aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
Local
„Greşelile” de la un supermarket din Arad, plătite de clienţi

„Greşelile” de la un supermarket din Arad, plătite de clienţi

De M.B.
la 21 June 2022 09:22
25 Comentarii

„Greşelile” de la un supermarket din Arad, plătite de clienţi

21 June 2022 09:22
Un bărbat acuză că a plătit la casă un preţ dublu pentru un sortiment de roşii faţă de eticheta de la raft, iar acest lucru nu s-ar fi întâmplat prima dată.
Scris de M.B. - Un bărbat acuză că a plătit la casă un preţ dublu pentru un sortiment de roşii faţă de eticheta de la raft, iar acest lucru nu s-ar fi întâmplat prima dată.

Trimite articolul

X

Arad. Numeroşi clienţi s-au plâns, de-a lungul timpului, că au luat „ţeapă” la cumpărături, mai ales în marile lanţuri de supermarket-uri, unde uneori preţurile de la raft nu corespund cu cele de la casă. Totuşi, diferenţe atât de mari ca în ultimul caz de acest fel petrecut în Arad nu se întâlnesc prea des.

Un client care şi-a făcut cumpărăturile, luni dimineaţă, la un supermarket Lidl (cel din cartierul Aradul Nou) a fost neplăcut surprins să afle la casă că pentru roşii a plătit un preţ dublu faţă de cel afişat pe eticheta de la raft. „Caserola de roşii avea 750 de grame şi preţul afişat de 5,49 lei, redus de la 5,99 lei. După ce am ieşit din magazin şi m-am uitat pe bon, am văzut cu stupoare că am plătit dublu, respectiv 9,99 lei pentru caserola respectivă. M-am întors la raft şi am fotografiat eticheta, iar apoi am chemat un angajat. A studiat şi el problema şi a ajuns la concluzia că e o greşeală. A spus că un coleg de-al său lucrează la preţuri chiar în acel moment. Mă întreb şi eu, de ce au deschis magazinul înainte să afişeze preţurile corecte? E chiar o greşeală sau este o practică pentru a-şi înşela clienţii? Am dreptul să fiu suspicios, pentru că nu este prima dată când preţurile de la Lidl se schimbă de la raft până la casă, dar niciodată nu s-a întâmplat să fie un preţ dublu”, ni s-a plâns clientul.

Bărbatul le-a cerut angajaţilor să îi fie restituită diferenţa de preţ, ceea ce s-a şi întâmplat, el primind şi scuze pentru cele întâmplate.

Diferenţa de preţ de la raft la casă este una dintre problemele sesizate cel mai frecvent la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, care a aplicat şi amenzi comercianţilor pe acest motiv. Deşi clienţii care se confruntă cu această problemă în general nu sesizează autorităţile, considerând că nu merită să se deranjeze pentru câţiva lei, ei sunt sfătuiţi să depună sesizare cel puţin online, pentru că doar controalele şi amenzile pot reduce numărul acestor cazuri, de altfel mai puţine în ultimul an decât în anii anteriori.

Trimite articolul

X
Taguri:
Arad ,
clienti ,
greseli ,
platite ,
supermarket
25 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. DuraMater says:
    June 21, 2022 at 9:37 am

    Nu, nu e nici o greseala, o fac CU INTENTIE, fiindca NICIODATA nu se intampla invers,sa platesti la casa mai putin decat ceea ce este la raft!! Tocmai de asta profita imbecilii, ca oamenii ,multi nu verifica pretul platit ,ci pur si simplu arunca bonul la cosul de la intrare(plasate strategic si acestea),iar altii ,putini, nu-si mai “fac de lucru” pentru 2-3 lei platiti in plus! Ei bine, tocmai de asta profita escrocii..

    Am patit si eu, la Lidl de pe Padurii, de 3 ori !

    Reply
    • DuraMater says:
      June 21, 2022 at 11:20 am

      …desigur,cu referirea ca “imbecili si escroci” nu sunt cei care sunt corecti si de buna credinta, ci doar cei care fac asemenea fapte prejudiciabile la adresa consumatorilor, cu intentie! De cele mai multe ori nu am patit probleme la magazinele Lidl,chiar am gasit la ei personal amabil si produse foarte bune, insa cazurile de suprataxare,la care ma refer ,ma fac sa trag o concluzie negativa! Sper,totusi sa nu fie cazuri de rea-credinta ,ci doar greseli !

      Reply
  2. Aristide says:
    June 21, 2022 at 9:43 am

    din pacate se intampla si la alte magazine dar am patit si eu la lidl. probabil nu au angajati suficienti ca sa faca modificarile de pret ceea ce nu ar trebui sa fie o scuza pentru ca tot clientul e pacalit

    Reply
  3. Irina says:
    June 21, 2022 at 9:58 am

    La lidl si kaufland am patit si eu de cateva ori… Oare cati nu se uita pe bon si raman cu banii dati? Poate sunt sume mici, dar adunate fac o avere pt comerciantii incorecti

    Reply
  4. martin says:
    June 21, 2022 at 12:09 pm

    Pai Lidl este cel tare tepar dite supermarketuri,apoi urmeaza Kaufland….Sunt pusi pe jaf,si poate dau stimulente angajatilor merituosi,cel putin asa se aude prin oras. De aceea e bine sa fac cumparaturi l magzine mici,care prezinta incredere in problema preturilor.

    Reply
  5. ROMANIA says:
    June 21, 2022 at 12:48 pm

    Valabilitatea pretului redus a verificat-o?

    Reply
    • camil says:
      June 21, 2022 at 7:00 pm

      Desigur! Angajatii au fost pusi in fata faptului implinit si ..te umplu cu scuze, atunci cand ii prinzi! Daca nu esti atent si te bazezi pe buna lor credinta , platesti bani in plus! Du-te fa cumparaturi de mai multe ori la L si k si trai, apoi, concluziile!

      Reply
      • Tuluz-Lotrec says:
        June 22, 2022 at 10:48 am

        Aradu-i plin de Lidl si Kaufland (multumim Falcao), nu prea ai alternative, Profi si Penny nu sunt cu nimic mai bune. Aradul nu are Cora, Mega, Auchan etc., asta ca o alternativa la aceleasi Kaufland si Lidl pe care le vedem tot la 500 de metri

        Reply
        • Sven says:
          June 22, 2022 at 5:10 pm

          Mai taci agramatule (că nu ai scris tu ironic numele pictorului greșit). Daca aveai Cora, Auchan, Billa, Aldi, Asda etc tot te-ai fi plâns de ceva. Te urmărim de ceva vreme și tu ești tipul cetățeanului super frustrat, plin de nemulțumiri și reproșuri la adresa a tot ce te înconjoară. Probabil ai o viață anosta și tristă și plictisit de nerealizările tale îți verși veșnic veninul pe aici. Mai poți cu Falcă? Că repeți asta de ani buni (btw mă doare in cot de Falcă și orice om politic) dar faptul că repeți la nesfârșit aceeași placa demonstrează caracteru-ti și intelectul redus, limitat.

          Reply
    • anonim says:
      June 22, 2022 at 1:33 am

      Tu mai gandesti din cand in cand ? din moment ce i sa returnat clientului diferenta de pret , despre ce valabilitate vorbesti ???
      Si chiar daca …. pretul afisat in poza e 5,49 redus de la 5,99 iar pe bon apare suma incasata ….. 9,99 !!!!!

      Reply
  6. radu says:
    June 21, 2022 at 1:02 pm

    La Kaufland se intampla cel mai des acest lucru. dar nu este vina comerciantului. si va si spun de ce. este vina cumparatorilor, care nu se uita la bon in timp ce sunt scanate produsele sau dupa ce a platit. daca s-ar uitat toata lumea cu atentie si ar sesiza protectia consumatorului sau / si ar face scandal in magazin. atunci comerciantii nu si ar mai permite sa practice aceste metode. dar precum romanul se consoleaza cu sloganul : mai rau sa nu fie, ramane la fel de dobitoc si plateste in plus ca un bou!

    Reply
  7. Nicu says:
    June 21, 2022 at 1:27 pm

    Stiti de ce se intampla asta? Pentru ca angajatului roman nu ii pasa. O data ce vin preturile noi, normal se baga prima data in sistem si dupa aceea se baga la raft, dar la noi e invers… ca cei care le baga in sistem ori se misca incet, ori nici nu ii intereseaza sa verifice daca au aparut schimbari de pret. Nu e nici o “teapa” intentionata… e doar “calitatea” angajatilor din Romania. Asa e cand posturile platite mai bine sunt ocupate de neamurile si prietenii managerilor, doar e traditie la noi…

    Reply
    • Skbjull says:
      June 21, 2022 at 6:58 pm

      Sau calitatea angajatorului? Există etichete electronice care preiau prețul deodată cu casele.

      Reply
  8. cinefil says:
    June 21, 2022 at 1:40 pm

    Nici cu falimentara de cartier nu imi e rușine. Meri cica doi pași de bloc, dar te usucă de pensie, chiar daca te cunosc de ani buni.

    Reply
  9. fara nume says:
    June 21, 2022 at 1:58 pm

    Am lucrat in domeniu ca lucrator comercial si sincer va zic ca se fac “smecherii” de genul

    Reply
  10. Adina says:
    June 21, 2022 at 5:02 pm

    So noi am pățit la fel la magazinul Lidl dar la cel de lângă obor, suma restituita fiind de 45 de Le s!

    Reply
  11. Luci says:
    June 21, 2022 at 6:22 pm

    Dar cu carnea pastrata impropriu si care deja miroase de la Market ??? Ar trebui niste articole si pe acest subiect !!!

    Reply
  12. Annamunchen says:
    June 21, 2022 at 8:12 pm

    Mai bine ați învață bunele maniere zilnice decât probleme cu Lidl că ce se petrece în Arad întrece bunul simt omenesc la bunele maniere stradală nu există în Arad ca un șofer din 1000 să de a prioritate la vreun pieton pe o zebră Așa că învățăti normele vieți apoi comentați

    Reply
    • Horica says:
      June 22, 2022 at 1:28 am

      Invata sa scrii , analfabeto, apoi posteaza!

      Reply
  13. Astin says:
    June 21, 2022 at 8:49 pm

    Kaufland Îți taxează plasuta (bio sau nu) de 2 ori o data la cantarire considerand-o produs și alta data separat ca punga.Aparent ce e 10 g ,dar dacă se cântăresc toate sulurile greutatea e mare creind o diferenta semnificativa,numai și numai în favoarea vânzătorului. Sper ca hoția-pungasia sa înceteze prin intervenția organelor abilitate.

    Reply
  14. Țuțuț says:
    June 21, 2022 at 8:51 pm

    Pentru că asta meritați , înafară de lidl sau Koifland sau alt supermark infect altceva nu știți, nu piață, nu piata de sâmbătă dimineață de la patinuar, nu, voi supermarket si atât!

    Reply
    • agripina says:
      June 22, 2022 at 10:01 am

      corect…de la piata nu cumpara pt ca zice ca e scump, mai bine cumpara toate gunoaiele din marketuri.

      Reply
      • E. U.. says:
        June 22, 2022 at 5:21 pm

        Dar tu garantezi că ce cumperi din piață e OK? Pe aceia chiar nu-i verifică nimeni la calitatea mărfurilor privind concentrația de chimicale!
        Hai că se știe cum cultivă și țăranul legume!

        Reply
  15. Petrișor says:
    June 22, 2022 at 8:36 am

    Eu am pățit ce-l puțin de 15 ori sa fie alt preț pe pon decât cel de la raft la KAUFLAND VLAICU tovarăși de la stat nu se autosesizează?😡😡😡

    Reply
  16. Marta F. says:
    June 23, 2022 at 4:59 pm

    O ho ho ati fost la kaufland banu mrcine??? acolo te inchaseaza duplu fata de ce e scris la raft. Te hotesc acolo, recomand evitarea locului

    Reply
  17. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Institutul Nobel verifică o posibilă scurgere de informații înainte de anunțarea Premiului pentru Pace
    3
    Horia-Roman Patapievici conferențiază la Arad
    4
    Circa 4,8 milioane de bancnote contrafăcute, descoperite de Poliția Română și Autoritatea Vamală Română în Portul Constanţa Sud
    5
    170 de elevi chiulangii, găsiţi de poliţişti în localuri din apropierea şcolilor
    6
    6 din 7 candidaţi au promovat Examenul de Capacitate Preoțească
    7
    Zeci de centre sociale, sancționate în urma controalelor dispuse de Prefectură
    8
    Senat: Moțiunea simplă a AUR împotriva ministrului Economiei - respinsă
    9
    Cheșa a demisionat din CLM. Înlocuitorul, încă necunoscut
    10
    „Tricolorii” mici au cedat în minutul 80

    UT Arad

    Clipe cumplite, accidentare horror: se zbate între viață și moarte după ce s-a ciocnit cu portarul echipei UTA
    MIERCUREA CIUC. Veste uluitoare dinspre Miercurea Ciuc. Atacantul echipei FK Csikszereda, de la Liga de Tineret, Ioo Edvin se zbate între viață moarte, după ce duminica trecută s-a accidentat grav la meciul din Cupa României cu UTA.

    Local

    Angajații Muzeului ne oferă „Ornamente cu poveste”
    O expoziție dedicată Crăciunului îi așteaptă pe arădenii curioși să vadă globuri fragile, figurine zâmbitoare și ornamente care au decorat casele românilor de-a lungul generațiilor.

    Advertorial

    Top criptomonede cu potențial pentru 2026

    România

    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare” a fost depusă
    Moțiunea de cenzură „România nu este de vânzare - fără progresiști la guvernare”, prin care se cere demisia „Guvernului progresist” condus de Ilie Bolojan, a fost depusă, vineri, la Parlament. 1

    România

    Instanța supremă atacă din nou la CCR legea de modificare a pensiilor magistraților
    Judecătorii de la Instanța supremă au decis, vineri, sesizarea Curții Constituționale în legătură cu noul proiect al Guvernului Bolojan privind reforma pensiilor magistraților. 1

    Local

    POLITIC. Falcă, despre revitalizarea economiilor locale
    Europarlamentarul arădean vorbește despre o inițiativă legislativă referitoare la crearea de locuri de muncă.

    Local

    Apar limitatoare de viteză pe drumurile județene
    1

    Local

    POLITIC. Cadar cere bani pentru calea ferată

    Advertorial

    Viața profesională după laringectomie: cum te ajută un laringofon să comunici eficient la locul de muncă
    Laringectomia totală este o intervenție majoră care, dincolo de provocările medicale și emoționale, aduce o schimbare radicală în viața de zi cu zi a pacientului. Una dintre cele mai importante provocări după această operație este pierderea vocii naturale - un aspect esențial nu doar în viața personală, ci mai ales în cea profesională.
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.