca generalizare) ca biciclist spre nesiguranta altui grup…Asta am vrut sa punctez…
-
Poate sunt caz special dar ma asigur tot timpul ca am frane bune si mijlocul de transport este la modul general in buna stare. De altfel nu ma pun pe drum daca nu am capacitatea fizica si psihica necesara. Avem alte mijloace de transport pentru asta. Nu exista nici un trasnfer de nesiguranta dar am deja destule portiere luate in fata sau absenta de prioritate sa nu ma simt in siguranta.
-
-
-
daca nu sunt electrice vor sta mult si bine in raft, e doar o spalare de bani tip pdl
-
De ce, bicicletele clasice polueaza? :))
-
Ai fi surprins ca la unii le place sa mearga pe o bicicleta normala. Si daca sunt electrice nu le mai vedem . Vor avea nevoie de baterii noi ca se degradeaza stand degeaba.
…. cum mergeam cu bicicletele peste tot, fara “piste”, si era foarte ok.Astazi, daca vrei sa fii lovit de o masina circuli pe “piste”.
Politia locala nu stiu ce rol are afara de faptul ca ia banii degeaba.Nu vezi unu patruland prin oras,faleza sa ia biciclistii la intrebari.Pe trotineta mai nou vezi tot cate doi si zboara printre pietoni cu 30 la ora.La fel si biciclistii.
-
ai dreptate ”localii” nu prea sunt vazuti pe asfalt
mai bine s-ar desfiinta aceasta institutie aflata la dispozitia primarului din localitate
wow!
cate din astea sau piese din ele se vor vinde prin obor vom vedea…….