aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
România
52.815 persoane au fost vaccinate împotriva COVID-19 în ultimele 24 de ore

52.815 persoane au fost vaccinate împotriva COVID-19 în ultimele 24 de ore

la 9 October 2021 18:47
84 Comentarii

52.815 persoane au fost vaccinate împotriva COVID-19 în ultimele 24 de ore

9 October 2021 18:47
Un număr de 52.815 doze de vaccin Pfizer, Moderna, AstraZeneca şi Johnson&Johnson au fost administrate în ultimele 24 de ore, dintre care 25.393 reprezintă prima doză, 4.212 - doza a doua şi 23.210 - doza a treia, a informat, sâmbătă, Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV).
Un număr de 52.815 doze de vaccin Pfizer, Moderna, AstraZeneca şi Johnson&Johnson au fost administrate în ultimele 24 de ore, dintre care 25.393 reprezintă prima doză, 4.212 - doza a doua şi 23.210 - doza a treia, a informat, sâmbătă, Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV).

Trimite articolul

X

Potrivit CNCAV, de la începutul campaniei de vaccinare anti COVID 19, din 27 decembrie 2020, au fost administrate 10.727.863 de doze de vaccin, pentru 5.756.171 de persoane, dintre care 5.521.404 au primit schema completă şi 346.220 s-au imunizat cu doza a treia.

În ultimele 24 de ore au fost înregistrate 30 de reacţii adverse, şase de tip local şi 24 de tip general.

În total, de la debutul campaniei de vaccinare s-au înregistrat 17.509 de reacţii adverse la vaccinurile anti-COVID, 1.870 de tip local şi 15.639 de tip general.

Sursa: AGERPRES

Trimite articolul

X
Taguri:
COVID ,
persoane ,
romania ,
vaccinate
84 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. anonim says:
    October 9, 2021 at 7:00 pm

    Daca se vaccinau de trei ori mai multi, adica 90% si nu 30% punea spune nea Klaus 6 Haus ca am invins pandemia. Cum nu s-a intamplat asa, iaca suntem fruncea Europei la toate rubricile negative.

    Reply
    • Denis says:
      October 9, 2021 at 7:36 pm

      Din punctul de vedere al refuzului vaccinarii, pot sa spun ca “sunt mandru ca sunt roman!”. Ca in rest nu prea avem de ce sa fim mandri. Dar asta consider primul motiv bun!

      Reply
      • anonim says:
        October 9, 2021 at 7:41 pm

        Apăi, nici nu cred ca in cazul tau era nevoie. Sigur esti dac liber , vaccinat cu credinta. Doamne-ajuta!

        Reply
        • cotcodac says:
          October 9, 2021 at 8:13 pm

          păi decât un spălat pe creier mort de frica răcelii mai bine dac liber. Probabil că tu nici măcar nu ai încercat să alegi între a fi o pasăre sălbatică și o găină ouătoare… dar vorbești de daci liberi. Trebuie să recunosc că găinile e științifice și crescute în comunități organizate (cotețe) și sunt la zi cu antibioticele și vaccinurile, deci sănătoase – se nu moare cumva înainte să fie băgate în pungi la selgros că produce prejudiciu societății…

          Reply
          • anonim says:
            October 10, 2021 at 10:54 am

            Asa este,vaccinatule cu Zalmoxis😂
            Se incoarda lupul dacic din fiecare celula a ta. Bravo👏👏👏

          • SN says:
            October 11, 2021 at 12:48 pm

            Nu degeaba ai ales pseudonimul cotcodac, te descrie perfect 👏

      • ***** says:
        October 9, 2021 at 7:42 pm

        Alt șoșorc,”medic” pe feisbuci! As vrea să te văd pe ATI, CE mândru ai fi cu furtunul în gură și infirmiera schimbandu-ti pampersul cu pișu! Că kk nu o să ai după ce !

        Reply
        • deontolog bolnav de ură says:
          October 9, 2021 at 8:16 pm

          dar de ce ai vrea să-l vezi la ATI? Vaccinul produce ură sau crezi că dacă Denis ajunge la ATI tu vei muri fiindcă nu mai ai loc? Păi nu era vaccinul soluția care te scapă de boală sau măcar de ATI?

          Reply
    • anonim says:
      October 10, 2021 at 11:31 am

      Cand esti un tampit de comunist obisnuit sa se supuna
      intru totul directivelor trasate de partid , e ceva normal pentru tine sa privesti cu ochi rai pe cei care nu vor sa se vaccineze , ignorand in mod voit indicatiile pretioase venite de la centru , ma bosorogule , vezi ca exista o multime de tari cu populatia vaccinata intr un procent de peste 80 % si unde totusi rata de infectare continua sa creasca de la o zi la alta . Ca atare poti sa le faci un belis pe furis tuturor celor nevaccinati , iti vei satisface astfel propiile placere mizerabile …. sau dupa mazga aia ce ti tine loc de creier , poti spune ca englezii , evreii , portughezii , cei din SUA , brazilia etc.etc. declara ca au invins ,, pandemia ,, ????? stiim cu totii ca esti un tampit , crede ma ca nu mai are rost sa ne convingi de acest lucru

      Reply
  2. Un simplu om liber si nevaccinat says:
    October 9, 2021 at 7:57 pm

    Mai batal dzeu de vaccin, pai ginditi sau sinteti chiar att de spalti pe creier incit a devenit neted, daca vaccinul minune este eficient de ce dracu cel care il fabrica si il vinde nu garanteaza de el ca e bun si eficient? De ce trebuie eu sa imi asum riscu asta ca o fi bun sau nu o fi, guvernu si ceilalti handicapati in gindire de ce nu garanteaza ca e bun, dsca unu fabrica si vinde ceva populatiei trebuie sa aiba termenul de garantie si deci garanteaza ca produsul este bun altfel ia amenzi, tembeli astia de ce nu iau amenzi daca nu garanteaza si de ce sa fiu obligat sal fac? Daca esti vaccinat esti protejat de vaccin lasa pe restul sa traiasca cum vor fara botnita dovedita ineficienta.. Citi boschetari au fost la ATI cu covid? Citi din Checheci au fost la ATI cu covid sau decedati de la covid? Majoritatea sint fraieri cu botnita si cu dezinfectant la purtator.

    Reply
    • Mortdecai says:
      October 9, 2021 at 8:07 pm

      subscriu

      Reply
      • Dd says:
        October 10, 2021 at 10:51 am

        Și eu! 👍👍👍

        Apropo: echipa ProVaccin, au in “Bibliografia” lor de invective, miștocăreli și radicalisme, o mulțime fraze “sforăitoare”, doar RĂSPUNSURI LOGICE, CORECTE și JUSTIFICATE (la mulțimea de întrebări PERTINENTE ale celor suspicioși sau la mulțimea de anomalii statistice și faptice), NU SUNT ÎN STARE să aibe…!!! ☹

        Iar când NU AI RĂSPUNSURI, cea mai bună apărare e atacul…! 😡

        Reply
        • SN says:
          October 11, 2021 at 9:43 am

          Serios…sau citești comentariile doar selectiv 🤷🏻‍♂️

          Reply
    • Simplu says:
      October 9, 2021 at 8:16 pm

      Nu te vaccina. Singurul risc pe care ti-l asumi este sa nu gasesti pat liber la ATI. Dar nu e mare pierdere. Gradul de inteligență al romanilor va crește incetul cu incetul.

      Reply
    • anonim says:
      October 9, 2021 at 8:22 pm

      Alt transfer reusit in echipa zguduitilor👏👏👏

      Reply
    • Gogol says:
      October 10, 2021 at 2:43 am

      @ om simplu si nevaccinat; tati, evul mediu scrie pe tine. Va imbolnaviti pe capete, cu tot cu teoriile voastre.nu va plac regulile, dar is faine teoriile si oznurile. Hai sictir.

      Reply
      • Anti says:
        October 10, 2021 at 12:26 pm

        De imunitate naturala ai auzit? https://www.imuno-medica.ro/noutati/Studiu-israelian-imunitatea-naturala-este-de-27-de-ori-mai-puternica-decat-cea-indusa-de-vaccinurile-anti-COVID-42 care-i parerea ta de erudit postmodernist, ca cineva care a trecut prin boala sa fuga repede a vaccinare cu un ser controversat facut “pe genunchi”? Poate trebuia sa te numesti Goncearov nu Gogol.

        Reply
        • SN says:
          October 10, 2021 at 12:46 pm

          Stimabile, îți place la nebunie heringul 😁

          Reply
  3. sattan 666 says:
    October 9, 2021 at 8:21 pm

    CUM PIZDA MASII NU TREBUIE PURTATA MASCA IN UNGARIA?
    NICI UNDE! FARMACIE ALIMENTARA

    Reply
    • FERENC says:
      October 9, 2021 at 8:29 pm

      Pentru ca ungurii sunt vaccinati 60%. Cum naiba puteti fi asa redusi?

      Reply
      • Masca-tu says:
        October 9, 2021 at 10:05 pm

        Nu toti pot fi asa destepti ca tine. Atunci in Israel unde sunt mai multi vaccinati de ce trebuie masca d-le okos?

        Reply
      • io says:
        October 10, 2021 at 11:36 am

        Ungaria 58%, Bucuresti 53%. Aia 5% fac diferenta, sunt determinanti etc.

        Reply
  4. SN says:
    October 9, 2021 at 11:50 pm

    Ia să vedem ce indică raportul INSP pentru perioada 27 dec 2020 – 30 sept 2021: http://www.cnscbt.ro/index.php/analiza-cazuri-confirmate-covid19/2736-situatie-persoane-confirmate-dupa-vaccinare-30-09-2021-1

    Din total cazuri noi (617.859), 89,07% (550.326) nevaccinați, 4,68% (28.929) vaccinați parțial și 6,25% (38.604) vaccinați complet.

    Din total decese (20.053), 95,91% (19.233) nevaccinați, 2,63% (527) vaccinați parțial, 1,46% (293) vaccinați complet.

    CFR nevaccinați = 3,49%
    CFR vaccinați complet = 0,76%, de 4,6 ori mai scăzută

    Reply
    • anonim says:
      October 10, 2021 at 8:17 am

      Nu are cum! Pai nu mor nevaccinatii din cauza vaccinarii?😨😨😨

      Reply
    • KVK says:
      October 10, 2021 at 8:29 am

      Deci acum e relevant ce s-a intamplat de la inceputul campaniei de vacciare? OK, Ma bucur ca recunosti din moment ce invoci mult iubitul tau CFR calculat pe aceasta perioada. Atunci sa comparam aceasta perioada cu anul trecut pana in 27 decembrie cu mortalitatea covid,
      – pana in 26 dec au fost 16.880 decese fara nici un vaccin
      – din 27 dec pana azi 22.329(20.212 pana in 30 sept) dupa ce au inceput sa intepe lumea in conditiile in care (conform “expertului” din Romania propovaduitor al vaccinarii care estimeaza ca ar fi de 10 ori mai multe cazuri decat cele raportate) ar trebui sa fie vreo 13 milioane de oameni trecuti prin boala(eu nu spun ca-l cred dar il citez ca doar e “specialist” cel putin la fel de bun cunoscator ca un pediatru sau psihiatru) https://stirileprotv.ro/stiri/sanatate/alexandru-rafila-in-realitate-in-romania-se-imbolnavesc-40-000-de-persoane-pe-zi.html … In inalta ta educatie virusologica poti sa recunosti ca IMUNITATEA NATURALA E LA FEL DE BUNA CA CEA DE LA VACCIN ? (exista studii ca e chiar mai eficienta si mai durabila). Daca poti recunoaste asta atunci mai vorbim, daca nu sau iar divaghezi atunci nu are rost dar pana acum concluzia evidenta e ca de cand a inceput vaccinarea a crescut mortalitatea.

      PS haloimasul din datele INSP e evident si ma intreb de ce nu considera ei relevanta mortalitatea si intre cei care au trecut prin boala??? Astept cifrele INSP cu mortalitatea generala bruta fara relevarea cauzelor ca atunci va fi interesant intre aceia fiind si cei care au murit dupa vaccinare.
      Raspunde la intrebarea cu majuscule daca vrei sa discutam civilizat.

      Reply
      • anonim says:
        October 10, 2021 at 9:39 am

        Cei care au murit dupa vaccinare in mintea ta inseamna morti din cauza vaccinarii, tembelule😂

        Reply
        • trollisme de retardati says:
          October 10, 2021 at 10:04 am

          Nicidecum, erau sanatosi tun, s-au vaccinat si in scurt timp au murit de prosti (cu infarct sau AVC) 🦧 debil

          Reply
        • Viking says:
          October 10, 2021 at 10:28 am

          Logic anonim, atat timp cat pana au aparut serurile magice toti au murit de covid ( chiar daca erau batrani sau cu diverse comorbiditati, egal de ce au murit intrau toti la covid ), tot la fel acum se moare doar de la vaccin pt ca altceva nu mai exista. Mergem pe logica ” eroilor “.

          Reply
      • SN says:
        October 10, 2021 at 12:42 pm

        Stimabile, întrebarea ta cu majuscule nu are legătură cu ce spuneam eu. Faci un Red herring.
        Apoi, chiar dacă studiile arată că imunitatea naturală este mai durabilă și mai amplă decât cea indusă de vaccin, asta nu implică că vaccinarea nu este eficientă pentru cei care nu au trecut prin boală (ar fi un non sequitur).
        Nu în ultimul rând, ceea ce tu vehiculezi ca fiind populația imunizată natural, pe baza a ce spune Rafila e puțin realist și nu știu să existe date de seroprevalență care să confirme asta în anul scurs de când Rafila a făcut acea afirmație. Dacă însă ar fi așa, asta practic ar indica că, la nivel comunitar, imunitatea naturală nu e chiar atât de eficientă din moment ce în perioada 27 dec 2020 și 30 sept 2021, 89% dintre cazuri și aproape 96% decese au fost la cei circa 14 milioane nevaccinați din care cel mai probabil majoritatea sunt cei 13 milioane (adică vreo 93%) presupus trecuți prin boală. Și tocmai de aceea bănuiesc că acest număr de imunizați natural e nerealist. Bănuiala mea (fără date care să confirme) e undeva spre de 4 ori mai mare.

        Reply
        • KVK says:
          October 10, 2021 at 1:32 pm

          Cam multe presupuneri pentru un adept al certitudinilor, deci Rafila e si el prost(asta nu comentez), nu am vehiculat nimic doar am vrut sa arat ipocrizia unora care cand zice Rafila de vaccinare il cred mare doctor(eu nu l-am crezut niciodata). Hai cu 4 ori mai mare deci peste 5 milioane imunizati natural de care INSP sau altii tac malc, habar nu avem cati dintre ei sau vaccinat sau nu, nu se fac teste de anticorpi in schimb vor sa-i vaccineze si pe astia. De eficienta vaccinului am putea vorbi daca ar arata INSP cati imunizati natural nevaccinati s-au imbolnavit sau murit ceea ce nu vor face ca nu i-a numarat nimeni si nu cred ca ar fi in favoarea vaccinopropagandei in schimb mortalitatea covid a crescut dupa 27 decembrie(data de la care ai calculat CFR-uri favorabile vaccinarii). Deci, sunt niste prosti iresponsabili cu mentalitate medievala cei care au trecut prin boala si refuza sa se vaccineze sau nu? Iar cei admonestati ca “dacii liberi” au facut o alegere in urma careia ori vor muri ori se vor imuniza natural(sau sunt deja) deci in final vor contribui la imunitatea de turma, asa ca mai incet cu invectivele la nevaccinati cat timp in tari la care s-a vaccinat in draci de la inceput raportul de decese nu mai e asa favorabil(de ex UK). Hai pa.

          Reply
          • SN says:
            October 10, 2021 at 10:51 pm

            Când intri în vrie, stimabile, ești confuz, irațional, dar rămâi amuzant. Păi până la urmă nici ție nu îți este clar cu ce spune Rafila, dar dacă e în favoarea ta e ok, apoi interpretazi ceea ce spun eu ca și cum ar însemna că Rafila e prost. Prea te grăbești cu stereotipurile.
            Vaccinurile sunt pentru populația generală, nu doar pentru cei nevaccinați trecutți prin boală, așa că pentru efieința vaccinurilor nu e necesar să știm ceea ce crezi tu că este important… e doar un omuleț de paie în care persiști.
            Te agiți cu treaba asta a celor nevaccinați trecuți prin boală deși eu nu prea am vorbit despre asta, dar, ca de obicei în confuzia ta cu pseudonimele îmi impuți mie ce zic alții…dacă nici până acum nu ai priceput asta 🤷‍♂️. Iar proiectezi dihotomiile tale…🤷‍♂️

          • SN says:
            October 10, 2021 at 11:34 pm

            Ia fă calculele pentru UK să vezi că iarăși ești în eroare. dar, nah, tu nu faci calcule, tu pur și simplu știi…că te uiți pe statisticile alea precum mâtza în calendar…amuzant ca de obicei 😄…și tu vrei să discuți civilizat cât timp bați câmpii fără date 😄

      • SN says:
        October 10, 2021 at 11:08 pm

        Stimabile, la capitolul cu mortalitatea ești în eroare și asta pentru că nici măcar nu-ți bați capul să faci niște calcule, ci doar te bazezi pe convingerile tale a priori. Păi hai să vedem cu stă treaba cu mortalitatea.
        Până pe 27 dec 2020 a fost de 791 decese/1 milion locuitori.
        Între 28 dec 2020 – 30 sept 2021 a fost de 1.143 decese/1 milion locuitori. Deci avem o creștere de 1,44, dar hai să vedem de unde vine creșterea asta.
        Din situațiile publicate de INSP reiese că în perioada 28 dec 2020 – 30 sept 2021 au decedat 820 persoane vaccinate și 20991 nevaccinate, de unde rezultă o mortalitate medie de 233 decese/1 milion locuitori vaccinați față de 1.349 decese/1 milion locuitori nevaccinați, adică mortalitatea celor vaccinați este de 5,78 ori mai mică.
        Așadar, când spui că, creșterea mortalității se datorează vaccinării, de fapt spui că minoritatea de sub 30% locuitori cu o mortalitate sub cea din perioada anterioară vaccinării este responabilă de creșterea după 27 dec 2020 și nu majoritatea de peste 70% a cărei mortalitate a crescut. Sau altfel spus: creșterea variabilei mortalitate se datorează celor la care mortalitatea a scăzut și nu celor la care mortalitatea a crescut față de perioada de referință. Dacă asta ți se pare rațional…înseamnă că am subestimat iraționalitatea ta. Așadar, când mai faci afirmația că creșterea mortalității la nivel global sau la orice țară, dacă nu vii cu date provind mortalitatea la vaccinați și nevaccinați, doar bați câmpii.
        Ultima situație e foarte clară și pe luna septembrie 2021: 34 decese/1 milion la vaccinați față de 167 decese/1 milion la nevaccinați, adică de 4,91 mai ridicată la cei nevaccinați.

        Reply
        • KVK says:
          October 11, 2021 at 8:36 am

          Vad ca esti intr-atat de megaloman ca deja stii si ce spun cand spun si de ce spun, ca sa nu te mai incurci in ce spun si in interpretarile tale despre ce spun cand spun daca spun repet ce am spus fara alte explicatii:
          – pana in 26 dec au fost 16.880 decese fara nici un vaccin
          – din 27 dec pana azi 22.329(20.212 pana in 30 sept) dupa ce au inceput sa intepe lumea. Cresteri de mortaltate generala s-au vazut in marea majoritate a tarilor in care s-a inceput vaccinarea in forta iar in cele din Africa unde vaccinarea e varza acolo nu exista asa ceva. Sa inteleaga fiecare ce vrea(sau ce poate) si cu asta basta. Poate iti activezi faconda ratiocinatorie si pt ce se vede clar in Vietnam, Mongolia, Seychelles, vezi graficele de mortalitate din worldometers. Pa

          Reply
          • SN says:
            October 11, 2021 at 12:50 pm

            Iar te-ai uitat la statistici precum boul la poarta nouă 🤷🏻‍♂️

          • SN says:
            October 11, 2021 at 12:59 pm

            Păi tocmai aici e buba în gândirea ta: te uiți la creșterea generală, dar nu o analizezi pe categorii diferite de populații, și, în consecință, formulezi o concluzie eronată.
            Creșterea unei variabile nu este explicată de populația la care valorile respectivei variabile sunt sub valoarea inițială (cei vaccinați), ci de populația la care valorile variabilei sunt peste valoarea inițială (cei nevaccinați). LMC. Dacă nici atâta nu pricepi 🤷🏻‍♂️

    • Mortdecai says:
      October 10, 2021 at 9:49 am

      ar fi mai relevant daca s-ar lua pe ultima luna sau pentru ultimii 100 decese ca sa comparam intre vaccinati si nevaccinati incluzand perioada de di-naintea vaccinarii fiindca nu este corect, adica este manipulare sa prostie.
      Ai putea sa afirmi că de la afcerea lumii au decedat cca.38 miliarde de persoane din care vaccinate doar 0,00000000000001% dacă to vrei să faci să fie bine ca să nu fie rău.

      Reply
      • Mda says:
        October 10, 2021 at 9:59 am

        Adam si Eva erau vaccinati?

        Reply
      • SN says:
        October 10, 2021 at 11:40 pm

        @Mortdecai, poți calcula și singur din ultima situație (vezi linkul postat de mine mai sus). Dar dacă nu știi cum sau ți-e lene, uite cum stă treaba: pe septembrie 2021: 2471 total decese, din care 186 vaccinați (complet sau pațial) și 2285 nevaccinați. La o rată lunară medie de 28,45% vaccinați (complet sau parțial), rezultă o mortalitate de 167 la milionul de locuitori nevaccinați și doar 34 la milionul de vaccinați (complet sau parțial), adică mortalitatea este de 4,91 ori mai mică la vaccinați.

        Reply
    • Cosmin says:
      October 10, 2021 at 12:58 pm

      Aceleasi statistici manipulatoare cu calcule de la inceputul campaniei de vaccinare.
      Din calculul prin diferenta dintre 30.09 si 31.09 rezulta ca 160 de decese ( 54.60% ) au fost in septembrie. Ceea ce indica scaderea evidenta a eficientei “vaccinurilor”.
      Revin la mortalitatea generala in Europa vaccinata si in SUA, este mai mare decat in 2020. Cunosc argumentul ca “nu se poate determina cu exactitate ca ar fi de la vaccin”. Dar se poate determina cu exactitate doar pe baza unui test pozitiv ca persoanele au murit de covid? Asta se poate, se pare.

      2020 = covid fara vaccin = mortalitate mai mare decat 2019
      2021 = covid + “vaccin” = mortalitate mai mare decat 2020

      In super vaccinatul Singapore urmeaza lockdown, infectiile si decesele au explodat.

      https://www.worldometers.info/coronavirus/country/singapore/

      Asa ca cei vaccinati sa nu se bucure prea tare de libertatile in plus pentru doua doze, in curand le vor pierde pentru ca au “decât” doua doze.

      Reply
      • KVK says:
        October 10, 2021 at 1:44 pm

        👍 Corect. Ca sa nu mai vorbim de tari in care parca nici nu era pandemie pana cand nu au inceput vaccinarea(Vietnam, Mongolia, Seychelles/0 decese pana in 4 ianuarie 2021, etc) Exemplele astea nu sunt relevante pt vaccinomaniaci se pare si nici ca a crescut mortalitatea generala in tarile vaccinate in schimb in cele din Africa nevaccinate ori a scazut ori si-a pastrat trendul de anul trecut. E greu cand s-a instalat deja disonanta cognitiva.

        Reply
      • KVK says:
        October 10, 2021 at 2:00 pm

        PS uite o analiza interesanta(presupun ca singurul contraargument forte e cu balacarirea siteului sau a persoanei, argumentatia nu conteaza) https://www.activenews.ro/opinii/Av.-Elena-Radu-catre-propagandistii-RO-Vaccinare-SI-VACCINATII-MOR.-TERMINATI-CU-MINCIUNILE-SI-NU-MAI-PUNETI-SANATATEA-SI-VIATA-CETATENILOR-IN-PERICOL-169903

        Reply
        • Mda says:
          October 10, 2021 at 2:30 pm

          Sustin din plin, stiam ca suntem destepti!

          Reply
        • Statistician says:
          October 10, 2021 at 7:04 pm

          Ai postat opinie a unei persoane despre care sincer ju știu nimic și asha ca nu pot sa o judec. Dar articolul e plin de mici minciuni și blamați ale adevărului. Nu ma leg de ce au zis sa nu au zis autoritățile ca sincer nu știu fiecare cuvânt. Don câte știu eu au zis ca vaccinul te protejează împotriva formelor severe sau a morții nu ca le elimina complet. Asha cum o umbrela te protejează de ploaie dar asta nu înseamnă ca o sa fii perfect uscat.
          Partea pe care pot sa comentez cu pentru ca am expertiza este lipsa de înțelegere a conceptelor statistice. Adică: dacă 5% din morți sunt vaccinați și 95% nu in condițiile in care sunt peste 30% din populați eligibila vaccinați (și cam 28% din total populație sunt vaccinați) atunci diferența la morți e semnificativă statistic fie ca ne place fie ca nu. Matematica nu are culoare politica si nici păreri despre vaccinare. Se bazează pe numere și fapte. Și doar atât.
          Cum am zis am văzut mai multe probleme in articol dar profesia mea e statistician nu biolog sau medic.

          Reply
      • anonim says:
        October 10, 2021 at 2:19 pm

        Au explodat in Singapore, da. La ATI in Romania 1600, la ei 40. Decese in Romania peste 200, in Singapore 11. Ai dreptate, curata explozie. Dar in Romania!

        Reply
        • Cosmin says:
          October 10, 2021 at 7:23 pm

          Aici e vorba de calitatea actului medical. Ei trateaza din stadiul incipient a bolii. In 2020, la 20 mii cazuri active aveau cate un mort pe zi. Acum, la 25 mii cazuri active au cam 7 pe zi. Deci nu neaparat legat de rata de vaccinare.

          La noi medicul de familie iti spune sa iei paracetamol si daca se agraveaza sa mergi la spital. Nepasare peste tot, lasa-i dreaq sa moara ca sunt nevaccinati. Poate au contraindicatii la vaccinare sau sunt vaccinati si imunocompromisi.
          Nu m-ar mira niste calcule cinice legate de scaderea numarului de pensii ce trebuiesc platite si posibilitatea sa-si creasca scorul electoral prin majorarea la ceilalti ramasi.

          Reply
      • SN says:
        October 10, 2021 at 11:29 pm

        @Cosmin, când mmu pricepi statisticile, sunt manipulatoare 🤦‍♂️.
        Ultimul raport indică clar: pe luna septembrie 2021, mortalitatea la cei vaccinați a fost de 34 la 1 milion locuitori vaccinați, față de 167 decese/1 milion locuitori, adică de 4,91 de ori mai ridicată la cei nevaccinați.
        Cu ponderea deceselor vaccinaților șiconcluzia ta că eficența vaccinurilor a scăzut ești din nou în eroare: în toată perioada 28 dec 2020 – 30 sept 2021 au fost 820 decese la vaccinați (parțial sau complet), din care 186 au fost în septembrie, adică doar 22,68% (nu știu cum ai calculat acel 54,60%).
        Cât despre ecuațiile tale magnifice te înșeli amarnic atâta timp cât, cel puțin pe datele din România, creșterea mortalității se datorează celor peste 70% nevaccinați, nu celor vaccinați la care mortalitatea medie pe 2021 a scăzut la 233 decese/1 milion, față de 791(cea fără vaccinare), în timp ce la cei nevaccinați este de 1.349 decese/1 milion.
        Ai confirmat că ești praf cu satisticile…dar văd că insiști 😁
        Cât despre Singapore, iar te pripești fără să te uiți pe date: https://www.moh.gov.sg/news-highlights/details/update-on-local-covid-19-situation-(10-oct-2021)
        Ce spun datele oficiale din Singapore: în ultimele 28 de zile, 98,5 cazuri au fost asimptomatice, 1,2% necesită terapie cu oxigen și doar 0,1% sunt la ATI. Din decesele înregistrate în ultimele 28 de zile, 29,8% au fost la cei complet vaccinați și 70,2% la cei nevaccinați sau vaccinați parțial, ceea ce la un procent de 78% rată de vaccinare, rezultă un risc de deces pentru cei complet vaccinați de 8,27 de ori mai scăzut comparativ cu cei nevaccinați sau vaccinați parțial…
        Mai studiază puțin statistica….😉

        Reply
        • SN says:
          October 10, 2021 at 11:41 pm

          * când nu

          Reply
        • KVK says:
          October 11, 2021 at 8:51 am

          Lasa povestile alambicate, nu era vorba de “scapat de pandemie prin vaccinare”?, de la inceputul campaniei asta era sloganul si nu se potriveste deloc(cu expeptia unor tari nordice), cand nu a iesit asa ati gasit solutia sa blamati nevaccinatii sau macar sa scoateti in evidfenta “eficienta vaccinului”, despre asta mai vorbim peste vreo 6 luni, vezi cum arata GRAFICELE cazuri si decese noi: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/singapore/ , foarte frumos pt asa nivel de vaccinare, acum vezi graficele si la tarile de care ti-am spus mai sus fara sa presupui ce am spus cand am spus. Foarte eficient, cel putin in modificarea unui “flat line” intr-o crestere logaritmica.

          Reply
          • SN says:
            October 11, 2021 at 9:31 am

            “Povești alambicate”, dovadă că nu ai priceput nimic din cifrele alea. Văleu, stimabile, dacă nu-ți sare în ochi faptul că cei 78% vaccinați reprezintă doar 30% dintre decese, iar cei 22% nevaccinați sau vaccinați parțial reprezintă 70% dintre decese, îmi confirmi ce spuneam la o altă trăsnaie de-a ta: te uiți la statistici că boul la poarta nouă.😁
            QED.

  5. Iuli says:
    October 10, 2021 at 2:02 am

    Oare cati pe bune?

    Reply
  6. anonim says:
    October 10, 2021 at 9:47 am

    Luati lumina de la fanii Ivermectina sau Pilula antiparaziti folosita la tampiti!
    Ivermectina: de la pastila banală contra paraziților animalelor la ”leacul miraculos” pentru COVID. Studiile arată un imens fake-news

    O noua manipulare marga Big Pharma😨😨😨😂

    Reply
    • trollisme de retardati says:
      October 10, 2021 at 10:00 am

      🤯 🦧 Asta-i doar provocare ca te plictisesti fiind ignorat sau esti intr-adevar chiar atat de retardat?(cred ca da) https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2020/11/FLCCC-Ivermectin-in-the-prophylaxis-and-treatment-of-COVID-19.pdf , vechiul text propagandistic cu ivermectina pt animale, nu cumva sa se vindece oamenii acasa in cateva zile ca atunci adios vaccin.

      Reply
      • anonim says:
        October 10, 2021 at 10:18 am

        😂😂😂😂😂ignorat? Doar tu te crezi pe aici buricul Pamantului si ar trebui sa fii bagat in seama. Te bag si eu, dar in ma-ta!😂
        Stimati concetateni, stimati concitadini nu-l ignorati pe maniaco-depresiv ca face buba la cap😂

        Reply
        • trollisme de retardati says:
          October 10, 2021 at 10:29 am

          OCD la greu, dupa cum se vede din pacate eu nu sunt ignorat cu toate ca as vrea sa fiu de trolli cretini care vorbesc de mine in topicuri unde inca nu spusesem nimic sau posteaza in numele meu, asta cu injuratul de mama e raspuns la chestia cu ivermectina sau la aia cu mortalitatea crescuta dupa vaccinare? na ca de acum iar te bag la ignore(pe langa “reciproka” cu ma-ta) 🦧 provocator de 🤮

          Reply
          • anonim says:
            October 10, 2021 at 10:39 am

            In nebunia ta, iar dai ignore, mai zici de vreo suta de ori adio, end etc dupa care tot in nebunia ta revii😂😂
            Stimati locuitori ai planetei Pamant , nu-l ignorati pe maniaco-depresiv, ca el pt voi toti se zbate pe aici, ca un peste pe uscat😂😂😂

  7. KVK says:
    October 10, 2021 at 10:46 am

    Dragi cetateni ai Romaniei! Cetateni romani de nationalitate romana , cetateni romani ai nationalitatilor conlocuitoare! Sa ne mobilizam si sa punem capat acestei marsavii care este vaccinarea!

    Reply
  8. KVK says:
    October 10, 2021 at 12:03 pm

    ‼️❗️ QED pentru cei care au ochi sa vada, cum pui o inrebare serioasa cum se sare cu divagari si denigrari sa fie “poluat” topicul ca sa se piarda problema reala printre trollisme. Clasic kriptocomunisto-securistic.(sau doar prostie crasa… probabil ambele)

    Reply
    • Mda says:
      October 10, 2021 at 12:12 pm

      Sustin!

      Reply
    • anonim says:
      October 10, 2021 at 12:17 pm

      Asa este! Pe cand sa anunti tu intreaga omenire, care iti soarbe cuvintele fie ele si scrise,cum sta treaba cu adevarat, hop apar oamenii rai, sigur cumparati de forte oculte si se pierde esenta mesajului tau. Si mai si incearca sa te discrediteze( de parca nu o faci excelent singur).😨😂
      Vai, lud esti! Numai bun de luat la misto!

      Reply
  9. Mocofan-club says:
    October 10, 2021 at 12:07 pm

    Puțini, extrem de puțini. M-am vaccinat Joi, și am fost singur. Am crezut c-o să fie coadă, dar cangi, nimeni. Duminică plăcută!

    Reply
    • SN says:
      October 10, 2021 at 12:44 pm

      E coadă, dar nu la centrele de vaccinare, ci la UPU, din păcate 🤷🏻‍♂️

      Reply
  10. Scapa cine poate says:
    October 10, 2021 at 2:22 pm

    Retorica cu “valul nevaccinatilor” functioneaza in tarile slab vaccinate in schimb in cele tare vaccinate e invers https://theexpose.uk/2021/10/08/80-percent-covid-deaths-september-england-were-vaccinated/
    “Valul” va trece oricum si de rezultate nu cetatenii simpli(aia invrajbiti artificial) sunt de vina ci exact cei care i-au invrajbit si manipulat ca sa poata sa-si “vanda” vaccinurile mai bine si care raspund de gestionarea problemei. Autoritatile puteau(daca vroiau) sa ia masuri adaptate la specificul tarii, intr-o tara reticenta la vaccinare(si din vina autoritatilor cu “campania” lor de kkt) Trebuia sa se concentreze pe “early treatment” acasa nu sa balacareasca si sa forteze oamenii sa se vaccineze lasandu-i netratati corespunzator din prima sa se agraveze ca apoi sa umple mass media cu dezastrul din spitale si sa insiste ca “singura cale sa scapam de pandemie e vaccinarea”. Faptu-i consumat, nu a iesit bine cu vaccinarea, acum ce facem, continuam asa doar blamand nevaccinatii?

    Reply
    • SN says:
      October 11, 2021 at 12:56 am

      Stimabile, ești în mare eroare din nou. Pur și simplu nu te duce capul să înțelegi că cifrele brute (frecvențele absolute) neraportate la rata de vaccinare pe fiecare interval de vârstă (frecvențele relative) nu sunt relevante, deoarece ratele de vaccinare nu sunt egale. Adunându-le la grămadă e ca și cum ai considera că rata de vaccinare este uniformă pe fiecare interval de vârstă, dar nu e, ea variază de la 14,1% la cei sub 18 ani, la 93,3% pentru cei 80+ ani.
      Dacă ținem cont, așa cum e corect, de ratele diferite de vaccinare pentru fiecare interval de vârstă, rezultă că rata de deces este MAI MARE la cei nevaccinați la toate categoriile de vârstă, cu valori cuprinse între 1,89 (la cei peste 80 de ani) la 6,59 la cei cu vârste între 30-39 ani.
      Hai să luăm un exemplu din seria de date: la cei peste 80 de ani, 93,3% sunt vaccinați, adică raportul vaccinați:nevaccinați este de 93,3/6,7=13,9, iar cel al deceselor de 1235/168=7,35, rezultă un risc de deces vaccinați:nevaccinați de 7,35/13,9=0,528, care răsturnat adică nevaccinați:vaccinați=1/0,528=1,89.
      Zău așa, stimabile, lasă statisticile că ești praf și pulbere…te uiți la ele ca mâtza în calendar, asta ca să nu spun, din politețe, ca boul la poarta nouă…probabil că ai studiat în domenii umaniste, dar la matematică ești complet afon 🤦‍♂️
      M-ai amuzat duminica asta cu interpretările tale statistice la culme…DK de manual ești ”geniule” 😂

      Reply
      • Matematica nu minte says:
        October 11, 2021 at 8:29 am

        Daca ai fi citit raportul pe care in citează the express de unde ai luat linkul ai fi înțeles cum acești așa ziși jurnaliști de la acest așa zis ziar de scandal manipulează datele. In raportul original tabelele pe care le prezintă mai au vreo doua coloana care arată rata de infectare, spitalizare sau deces pentru cei vaccinați și nevaccinați. Trecând peste numerele absulote ratele sunt cu mult mai mari (pe 100000 de
        Locuitori) la nevaccinați decât la vaccinați. Oare de ce acești așa ziși jurnaliști au lăsat aceste informații pe din afara?

        Reply
      • Scapa cine poate says:
        October 11, 2021 at 9:17 am

        Pur si simplu in vaccinomania ta de tip OCD nu observi ca si daca ar fi eroare nu-mi apartine dar faci referiri la persoana. Am postat un articol, nu l-am scris eu, care arata clar o situatie. Cherry pickingul tau din tabelele alea e irelevant ca pt mine OAMENII conteaza si concluzia care e clara pt orice om normal la cap asa ca am sa ma concentrez sa nu-ti mai intretin amuzamentul morbid de acum inainte mai ales ca tu nu esti amuzant deloc tot invocand DK in timp ce te dai fact-checker omniscient la orice opinie chiar si a oamenilor de stiinta care sigur stiu mai multe despre vaccinuri ca tine. Las ca abordez eu problema in mod umanist iar tu continua sa o abordezi matematic. Continua sa te amuzi in timp ce mor OAMENI pe capete si mai vorbim peste vreo 6 luni daca pana atunci nu ma omoara pe mine virusul sau e tine ori virusul ori vaccinul. Hai pa “profesore” ca ipocrizia ta ma oboseste.

        Reply
        • SN says:
          October 11, 2021 at 9:35 am

          O nouă dovadă că nu ai priceput nimic din cifrele alea și acum o dai cu scuza că nu e textul tău. Nu e, dar ești așa de naiv încât nu observi o eroare și o distribui crezând că ai demonstrat ineficiența vaccinurilor. Se pare că am supraestimat enorm capacitățile tale intelectuale. QED

          Reply
          • trollisme de retardati says:
            October 11, 2021 at 10:08 am

            Singurele capacitati intelectuale ce ai putea fi in stare sa le estimezi ar fi ale tale si alea le-ai supraestimat la greu dupa cum se vede ca nu poti evalua nici macar vizual niste grafice cu “varfuri”, sau doar la cifre te pricepi?

          • SN says:
            October 11, 2021 at 12:54 pm

            Iar ai privit la statistici precum boul la poarta nouă…azi ai o vervă confirmatorie.😂

  11. Cosmin says:
    October 11, 2021 at 8:13 am

    Cand INSP publica statistici de la inceput fara sa tine seama de ratele de vaccinare pe perioade este ok sa se induca ideea ca vaccinarea e super extra eficienta (nu e).
    Dintre nevaccinati, mor cei cu comorbiditati si cei foarte batrani. Dar nici asta nu mai apare in statistica, apare doar la vaccinati, sa nu dea rau la public. Cam astia ar trebui sa se vaccineze, nu isteria asta generala, segregari, masuri cam fasciste luate mai mult din ambitii politice si exces de autoritate. Plus ignorarea completa a milioane de romani care au trecut prin boala si nu au nevoie de vaccin. Au luat-o razna rau de tot, asta e deranjant.

    Procentul calculat in septembrie se referea doar la cei cu 2 doze. Ca sa putem departaja corect ar trebui sa fie categoria vaccinati si vaccinati incomplet.

    Si oricum nu sunt credibile statisticile, cei vaccinati nu se testeaza in aceeasi masura, anchetele epidemiologice sunt praf.

    Reply
    • Logica nu e pt toti says:
      October 11, 2021 at 8:32 am

      Parca aia care s-au vaccinat erau mai preponderent din categorii de risc. Adică nu ar trebui sa fie mai mulți cu comorbidități și alte riscuri între vaccinați așa ca rata de mortalitate sa fie și mai mare la cei vaccinați? Cum de nu e atât de mare? E oare pentru ca vaccinurile sunt eficiente și reduc riscul de deces?

      Reply
    • SN says:
      October 11, 2021 at 9:42 am

      Când cifrele te contrazic o dai pe asta cu necredibilitatea statisticilor 😂. Curat PCA.
      Datele pe septembrie 2021 sunt clare: 2471 total decese, din care 186 vaccinați (complet-181, sau pațial-5) și 2285 nevaccinați. La o rată lunară medie de 28,45% vaccinați (complet sau parțial), rezultă o mortalitate de 167 la milionul de locuitori nevaccinați și doar 34 la milionul de vaccinați (complet sau parțial), adică mortalitatea este de 4,91 ori mai mică la vaccinați.
      Serios acum, tu și Mda (KVK sau cum o mai posta), lăsați-o baltă cu statisticile că faceți dovada incompetenței voastre în domeniu.

      Reply
      • Cosmin says:
        October 11, 2021 at 11:33 am

        Problema e ca aceste statistici sunt prezentate in asa fel incat sa sprijine politicile de “vaccinare generala” fara a tine cont ca de fapt le foloseste doar anumitor categorii de persoane. La copii si tineri riscul e mai mare de la vaccin decat de la boala. Sunt foarte cazuri de copii si tineri cu deces subit dupa vaccinare. Plus alte efecte secundare grave gen orbire, asurzire, paralizie. VAERS si Yellow card, MHRA, nu sunt degeaba acolo si raportarile arata dezastruos fata de celelate vaccinuri. Pe baza statisticilor “la gramada” se generalizeaza practici cam fasciste de segregare, de anatemizare a celor nevaccinati de parca cei vaccinati nu pot transmite la fel infectia. Se prezinta vaccinarea ca panaceu si se ignora tratamentele posibile care ar diminua spitalizari si decese inclusiv la cei vaccinati.
        Obsesia asta cu vaccinarea tuturor e cam dubioasa, pare ca vor sa scape de eventuale comparatii in viitor pentru efectele pe termen mediu si lung.
        Daca ar prezenta statisticele ca cei din UK s-a putea trage concluziile altfel. Din raportarile lor se vede ca rata de infectare la cei vaccinati creste cu aprox 3-5% pe saptamana daca se compara cifrele din raportarile saptamanale.

        https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-vaccine-surveillance-report

        Si revin, mortalitatea generala este mai mare in 2021 fata de 2020 si in Europa si in SUA, chiar si in Israel. Exceptie 75+. La noi se va putea face o comparatie intre cei vaccinati si restul la mortalitatea din alte cauze decat covid. La ei nu va mai fi relevanta statistic.
        Ai inteles acum de ce TREBUIE vaccinati toti, chiar si cei care nu au atat de multa nevoie?

        Reply
        • SN says:
          October 11, 2021 at 1:05 pm

          Nici tu nu ai priceput de ce ești în eroare cu interpretarea privind mortalitatea generală.
          Problema e că nu prea știi statistică și atât. Cum naiba să crească mortalitatea generală din cauza celor vaccinați la care mortalitatea este de peste 4 ori mai mică decât cei nevaccinați. Do you even think!?

          Reply
          • Scapa cine poate says:
            October 11, 2021 at 1:22 pm

            Nu din cauza “celor vaccinati” cum iti place sa manipulezi INSISTENT in mod jenant. Din cauza VACCINARII PROST FACUTE !!!!, Unde a zis Cosmin au eu ca “din cauza celor vaccinati”??? Cand esti ipocrit esti ipocrit si atat. De grafice nimic? Do you ever stop with your bollox?

          • SN says:
            October 12, 2021 at 10:32 am

            😂😂😂O ipoteză nefalsificabila nu este una științifică. Elementar. Dar hai cu dovezile că sunt chiar curios. Dar tu consideri ca argument interpretarea eronată a unor cifre…😂😂😂

        • Scapa cine poate says:
          October 11, 2021 at 1:16 pm

          Iti spun eu, nu a inteles nimic sau si daca intelege nu poate recunoaste, doar cifrele care il “coafeaza” conteaza, OAMENII care mor mai multi indiferent de varsta, cauze sau vaccinare pt el sunt statistici si nu conteaza ca exista posibilitatea ca mortalitatea generala sa fi fost mai mica fara nici un vaccin asa cum e in Africa daca s-ar fi concentrat vaccinopromotorii verosi SI pe tratament. Varfurile din grafice sunt irelevante pt el ca nu arata prea bine. Se agata de “CFR” intre vaccinati/nevaccinati ca orbu de bata. N-are rost.

          Reply
          • anonim says:
            October 11, 2021 at 8:49 pm

            Finalul e bun. Chiar nu are rost sa-si buna omul mintea cu tine. Prea prost esti, maniaco-depresiv abrutizat si megamultiplicat😂

          • SN says:
            October 12, 2021 at 10:40 am

            😂😂Și complet afon la statistică și plin de erori de logică.
            Auzi la el vârfurile din grafice. Păi ia de exemplu UK, tolomacule, și vezi unde e vârful deceselor din prezent în raport cu cele anterioare când nu existau vaccinuri sau vaccinarea era la început, deci fără efect la nivelul populației. Dacă îl vezi mai mare, consultă un oftalmolog (https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk/). 😂😂😂.

          • SN says:
            October 12, 2021 at 11:54 am

            Ia vezi varful actual al deceselor in Franta: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/france/

            E mare cat inteligenta ta 😂

          • SN says:
            October 12, 2021 at 11:56 am

            Ia vezi varful din Spania, de 5 ori mai mic decat cel din aprilie 2020: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/spain/

          • SN says:
            October 12, 2021 at 11:57 am

            Italia: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/, de 12 ori mai mic decat cel din martie-aprilie 2020

          • SN says:
            October 12, 2021 at 12:01 pm

            Ia vezi Germania: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/germany/, de 10 ori mai mic decat cel din decembri 2020…sa nu spui ca atunci era din cauza vaccinurilor administrate de 2 zile 😂

          • SN says:
            October 12, 2021 at 12:05 pm

            Olanda: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/netherlands/, de 21 de ori mai mic decat cel din aprilie 2020
            Esti complet pe langa subiect, dar crezi ca ai inteles. Nimic nu ai inteles. Normal ca conteaza raportul mortalitatii intre cele doua categorii vaccinati versus nevaccinati si datele arata clar ca acolo unde predomina vaccinatii in populatie, mortalitatea actuala este in scadere drastica. Cu tine chiar ca nu mai are rost. Somn linistit in bezna ignorantei tale, stimabile.

  12. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    O grupare de traficanți introducea droguri în penitenciare cu ajutorul unei avocate. Percheziții în România și Italia
    3
    Cupa Moş Crăciun, la majorat!
    4
    Legenda folk Joan Baez revine în studio, revoltată de politicile lui Trump
    5
    UTA a dat de pământ cu FCSB!
    6
    Zeci de mii de locuitori din Gaza aşteaptă evacuarea medicală, avertizează MSF
    7
    A căzut cortina peste turul Ligii 5 la fotbal
    8
    Oana Țoiu: Benzinăriile Lukoil pot funcționa legal până în aprilie 2026
    9
    Putin a autorizat otrăvirea cu Noviciok a fostului spion rus Skripal în 2018, potrivit anchetei britanice
    10
    Bilanț pe drumuri: 60 de kilometri și un pod

    Mapamond

    Legenda folk Joan Baez revine în studio, revoltată de politicile lui Trump
    Revenirea lui Donald Trump la Casa Albă a determinat-o pe Joan Baez să se întoarcă în studio, după cum a declarat pentru AFP legenda americană a muzicii folk, adăugând că a terminat recent de înregistrat o nouă melodie de „protest”.

    Mapamond

    Elon Musk susține că Uniunea Europeană ar trebui să fie „eradicată”
    SUA. Miliardarul american Elon Musk, patronul platformei X, a reacționat dur sâmbătă la adresa Uniunii Europene, după ce în ajun Comisia Europeană a impus o amendă de 120 de milioane de euro rețelei de social media, informează DPA.

    Mapamond

    Orban: Alegerile parlamentare ungare din 2026, „ultimele înaintea războiului care se apropie”
    Alegerile parlamentare din Ungaria din 2026 vor fi „ultimele alegeri înaintea războiului care se apropie de noi”, a declarat sâmbătă premierul ungar Viktor Orban, în timpul unui miting desfășurat la Kecskemet (centru), transmite MTI. 3

    Local

    VIDEO
    Au ascuns drogurile sub preșul mașinii când au văzut jandarmii
    Doi arădeni care manifestau un comportament suspect au fost abordați de jandarmi, care au găsit substanțe interzise asupra lor.

    Mapamond

    Șase state UE solicită Comisiei să renunțe la interdicția asupra motoarelor cu ardere internă începând din 2035
    Șase lideri din statele membre ale Uniunii Europene, inclusiv premierul Italiei, Giorgia Meloni, au solicitat Comisiei Europene să propună o relaxare a normelor comunitare privind emisiile vehiculelor, în ideea de a opri o interdicție de facto a motoarelor cu ardere internă, planificată să intre în vigoare la mijlocul următorului deceniu, transmite Bloomberg.

    Mapamond

    Reuters: Donald Trump va reactiva Doctrina Monroe pentru a consolida SUA ca lider pe continentul american
    Statele Unite își vor reafirma dominația în emisfera vestică, își vor consolida forța militară în Indo-Pacific și, eventual, își vor reevalua relația cu Europa, a declarat vineri președintele Donald Trump într-un document strategic amplu care urmărește să redefinească rolul țării sale în lume, scrie Reuters, într-un amplu comentariu pe marginea acestei strategii. 2

    Local

    GALERIE FOTO/VIDEO
    Cu sau fără bani, avansează lucrările la podul feroviar peste Mureș
    În câteva luni, noul pod peste Mureș ar urma să unească cele două maluri ale râului. 1

    Local

    Arădean arestat, după ce și-a sunat soția de șapte ori
    Un bărbat care a încălcat ordinul de protecție, contactându-și soția, a fost plasat în arest preventiv.

    Mapamond

    AIEA anunță că scutul protector al centralei nucleare de la Cernobîl a fost deteriorat
    Scutul protector de la centrala nucleară de la Cernobîl, din Ucraina devastată de război, construit pentru a ține sub control materiale radioactive provenite din dezastrul din 1986, nu își mai poate îndeplini funcția principală de siguranță din cauza daunelor provocate de drone, într-un atac atribuit Rusiei de către Ucraina, a anunțat vineri Agenția Internațională pentru Energie Atomică (AIEA), informează Reuters. 2
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.