Lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai spre Micălaca se execută în cadrul a două proiecte cu finanțare europeană, câștigate de Primăria Arad, în valoare totală de 90 de milioane de lei.
Până în 2026
În cadrul proiectului „Modernizare sistem de transport public cu tramvaiul în municipiul Arad – tronson Piața Podgoria – Pasaj Micălaca – Micălaca Zona III” se va moderniza infrastructura de transport (linie și rețea de contact) pe o lungime de 4,28 de kilometri; totodată, se vor moderniza 9 stații de tramvai. Valoarea proiectului se ridică la 57.132.264 de lei, din care cofinanțarea Uniunii Europene este de 37.436.510 de lei. Data finalizării investiției este 31 august 2026.
În cadrul proiectului „Modernizare sistem de transport public cu tramvaiul în Municipiul Arad – tronson Calea Radnei (între Pasaj Micălaca și strada Renașterii)” se va moderniza infrastructura de transport (linie și rețea de contact) pe o lungime de 3,038 de kilometri; totodată, se vor moderniza 7 stații de tramvai. Valoarea proiectului se ridică la 32.932.236,48 de lei, din care 85% sunt fonduri europene. Data finalizării investiției este 30 septembrie 2026.
Și Ghioroc
În perspectivă, se are în vedere și modernizarea liniei de tramvai dintre Arad și Ghioroc, pe o lungime aproximativă de 20 de kilometri. Proiectul ar urma să înceapă în zona Calul Bălan din Micălaca şi să se finalizeze în centrul comunei Ghioroc, unde este capăt de linie. Consiliul Judeţean Arad a încheiat un protocol de colaborare cu Primăria Arad (care e acţionarul majoritar al Companiei de Transport Public) pentru accesarea de fonduri europene prin ADR Vest.
Trimite articolul
XSi cam pana cand o fi treaba asta?
E foarte clar explicat si unde vom putea urca in aceste autobuze…”în stațiile de autobuz aflate în vecinătatea stațiilor de tramvai”
-
2 ani.
-
10 ani
-
-
Se marcheaza statii de autobuz care vor fi ocupate de bizoni care au treaba fix acolo…
-
Dumneata unde ai dori sa urci,in fata blocului?la tn acasa?3 ani,nu 2.
-
De cind a venit MAFIA PSD la putere
Cand face CTP o modificare, o face fără consultarea călătorilor. Pentru cei din Alfa, parneava, si confecții, era mult mai buna ruta alfa-confectii-uta-posgoria-bou roșu. Dacă cei din zonă vir sa meargă la Atrium / Afi, sau gara cfr, tebuie sa se plimbe prin tot orașul. Cei care vroiau spre fat frumos aveau posibilitatea sa schimbe la Uta.
Deja nu mai circulă de la Renașterii-Ghioroc.
Sper sa nu reabilitați cum ați reabilitat Ghioroc-Pâncota și Ghioroc-Radna,că tor reabilitare este.Vezi drumul Sâmbăteni -Ghioroc așa reabilitare ați făcut de nu încape doua camioane unul pe lângă altul
Să-m bag piciorul cum vă rupeți aici gura pentru nimic.
au facut Fat Frumos intr-un an care e cateva sute de metrii, nu cred ca tot atat fac micalaca, poate de alegeri sa fie gata sa votati la fel de prost