aradon.ro Web analytics

ARADON

ARADON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Arad
    • Evenimente
    • Comentariul zilei
    • Stiri internaţionale
    • Stiri naţionale
    • Retrospectiva săptămânii
    • Celebritati/Lifestyle
    • Download
  • Video
  • Sport
    • UTA
    • Sport local
    • Ştiri sportive
  • Party
  • Angajari
Select Page
ARADON
România
Klaus Iohannis: Unii au înţeles complet greşit că starea de alertă înseamnă relaxarea totală

Klaus Iohannis: Unii au înţeles complet greşit că starea de alertă înseamnă relaxarea totală

la 19 May 2020 17:31
100 Comentarii

Klaus Iohannis: Unii au înţeles complet greşit că starea de alertă înseamnă relaxarea totală

19 May 2020 17:31
Preşedintele României, Klaus Iohannis, a organizat marţi, la Palatul Cotroceni, o şedinţă privind măsurile de gestionare a epidemiei COVID-19.
Preşedintele României, Klaus Iohannis, a organizat marţi, la Palatul Cotroceni, o şedinţă privind măsurile de gestionare a epidemiei COVID-19.

Trimite articolul

X

BUCUREȘTI. Președintele Klaus Iohannis a declarat că „mulţi români care respectă în continuare regulile, care poartă maşti de protecţie şi menţin distanţarea sociala”, dar și „au fost şi exemple negative”.

Un val nou?

„Unii au înţeles complet greşit că starea de alertă înseamnă relaxarea totală. Dragi români, virusul e încă printre noi. Cu cât conştintizăm mai bine că e responsabilitatea noastră să limităm răspândirea virusului. În acest moment trebuie să vă spun că dacă regulile vor fi încalcate ne vom îndrepta către un nou val de îmbolnăviri. Autorităţile locale să îşi asume un rol mai ferm în gestionarea situaţiei. Am reușit să controlam epidemia până acum. Au fost două luni foarte grele pentru toţi. Ar fi dramatic să le compromitem tocmai acum”, a transmis într-o declarație publică, Klaus Iohannis.

Conspirațiile și sacrifciile

În continuare, Iohannis a punctat: „Cred că nimeni nu își dorește să intrăm iar în stare de urgență. Vedem iresponsabili care propagă tot soiul de teorii ale conspirației. Acest abordări sunt nocive.

Când am fost uniți într-un efort național am reușit să salvam vieți și să limităm răspândirea virusului. Să nu irosim tot ce am câștigat în aceste două luni cu mari sacrificii”.

Despre potețiala moțiune de cenzură ce ar putea fi depusă de PSD, președintele Iohannis a declarat: „E grav că unii politicieniîncurajează răspândirea infecției. Sunt niște politruci. În vreme ce prioritatea noastră e protejarea cetateanului prioritatea PSD e dărâmarea guvernului. PSD e preocupat doar de ceea ce știe să facă mai bine, de jocuri politice și meschine. O criză politică profundă suprapusă cu o criză sanitară – asta își dorește PSD. România nu mai poate rămâne blocată în trecut. România are nevoie de resetare. Aceasta pandemie ne-a afectat pe toți. O abordare constructivă implica tratarea crizei”.

SURSA: MEDIAFAX

Trimite articolul

X
Taguri:
alerta ,
Klaus Iohannis ,
relaxare ,
stare
100 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. #cugetdecinumairezist says:
    May 19, 2020 at 6:17 pm

    Mare dreptate are cu resetarea, primul care necesita un ”master reset” e dumnealui ca se pare ca i s-a blocat softul pe PSD dupa 6 luni de “guvernul lui”. Nici in cele mai graznice cosmaruri nu m-am gandit ca am sa ajung sa ma uit la Iohannis si ma voi gandi cu o usoara si nostalgica indulgenta la Basescu, ala macar era obsedat doar de “antene” care sunt firma privata nu un partid politic ales de o majoritate in 2016.

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 19, 2020 at 7:37 pm

      Cugetătorilor, este o declarație făcută de un politician, de ce nu are dreptul să zică de competiție? Păi pune cazul in oglindă, din 2017 până în 2019 psd-istii erau constant cu numele lui Iohannis in gura, vorbeau să îl demită, să îl reclame la ccr, samd. Pe baza ifrazei tale înseamnă că si PSD oștilor li s-a blocat softul pe Iohannis! Nu?
      Dar din ce spui tu, el nu are voie să zică nici un cuvânt despre alte partide. Mda, așa este dreptul la libera exprimare pe limba lu PSD, Unii sunt mai egali decât ceilalți.

      Reply
      • #cugetdecinumairezist says:
        May 19, 2020 at 7:57 pm

        Presedintele Republicii trebuie sa fie mediator intre puterile statului nu sa atace partide politice si parlamentul sau sa iasa in geaca rosie la manifestatii neautorizate, Da, daca nu erau PSD-isti asa slabi de inger trebuia sa il suspende atunci pe buna dreptate. Mai este si principiul loialiatii constitutionale de care nu a auzit. Ca ii place , ca nu, trebuie sa conlucreze cu guvernul si parlamentul si sa gaseasca solutii nu sa porcaiasca la fiecare aparitie.

        Reply
        • anonim says:
          May 19, 2020 at 8:26 pm

          Iti dau dreptate pana la un punct , DA !!! presedintele trebuie sa fie un simplu mediator in jocurile politice a unei tari , dar ia spune ce mediator a fost presedintele vostru , Ion Iliescu ? a mediat cu minerii ??? nu i iau apararea neamtului , deoarece cred ca sa exagerat nepermis de mult cu restrictiile impuse de guvern si s au facut si unele abuzuri , insa ce nu pot accepta e faptul ca PSD si a gasit tocmai acum sa denigreze si sa arunce cu noroi , cand sunt convins ca masurile impuse de ei ,in eventualitatea ca ei conduceau tara , nu erau cu nimic mai bune , ba poate chiar din contra

          Reply
          • #cugetdecinumairezist says:
            May 19, 2020 at 10:11 pm

            Cand nu aveti argumente “voi astia” incepeti cu Iliescu care e istorie, eu unul mictionez pe el si pe criptocomunisti. Cat despre ce ar fi facut PSD habar nu am, mai nasol ca astia nu cred dar e partid politic in opozitie si poate face ce vrea spre deosebire de un presedinte care AR TREBUI sa fie apolitic cat timp e in functie

          • Adelin Stoianov says:
            May 19, 2020 at 11:54 pm

            #Cugetatorule, pai si tu ai spus un lucru de acum 3 ani si 4 luni: geaca rosie.
            Dar tu zici ca anonim n-are voie sa se foloseasca de alt lucru din istorie…
            vezi ce fatarnic esti: cand ti se raspunde cu aceasi moneda te oftici…

          • Adelin Stoianov says:
            May 19, 2020 at 11:58 pm

            Spui ca “presedinte care AR TREBUI sa fie apolitic cat timp e in functie” pai PSD de ce nu il trateaza ca apolitic?? de ce il asociaza tot timpul cu PNL?? Cum faci asa ti se face!

            Dar stai… ca voua psd-eilor nu va place sa vi se intoarca cu aceasi moneda, fatarnicilor…
            Ca de obicei, voi sunteti cu 2 feluri de masuri

          • CuCugetSiTotusiRezist says:
            May 20, 2020 at 12:15 am

            @stoianov ..iar ai dat cu stangu in dreptu ! El, iohanez ul tau se comporta ca un lider al PNL si duce lupte politice cu adversarii PNL !Ce legatura are cum il trateaza PSD??
            PSD il trateaza exact cum se comporta el si il vedem noi toti : a incalcat Legile Constitutia in mod repetat, aici e marea problema !

            De exemplu, daca tu esti un prost , eu cum sa te tratez ca pe un destept?Te tratez exact cum esti
            E exact aceeasi logica !

          • Adelin Stoianov says:
            May 20, 2020 at 11:00 am

            @CuCugetSiTotusiRezist ok, si daca el a incalcat Constitutia, asta nu va da si voua dreptul sa o incalcati. Chiar daca el ar fi obraznic, atunci voi demonstrati ca nu sunteti ca el!
            Cata vreme sunteti ca el, sau mai rau pe alte laturi, morala ce i-o faceti nu are sens!

            In final, parerea ta despre mine, NU influenteaza parerea mea despre mine! Sa nu mai zic cat esti capabil intelectual atunci cand ai priceput numa de corturi, restul “armelor soficisticate” fiind ptr tine OZN-uri.

        • Adelin Stoianov says:
          May 19, 2020 at 11:52 pm

          cugetatorule, un mediator are dreptul sa spuna cand o parte greseste. Din tot ce ai citit doar atat ai priceput ‘resetare’?? In context el spune Despre potețiala moțiune de cenzură ce ar putea fi depusă de PSD “prioritatea noastră e protejarea cetateanului prioritatea PSD e dărâmarea guvernului”. asta intentionat ai trecut-o cu vederea ca nah nu dadea bine la scopul tau de a-l huidui. Ai scos un text din context ca sa il folosesti ca pretext!
          Un mediator este o persoană care mijlocește o înțelegere între două părți adverse, un fel de arbitru. Ei bine, mediatorul are, nu dreptul, ci datoria!! sa-i spuna cand cineva greseste. de ex la fotbal, arbitrul spune direct acolo pe teren celui care greseste, arata cartonasul in plin stadion, chiar daca unii se enerveaza. De data asta PSD insista sa creeze haos politic ptr ca sa mai spele imaginea partidului in fata electoratului dupa unele faze neplacute mentionand special autonomia. Si cum se gandesc ei? pai simplu: motiune de cenzura. De parca toate celelalte sunt rezolvate inclusiv starea asta de urgenta/alerta. exact asta ne mai lipseste: haos politic pe langa criza sanitara. cum altfel decat politruci sunt oamenii de felul asta? Tara arde si PSD se joaca cu motiunile! cui folosește o noua degringolada in conducerea tarii? noua poporului sigur nu! Psd-istilor da, isi mai spala imaginea de tradatori in fata alegatorilor.
          Episodul “geaca rosie” din 22 ianuarie 2017 la protestele anti OUG 13 data de Grindeanu pentru salvarea mustaciosului: presedintele, ca si parlamentu de atfel, este ales de popor, deci mi se pare normal sa iasa si sa asculte vocea poporului! Parlamentarii vostri PSD sunt exact invers: sfideaza poporul, isi dau legi ca sa se scape de puscarie (OUG 13/2017 care a generat ‘geaca rosie’, legile justitiei), sa puna mana pe posturi (Tudorel Toader viitor notar la Iasi) samd. Din pct meu de vedere, a facut bine ca a iesit. Nu sunteti voi psd-istii mai sus decat noi poporul! Vezi, tocmai de asta va contrez pe aici ca sunteti incredibil de obraznici, cinici, vulgari si minciosi! Macar taceti si va las in pace.
          La ce val de furie populara era, nu indrazneau sa il suspende…
          Corect trebuie sa conlucreze cu guvernul si parlamentul, dar omiti intentionat sa spui ca parlamentul i-a taiat multe atributii, el practic a devenit spectator, tot ce mai poate face este sa vorbeasca, parghiile constitutionale i le-au taiat. Asa ca face si el ce i-a mai ramas sa vorbeasca. Pana ii se interzice si asta. Tu deja vrei sa-i interzici.
          Nu mi-ai raspuns la intrebarea asta: Pe baza ifrazei tale înseamnă că si PSD oștilor li s-a blocat softul pe Iohannis! Nu?
          deci se pare ca am spus bine: si PSD-iștilor li s-a blocat softul pe Iohannis!

          Reply
          • Lent says:
            May 20, 2020 at 5:44 pm

            TE CREZI POPORUL ,bai trantorule, asistatule social??
            Tu nu vezi ca fwtzi muste pe aici ,zi de zi de zi?? Esti un parazit social, vezi ,daca era un regim patriotic,te ducea la reeducare , te faceau lopatar la Drumuri si poduri ! Ce bine era de tine, te dezvoltai si tu armonios , erai acum , util societatii !

      • jack says:
        May 19, 2020 at 9:25 pm

        stoianov bulgar prost lingau sugaci postac boschet

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 12:00 am

          jack, numa ce s-a terminat starea de urgenta si deja te-ai dus la birt. ok, dar … asa rau te-ai cherchelit???
          ba da din prima?? ca numa injuraturi isi mai aminteste neuronu tau ofilit…

          Reply
          • jack off says:
            May 20, 2020 at 12:41 am

            taci ma sufaciule atarnatorule….daca nu postezi nu mananci amiba..mue klaua fuck bulgar people russia stoianov

          • Adelin Stoianov says:
            May 20, 2020 at 11:05 am

            foarte bine ca ma injuri. doar asa se vede ‘calitatea’ morala a votantului PSD!
            jack, acuma ca ti-ai revenit din betie, nu uita sa termini de citit Alba ca Zapada!

  2. Chris says:
    May 19, 2020 at 6:24 pm

    Nazistul asta trebuie zburat din fotoliul de presedinte si judecat rapid pentru subminarea economiei nationale!

    Reply
    • Adolf says:
      May 19, 2020 at 6:39 pm

      economia noasta sublima care lipseste cu desavarsire. nu producem aproape nimic, alimentele electrocasnice le importam de ani buni

      Reply
      • mircea says:
        May 20, 2020 at 9:50 am

        Ba da economoia noastra sub indrumarea inteleapta a presedintelui si a PNL produce forta de munca pentru Germania si Austria.Vedeti cate persoane au intrat in tara zilele astea majoritatea au fosta la munca in agricultura vestica(slugi la boieri)

        Reply
    • JeusJe says:
      May 19, 2020 at 6:44 pm

      Asa … nu ai argumente, asadar devine “nazist” si trebuie judecat rapid … Super! Gandire democratica! Gandire critica, nu bazata pe ura, ci pe fapte. Doamne Dumnezeule! Toti cre(s)tinii se apuca sa comenteze!

      Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 19, 2020 at 7:27 pm

      Chris, președintele are atribuții pe politică externă și nu pe latură economică, deci nu există temei legal ptr a fi inculpat.

      Reply
      • #cugetdecinumairezist says:
        May 19, 2020 at 7:48 pm

        Decretul de la care a pornit tot haosul asta a fost dat de presedinte, votat si de flescaitii aia din PSD(care trebuiau sa fie barbati si sa nu accepte asa ceva) si pus in aplicare de guvernul PNL in care toti sunt niste plasmodii mimetice ale lui, ce zice el aia e. El a decretat toate restrangerile, inclusiv libertatea economica, vezi art 2 https://www.presidency.ro/ro/media/comunicate-de-presa/decret-semnat-de-presedintele-romaniei-domnul-klaus-iohannis-privind-prelungirea-starii-de-urgenta-pe-teritoriul-romaniei

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 12:28 am

          da a decretat restrangerea inclusiv a libertatii economice dar ai uitat taman esenta: limitarea raspandirii coronavirului! Tre sa fii incult dpdv sa crezi ca el a facut-o cu drag: ce politicam si-ar pune in cap poporu si votantii?? Dar de ce a trebuit sa limiteze asa drastic actiunile socale si cele economice? Parerea mea este ca a vazut starea dezastruoasa din sistemul sanitar si a zis asa: daca oamenii sunt liberi, vor muri cu sutele, in principal cei cu afectiuni cronice si batranii. Batranii sunt in mare majoritate votantii PSD, fapt ce ar fi dat apa la moara PeSeDracilor sa vina cu texte: ba ne-ai omorat batranii. Dar mai am o intrebare: sistemul sanitar de ce la paant? ce au facut guvcernarile din ultimii 5-7, 10 ani?? din mai 2012 pana in noiembrie 2015 (3 ani si 6 luni) si din 4 ianuarie 2017 pana in 4 noiembrie 2019 (2 ani si 10 luni) in total 6 ani si 4 luni au fost guverne in care PSD fost vioara intai. Ce au facut in toti acesti ani??? 65 % din ultimii 10 ani au fost la ciolan. Ce au facut? au promis in camapnie 8 spitale, au facut 0 (ZERO). Nu au zis nimic de legi anti-justitie, exact cu din astea s-au ocupat ultimii 3 ani…
          Pe timul guvernarii lui Ciolos de 1 an si 1 luna au avut majoritate parlamentara. Deci inca un an in care puteau initia niste legi sa imbunatateasca sistemul mediacal.

          Ii logic ca iohanez a limitat circulatia, decat sa moara pe capete mai bine sa ramanem in viata cat mai multi chiar daca saracim un pic. Ca si la accident, las-o balta de masina, ii numa niste fiare, important este sa scapam teferi. A stai, stiu ca voi PSD-istii ati fi vrut multi, foaarte multi morti, ca sa aveti motive sa il huiduiti. A zis bine ca PSD sunteti niste politruci, numai interesu gastii voastre va intereseaza!
          Cum zicea un coleg de-al tau postac psd si el “Las-o jos ca macaie…”

          Reply
          • coman sava says:
            May 20, 2020 at 11:17 am

            adeline tu pe lângă că ești prost ești si dobitoc. Spune măcar un singur lucru bun pe care l-a făcut pdl-ul , pnl-ul . Nu găsești oricât de dobitoc ai fi . În timpul guvernării PSD, nivelul de trai a crescut, crescând pensiile și salariile , nu ca in guvernul boc, sau alte guverne pdl-iste

          • Adelin Stoianov says:
            May 20, 2020 at 11:53 am

            @coman sava, numa un text ai putut produce? si ii dai copy-paste ca sa ce??
            ca sa arati ca mai mult de atata nu poate produce neuronu tau suprasolicitat.

            Pe bune, mai bine lasa neamtu tara deschisa, aveam mii de varstnici morti dar ati fi simtit pe pielea voastra ce inseamna partea cealalta.
            Daca v-a restrictionat si implicit v-a salvat nu este bine. Daca nu v-ar fi limitat si ati fi murit cu miile, iara nu era bine…
            d..q va mai intelege (sper sa nu-mi baneze aradon commentu, am incercat sa ma abtin)

      • Chris says:
        May 19, 2020 at 10:23 pm

        Daca are atributii pe politica externa sa-si vada de atributii, nu sa stea sa ameninte poporul, ca nu e Stalin. Se comporta dictatorial si asta o sa-l coste, aici nu e Korea de Nord…

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 12:31 am

          Pai oricum mare lucru nu poate face, nu are atributii, guvernu mai exact Vela emite ordonantele. Parlamentul le poate modifica. Dupa ce psd-alde-udmr i-a taiat consistent din atributii in ultimi ani, mai face si el ce mai poate: sa vorbeasca…
          Pana i se interzice si asta prin lege si cu binecuvantarea CCR

          Reply
      • Rheis says:
        May 20, 2020 at 1:35 am

        Presedintele poate fi inculpat pentru fapte de inalta tradare!
        Parca tarate ai in capul ala, asa gandesti !
        Sau s-a rasturnat si la tine ,ca la Caracal, caruta aia legendara??

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 11:08 am

          Ai lansat o acuzatie si ai tulit-o. Dezvolta subiectul! care sunt acele “fapte de inalta tradare”?

          nu-mi mai complic viata sa-ti raspund la restul, asa ca il citez pe un coleg de-al tau postac si el:
          “Cand nu ai aptitudini si abilitați cu care sa ieși in evidentă …apelezi la jigniri …Educația ta e dovedita …grajd!”

          Reply
        • Costi says:
          May 20, 2020 at 11:19 am

          Rheis… ai mare dreptate, caruta cu plosti s-a rasturnat la Caracal, dar, oameni ca si tine care sa citeasca ca erau prosti in caruta sunt in toata lumea !
          Referitor la faptul ca presedintele poate sa fie inculpat pentru inalta tradare asta e in taratele din capul tau, pe care le scoti in evidenta. Probabil asa ai facut tu cu parintii tai cand erai bolnav si iti impuneau sa stai in casa, sa te faci bine, ii luai la bataie si plecai pe strand sau la fotbal !!!

          Reply
          • Adelin Stoianov says:
            May 20, 2020 at 12:00 pm

            Faină comparația! big like! 👍👍
            Nu m-as fi gandit vreodata la ea.

          • Rheis says:
            May 20, 2020 at 12:05 pm

            Iata un prost care si semnalizeaza !!
            Macar nu mai scrie,daca tot nu te duce capul ! Caracalul e la tine acasa,din ce se vede

    • CCD VVV says:
      May 19, 2020 at 9:39 pm

      Mare dreptate ai!!!!!

      Reply
  3. SabinA says:
    May 19, 2020 at 6:42 pm

    Este PENIBIL./ un DEMAGOG / Toata lumea a vazut sedinta de guvern unde in afara de Victor Orban si Raluca Turcan , toti ceilalti purtau masca inclusiv cameramanul. Cei doi fara masca stand unul langa altul cu scaunele ( Orban in capul mesei si Raluca prima pe laterala) au fost primii care acuzau de demagogie. Este o BOALA in PNL chestia cu DEMAGOGIA.

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 12:52 am

      In contrapartida, preşedintele interimar al PSD, Marcel Ciolacu, nu a purtat mască de protecţie la şedinţa de luni din Parlament, afirmând că a dorit să transmită „în glumă” că are … deviaţie de sept. Am avut deviaţie de sept din copilarie, m-am si operat si stiu ce inseamna. Nu te sufoci daca porti masca, cum pretinde el in mod mincinos. Nici Victor Ponta nu a purtat. Deci… exemplu personal de la lideri…

      Offtopic: inca astept videoul cu demonstratia ca parcurgi distanta Judetean — kaulfland-Vlaicu in 10 minute, asta dupa ce ti-am aratat ca nici regula de 3 simpla nu o stii aplica si ai chiulit de la mate in a 6-a:
      https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/a-murit-asteptand-primul-ajutor-1243076/#comment-261873

      Reply
      • Adrelin Stroianof says:
        May 20, 2020 at 12:13 pm

        La tine e deviatie de cerebel,nu de sept…si mai pui si frana !

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 3:10 pm

          Citez direct pe un coleg de-al tau:
          “Cand nu ai aptitudini si abilitați cu care sa ieși in evidentă …apelezi la jigniri …Educația ta e dovedita …grajd!”

          Reply
          • Adrelin Stroianof says:
            May 20, 2020 at 4:36 pm

            Ideile tale din comentarii ne arata asta ! cerebelul..

          • Adelin Stoianov says:
            May 21, 2020 at 12:02 am

            @Adrelin Stroianof, tu iti dai seama ce nulitate esti pe aici si ce minte goala ai incat sa folosesti numele altuia sperand ca iesi si tu cumva in evidenta?
            Ma cam indoiesc…

  4. Cribaia says:
    May 19, 2020 at 11:26 pm

    Domnule președinte, înăsprirea pedepselor este singura soluție. Chiar dacă veți propune pedeapsa capitală pentru cei care ies in stradă eu sunt de acord. Alături de dvs și domnul Vela vom trece și peste nenorocirea molimei care a venit peste noi. De ce nu se iau măsuri mai dure? Am numărat 438 oameni pe stradă,acum nu mai pot sa număr că se emite virus prin sateliți. Domnul Vela sa ia legătura cu autoritățile aeronautice spațiale și să vadă despre ce este vorba și cu sateliții, eventual să meargă acolo sa constate la locul faptei. Doar in voi doi și domnul Arafat mai există o bază în tara asta. De ce grănicerii nu au tras în infestații de la frontieră!? Din fericire au murit toți și au fost duși la ocna de sub Bucegi cu trenul negru cu locomotiva galbenă.

    Reply
  5. #cugetdecinumairezist says:
    May 20, 2020 at 12:09 am

    Demonstrarea demagogiei si ipocriziei ipochimenului e simpla: https://www.mediafax.ro/politic/psd-pc-udmr-pnl-si-minoritatile-ii-scriu-lui-basescu-ca-il-sustin-pe-iohannis-4988760 acum ii porcaie de mama focului pe cei care au vrut candva sa-l faca premier dar in schimb a primit in PNL pe majoritatea basistilor de atunci care s-au opus si i-au zadarnicit ascensiunea. Vechii liberali care nu aveau un sistem digestiv destul de rezistent sa ia masa cu basistii s-au externalizat in ALDE pe care ii porcaie la fel de abitir dom’ prezident. Nu zic ca alti politicieni sunt mult mai decenti dar macar sa nu pozeze in primadona. Tara asta a avut un singur presedinte postceausist care s-a comportat condescendent fata de popor(cu toate pacatele lui), era poreclit “Țapul” de neocomunisti.

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 12:39 am

      Cugeatorule, majoritatea politicienilor sunt rai. Rafuielile lor tot timul o sa ne faca rau noua poporului, ma mir ca ii vezi pe unii drept sfinti. Dar unii politicieni sunt deja obraznici cu poporul, dau legi sa se salveze motivand ‘pentru ca putem’. asta este enervant…
      La Constantinescu te referi si in mare masura asa este.

      Reply
  6. #cugetdecinumairezist says:
    May 20, 2020 at 12:32 am

    Pt cultura generala a d-lui Stoianov care e un iscusit ratiocinator cu logica inversiva: presedintele in calitatea de mediator in spiritul constitutiei nu e arbitru care poate da cartonase de nici o culoare, el trebuie sa mijloceasca o INTELEGERE INTRE PARTI IN FAVOAREA CETATENILOR nu sa iasa sa ca paraciosu ca unii sunt rai si ceilalti cuminti si aia rai sa stea la colt pe porumb ca aia cuminti sa nu faca buba: https://dexonline.ro/definitie/mediator … cand am adus in discutie geaca rosie m-am referit la un presedinte in functie si la ce a facut in mandatul lui recent nu la chestii de acum 25-30 de ani gen Iliescu… am facut si eu istorie in postarea anterioara… degeaba tot insisti sa ma categosisesti PSDist ca eu stiu ce sunt, asta-i manevra ieftina, privesc si eu de afara ce se intampla si discern cum stiu… eventual poti sa ma faci prost nu PSDist apoi mai vedem cum raspund.

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 1:14 am

      In contrapartida, preşedintele interimar al PSD, Marcel Ciolacu, nu a purtat mască de protecţie la şedinţa de luni din Parlament, afirmând că a dorit să transmită „în glumă” că are … deviaţie de sept. Am avut deviaţie de sept din copilarie, m-am si operat si stiu ce inseamna. Nu te sufoci daca porti masca, cum pretinde el in mod mincinos. Nici Victor Ponta nu a purtat. Deci… exemplu personal de la lideri…

      Offtopic: inca astept videoul cu demonstratia ca parcurgi distanta Judetean — kaulfland-Vlaicu in 10 minute, asta dupa ce ti-am aratat ca nici regula de 3 simpla nu o stii aplica si ai chiulit de la mate in a 6-a:
      https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/a-murit-asteptand-primul-ajutor-1243076/#comment-261873

      Cugetatorule, ti-am facut o paralela cu arbitru, ma temeam ca te pierd daca iti dau definitia din dictionar cum am mai patit cu pensionaru ala comunisto-psdist din Nadlac. M-am adaptat dupa capacitatea generala a postacilor rosii.
      “O INTELEGERE INTRE PARTI IN FAVOAREA CETATENILOR ” numai ca o parte (PSD) insista sa creeze haos in tara pornind o motiune de cenzura (vad ca nu vrei sa iei asta in considerare). De parca de asta mai avem nevoie, cursul euro s-a dus deja in vrie, economia pe innecate, psd-eii vor… rasturnat guverne. Ce ar mai putea face in afara? Dupa toate motiunile, bine ptr noi poporul, nu a fost… Tu analizezi un pic situatia inainte sa scrii? Mi se pare ca ti “s-a blocat softul pe Iohanis” si tie. cred ca si neuronu…
      Ce mediere poti sa mai faci? ca oricum aia nu se lasa. ei stiu una si buna – asul lor – majoritatea parlamentara. asa ca prezindentu iese in fata poporului – in fata caruia tre sa dea socoteala, lor le cere votul. Desi in principiu, s-a adresat mai degraba votantilor lui, dar nah ai sarit ca ars repede…
      Te categosisesc PSDist ca ii aperi de mama focului. “eu stiu ce sunt”, ok, oricum nu ma intereseaza, dar daca simti nevoia neaparat sa spui, in regula…

      Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 1:32 am

      apropo, si tu ai “followeri”? (sic) lor te adresai nu? 😀

      Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 11:26 am

      “nu sa iasa sa ca paraciosu ca unii sunt rai si ceilalti cuminti …”
      psd se teme de electorat destul, mai ales dupa patania cu autonomia aprobata pe sest, asa ca Iohanis, daca nu poate discuta rational cu ei, le arata masa pe care stau, ei stiind bine ca se poate clatina daca se afla ca se tin de prostii.
      Asa-i in toate, dupa fapta si rasplata. Altfel de mult timp te-ar fi pocnit fatal cineva.
      daca numai de frica alegatorilor iau seama, atunci asta-i solutia!

      “Cand nu aveti argumente “voi astia” incepeti cu Iliescu care e istorie, eu unul mictionez pe el si pe criptocomunisti”
      oricat ai vrea sa-l minimizezi pe Iliescu, el are statut special președinte de onoare al partidului! Este folosit ca referinta ptr ca este ultimul sef de stat dat de PSD.

      “votat si de flescaitii aia din PSD(care trebuiau sa fie barbati si sa nu accepte asa ceva)” daca sunt prosti…
      daca Xulescu iti zice sa te arunci in Mures si tu o faci, cine este de vina? Tu, clar! (cu exceptia cazului daca ai probleme psihice, dar nu este cazul, sper)
      “Decretul de la care a pornit tot haosul asta a fost dat de presedinte” care haos? la momentu emiterii scopul era sa limiteze infectiile. Daca psd-eii aveau solutii mai bune, sigur le aprobau ca le-ar fi adus castig electoral.
      Acum, motiunea promisa de PSD ar fi un haos mult mai mare.
      ai uitat cum zbierau votantii psd acum 2 luni pe aici ca ‘werme si diaspora ii infecteaza’? Acum o saptamana CCR a spus fara echivoc: restricțiile privind libertățile și drepturile cetățenești nu se pot stabili prin ordonanță de urgență, ci doar prin lege organică. In cazul ala prin OUG/decret prezidential nu puteau inchide frontierele. Dar nici parlamentul – controlat de PSD si care are autoritatea de a emite legea aia – nu a initiat o lege cu scopul de a inchide granitele. Bineinteles la cat de ‘prófi’ sunt, ei habar n-aveau.

      Reply
      • Mirco says:
        May 20, 2020 at 12:18 pm

        Domnilor ,voi stiti cum e ” adelin stoianov” asta?? E ca o pzda stricata, latra ca o catea turbata! Evident, numai idiotenii scoate !
        O mare magazie de prostie, latraul asta !

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 3:12 pm

          Nu-mi bat capul nici cu tine.Ia cu paine direct de la un coleg de-al tau:
          “Cand nu ai aptitudini si abilitați cu care sa ieși in evidentă …apelezi la jigniri …Educația ta e dovedita …grajd!”

          Reply
  7. Talibanu says:
    May 20, 2020 at 1:16 am

    Voi l-ați votat mancaiati corcodusele, acuma plângeți aveți noroc ca e neamț și nu austriac ca dracu era al vostru

    Reply
  8. Liviu says:
    May 20, 2020 at 8:32 am

    Eu cred ca acest virus a aparut numai din cauza lui Dragnea. El avea legaturi cu chinezii si COVID-ul vine de la ei.

    1) Din cauza ca a pescuit toti pestii din balta Belina si a tinut sa aducem pestii inapoi din diaspora.
    2) El era deja izolat si a vrut sa ne bage si pe noi in izolare.

    Reply
    • LD says:
      May 20, 2020 at 8:56 am

      Sigur Dragnea si PSD-ul sunt vinovati de toata pandemia asta.
      Exista dovezi ca Iliescu s-a intalnit cu Xi Jinping chiar inainte de a incepe toata nebunia asta ca sa se razbune pe dl.Iohannis si pe PNL ca l-au inchis pe Dragnea.
      Pana cand ne mai manipuleaza PSD-ul asta ca m-am saturat?

      Reply
      • Liviu says:
        May 20, 2020 at 10:03 am

        Eu am inteles ca Dragnea era chiar iubitul lui Xi Jinping si posibil sa fi luat COVID de la chinez.
        De aia il consider responsabil pentru aceasta pandemie

        Reply
        • LD says:
          May 20, 2020 at 10:22 am

          Sunt convins ca dl. Vadim a ascuns casetele respective in ceva seif prin Elvetia… dar ma intriga si mai mult ca presa libera nu a distribuit nici o informatie de genul asta pana acum… sigur sunt conectati intre ei!

          Reply
  9. coman sava says:
    May 20, 2020 at 11:19 am

    adeline tu pe lângă că ești prost ești si dobitoc. Spune măcar un singur lucru bun pe care l-a făcut pdl-ul , pnl-ul . Nu găsești oricât de dobitoc ai fi . În timpul guvernării PSD, nivelul de trai a crescut, crescând pensiile și salariile , nu ca in guvernul boc, sau alte guverne pdl-iste

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 11:47 am

      @coman sava , “Cand nu ai aptitudini si abilitați cu care sa ieși in evidentă …apelezi la jigniri …Educația ta e dovedita …grajd!” (l-am citat pe un alt postac, ciumat si el)
      In plus, eu ma straduiesc sa nu gandesc prin comparatie la altii, doar cand n-am alta varianta sau voi ma fortati sa fac comparatii. subiectu stirii este Iohanis vs PSD, nu pnl, pdl, boc etc.
      ce-i drept rai si parsivi sunt toti, dar unii mai sunt si obraznici. Iar #cugetatorul nostru le tine partea.
      Esti si tu ca si #cugetdecinumairezist care la alt articol insista sa se compare cu alti rai ca sa aiba motiv sa spuna vezi ce om bun sunt eu.

      ” nivelul de trai a crescut, crescând pensiile și salariile ” pe datorie. Au emis titluri de stat lunar, s-au imprumutat, ratingul tarii a scazut an de an, investitii ale statului in companii de stat au scazut constant.
      Mai pe intelesu tau: te imprumuti de la altii sa mergi in vacanta! Bravo! ai gandire de … politician.

      Reply
      • coman sava says:
        May 20, 2020 at 1:51 pm

        Bine că kârțu și pdl-ul nu s-au împrumutat au făcut datorii cât nu s-în total în ultimii 25 de ani. . din tăieri de salarii și pensii au redresat țara ????? Cine ți-a spus că pentru pensii și salarii s-au luat bani împrumut ???loaly mandolină ??? Hai că vorbești pe nas

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 3:25 pm

          ba s-au imprumutat dar era criza economica, nu fulminanta crestere economica din 2017-2019 in care i-am devansat pe multi din UE.

          Nu prea ii ok sa te imprumuti nici cand iti pierzi slujba (ca ar trebui sa ai niste economii macar ptr 6 luni). dar cand iti mareste sefu salariu an de an ce motiv mai ai sa te imprumuti?

          Reply
  10. Adelin Stoianov says:
    May 20, 2020 at 11:55 am

    aviz @caly si postacii PSD:
    Art. 53 din Constituția României incepe asa: (1) Exerciţiul unor drepturi sau al unor libertăţi poate fi restrâns numai prin LEGE(!!) si numai dacă se impune …
    Deci trebuie neaparat LEGE ORGANICA, nu se poate cu ordonante de guvern. Deci Parlamentul este singurul cu autoritatea de a inchide granitele! el trebuie sa dea lege pentru a restricționa libertățile și drepturile cetățenești. Guvernu nu poate face nimic, CCR a zis clar!
    @caly, unde-s profesionistii din psd? de ce nu stiu legea fundamentala? daca o stiu, de ce te-au lasat sa te faci de ras cerand pe aici, ca un magar prost ce behaie constant, un lucru neconstitutional??
    Se pare ca stiau pnl-eii ceva de se temeau sa dea o asa ordonanta…

    Reply
    • dodi says:
      May 20, 2020 at 12:08 pm

      Tu abia acum ai aflat ca prin Lege ?? Si vezi ca nu e “organica” legea..Iar te prinsei cu prostia..de fapt,te-am prins asa cum esti !

      Reply
      • Adelin Stoianov says:
        May 20, 2020 at 12:49 pm

        dodi tu esti atata de prost ca nu esti capabil sa compui ceva cu capu tau, te stiu de la articolul cu “coronavirus in Leoni” de acum vreo 2 luni. cum spunea colegu tau ‘educatia ta este … grajd’

        Reply
      • Adelin Stoianov says:
        May 20, 2020 at 1:10 pm

        Daca zici ca tu stiai, nu ti-a fost mila de colegul tau incult? il lasi sa se faca de toata jena pe aici??
        Voi n-aveti simpatie nici intre voi.

        PS: de fapt sunt sigur ca nu stiai, dar nah, ‘dupa razboi multi viteji se-arata’

        Reply
        • dodi says:
          May 20, 2020 at 4:41 pm

          esti campion la specia bovine , latraule Cretilin Pwlyanov! Prostia in capul tau a facut deja colonie !

          Reply
          • Adelin Stoianov says:
            May 20, 2020 at 5:39 pm

            ok, fii fericit ca ai inventat niste injuraturi noi!
            Iar acuma, ura si la gara!

          • Adelin Stoianov says:
            May 20, 2020 at 11:47 pm

            ce ciuda tii ca te contrez 😀
            cred ca mai un pic si spargi tastatura de nervi 😛

  11. coman sava says:
    May 20, 2020 at 12:09 pm

    Dacă ești de partea pnl , o adunătură de dobitoci, cretini și gunoaie, e clar cu tine, ești dai lor…. adică, î-mi place despre tine, ești ……………….super …..minunat ….. ok

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 1:31 pm

      Puncte de suspensie multe de tot – asta-i tot ce mai ai ca sa creezi senzatie? 🙁

      Reply
      • coman sava says:
        May 20, 2020 at 3:21 pm

        Pentru cultura ta generală care se pare-i Ka Kașcavalul, mai mult găurii. punctele de suspensie spun multe……….dacă înțelegi, dar mă cam îndoi !!!

        Reply
        • Adelin Stoainov says:
          May 20, 2020 at 3:32 pm

          Cred ca nici nu merita sa inteleg “vorbele tale de duh”

          Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 5:39 pm

          si lipsa ta de argumente spune multe.
          si abundenta ta de insulte iarasi spune multe despre nivelul tau moral.

          Ai atitudine specifica votantului PSD!

          Reply
  12. #cugetdecinumairezist says:
    May 20, 2020 at 12:10 pm

    Se vede de la o posta cine are softul blocat be aici, eu am 8 postari la subiect pe cand dumeata d-le Stoianov pana in momentul cand scriu acum ai 20 (daca nu ai mai postat si sub alte pseudonime de tip ”anonim” si altele). Las-o mai moale cu propaganda si etichetele de “postaci psdisti, rosii…etc”. Cuvantul “postac” nu exista decat in mintea spalata(sau subventionata) a masochistilor care sunt excitati de atitudini dictatoriale si confunda un mediator cu un arbitru sau un contestatar al unei parti cu aparatorul alteia. In schimb exista cuvantul “prostac” care se potriveste comentatorilor cu logica de eucariot unicelular care in lipsa de argumente pun etichete si nu pot concepe cu organul atrofiat dar neted din craniu ca ANTI-Iohannis NU inseamna neaparat PRO-PSD. Vei avea o surpriza poate ca dupa incheierea mandatului sa se demonstreze cum ca avea si el un nume conspirativ cum avea Petrov ca la atitudine prea seamana intre ei, pt ambii constitutia e doar facultativa.

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 12:47 pm

      Numaru de postari denota faptul ca am gandit ce am scris deci creieru functioneaza si il pun la lucru!
      “masochistilor care sunt excitati de atitudini dictatoriale ” pai tocmai tu esti ala incantat de stilul autoritar psd-ist si ‘libera lor exprimare’ specifica “democratiei” lor. Tu poti fi asociat cu masochism, nu eu, nu am uitat cum cautai scuze comunistilor violenti (cauzatori de dureri fizice sau psihice) si insistai sa ii compar cu altii si mai rai, la articolul cu taranul din Apateu.
      “ANTI-Iohannis NU inseamna neaparat PRO-PSD” corect, dar ai scris termeni si fraze specifice propagandei psd “manifestatii neautorizate” asa cum clameaza psd, “daca nu erau PSD-isti asa slabi de inger trebuia sa il suspende atunci pe buna *dreptate*” astea ce-s?
      “comentatorilor cu logica de eucariot unicelular care in lipsa de argumente pun etichete si nu pot concepe cu organul atrofiat dar neted din craniu” nu ma impresionezi cu comparatia asta si notiunile din biologie. Argumente vreau, nu exprimare pompoasa!!! Deci uite ca “prostac” ti se potriveste si tie… doar ca tu te-ai mai fardat.
      La fel si eu, scriam doar anti-comunism, nimic de politica romaneasca (psd, pdl, pnl, tantalaii din conducerea statului); postacii psd m-au luat la injuraturi (in special postacu @caly), noa stati ca va contrez si pe voi. Cand vad chestii pro-psd si am chef sa dezbat, le mai scriu una alta.

      Reply
      • #cugetdecinumairezist says:
        May 20, 2020 at 1:24 pm

        Daca e sa despicam firul in patru si sa tot scoatem din context: “…ai scris termeni si fraze specifice propagandei psd “manifestatii neautorizate” asa cum clameaza psd…” adica adevarul nu mai e adevarat ca au zis si psdistii asa? dovedeste clar cum a fost autorizata acea manifestatie, iar daca nu a fost autorizata asta arata exact modul de dubla masura aplicata de ”obiectivii” ca dumneata… cand i-au ologit jandarmii pe unii la o manifestatie neautorizata pe vremea lu Basescu a fost bine pt voi dar cand hashtagistii “de bine” erau gratulati de presedinte a fost bine si asa. Deci cum e corect in cazul unei manifestatii neautorizate(nu pot folosi alt termen decat cel juridic) sa-i rupem sau sa-i pupam? cred ca sunt pesedisti si pe la Bruxelles ca folosesc si aia acelas termen https://www.economica.net/violente-la-bruxelles-politia-a-intervenit-cu-gaze-lacrimogene-si-tunuri-cu-apa-impotriva-manifestatiei-vestelor-galbene_161948.html daca toti care sunt anti Iohannis sunt “postaci psd” sau “rosii” dumneata cum te autocataloghezi sau cum cataloghezi pe altii cu aceasi atitidune care sunt pro Iohannis? …hai ca-s curios sa vad o demonstratie de obiectivitate de la cineva care are singur mai multe postari apologetice si anti-comuniste decat toti “postacii psd(sau rosii)” la un loc

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 2:20 pm

          “adevarul nu mai e adevarat ca au zis si psdistii asa?”
          Cred ca de Manifestatia aia cu ‘geaca rosie’ spui (sper ca nu sari de la una la alta ca vrabia), aia nici nu prea conteaza daca a fost sau nu autorizata, scopul conteaza si a fost clar: nu vrem OUG 13! psd foloseste expresia “manifestatii neautorizate” (corecta juridic) ptr a-i compromite pe protestatari. Daca am urmarit binele societatii si am protestat pasnic (nu cum dorea psd cand si-au bagat huliganii printre noi), faptul ca manifestatia a nu fost aprobata de psd-sita Firea si restu echipei, nu mai are relevanta. Pe principiul manifestatiei neautorizate, ai putea sa zici ca si Revolutia din ’89 a fost gresita, bine ca i-au impuscat pe timisoreni si i-au calcat cu tancurile (sau cu ce …) si tre sa reinstauram PCR.
          Cugetatorule, tu mai ai principii morale??
          Adica tre sa acceptam hotiile lor? nu putem protesta ptr ca ei nu dau aprobare, deci sa stam toti acasa si sa fim furati? Mda, am zis bine, educatia si valorile morale au fost zdruncinate rau de comunisti, se vede si la tine care ziceai ca ai opus ceva rezistenta prin `88.

          @unu, mi-ai zis acum vreo 2 luni ca nu intelegi de ce ma tot agit si atunci ai zis bine: tre sa mai treaca o generatie doua ca sa ne revenim. (dupa aia ai facut gluma aia cu maimutele si sconcsii)

          “modul de dubla masura aplicata de ”obiectivii” ca dumneata” da manifestatia a fost neautorizata dar corecta dpdv moral. Nu ai un cod moral stabil, atunci tii sus si tare de litera legii, ca asta-i tot ce ti-a ramas!
          Nu mai vrem coruptie si indiferent de situatie, daca este nevoie participam la proteste neautorizate. Ai probleme la capitolul moralitate! sa fie de vina educatia sub comunism? isi face efectul

          “cred ca sunt pesedisti si pe la Bruxelles ca folosesc si aia acelas termen ” + linkul ala, “sa-i rupem sau sa-i pupam?” nici rupt nici pupat. mai intai vezi ce solicitari au, cum se comporta, etc. Si nu-mni spune de huligani ca aia au fost plantati de psd. I-am denostrat la spiderman acum vreo 2 sapt de ce sunt de-ai psd.

          “cand i-au ologit jandarmii pe unii la o manifestatie neautorizata pe vremea lu Basescu “, concret care? aia cu Rosia montana? ponta era premier, deci MApN-ul era la PSD.

          “daca toti care sunt anti Iohannis sunt “postaci psd” sau “rosii”” Dupa ce ti-ai precizat pozitia exprimata azi dimineata, mi-am ajustat atitudinea. Tu citesti tot sau ai ramas blocat la comentariile de aseara? Unde-i butonu de ‘master reset’? apasa-l sa iti revii.
          “dumneata cum te autocataloghezi sau cum cataloghezi pe altii cu aceasi atitidune care sunt pro Iohannis?” corect ar fi ceva anti-…, dar cred ca ar fi mai bine sa evit sa spun pe sleau de acum incolo ptr a nu transmite cuiva sentimentu ca il/ii urasc.

          Daca nu esti comenator psd atunci de ce te iriti asa tare cand ii fac pe ei postaci? Ma refer la cei are au inceput cu asemenea apelative. Ziceai ca esti delimitat de ei. sau nu? uite ca nu prea…

          “postari apologetice si anti-comuniste decat toti “postacii psd(sau rosii)” la un loc” vezi cum este? daca te informezi din toate partile si gandesti lucrurile, iti vin idei cu carul.

          Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 11:59 pm

          “cineva care are singur mai multe postari apologetice si anti-comuniste decat toti “postacii psd(sau rosii)” la un loc”
          La faza asta ai ramas in pana de idei si ai vrut sa ma sifonezi subtil. Daca nu va descurcati ce sa scrieti, treaba voastra a fiecaruia.

          Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 1:00 pm

      Ref la “postac” daca comenatori pro-psd m-au facut postac, atunci le-am intors cu aceasi moneda. Nu-s genu de persoana sa stau doar la incasat!
      Deci cine au inceput cu etichete, ei sa inceteze primii. Deci, ‘postaci’ psd, ‘Lasati-o mai moale cu propaganda si etichetele’, si voi inceta si eu.

      “Cuvantul “postac” nu exista decat in mintea spalata(sau subventionata) a masochistilor care sunt excitati de atitudini dictatoriale si confunda un mediator cu un arbitru sau un contestatar al unei parti cu aparatorul alteia”
      daca ce spui tu este adevarat coroborat cu etichetele puse mai intai de grupa pro-psd de aici, inseamna gasca ce sustine psd sunt cei cu “mintea spalata(sau subventionata) “, ei sunt “masochisti care sunt excitati de atitudini dictatoriale” (mentiune speciala comunismul), ei sunt cei ce “confunda un mediator cu un arbitru” si tre sa ma adaptez la nivelul lor intelectual si tot ei sunt cei ce “confunda un contestatar al unei parti cu aparatorul alteia”!

      Iar tu… tu ii sustii moral!

      Reply
      • Adelin Stoianov says:
        May 20, 2020 at 11:55 pm

        Nah nu mai spui nimic de “masochistii care sunt excitati de atitudini dictatoriale si confunda un mediator cu un arbitru sau un contestatar al unei parti cu aparatorul alteia”” ?
        pai cum sa mai spui dupa ce ti-am aratat cu exemple vorbele propagandistilor PSD??

        Da stiu, Nu da bine la imagine sa recunosti.

        Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 1:02 pm

      “ambii constitutia e doar facultativa” la fel ca si ptr ceata adunata sub sigla cu trandafiri.

      Reply
  13. #cugetdecinumairezist says:
    May 20, 2020 at 2:08 pm

    Vezi comentariile la articol https://www.riseproject.ro/iohannis-a-pierdut-casa-fabrica-de-bani-luata-de-la-stat/ … Cand presedintele a fost prins cu japca irevocabil de justitie cei care PE BUNA DREPTATE ii cer demisia sunt catalogati “paduchi psd-isti” sau “curve psdiste” de obiectivii detinatori ai adevarului absolut pe care ii strang ochelarii de cal prea tare. Despre acest presedinte vorbim aici nu de altii. Pacat ca cei care au pierdut ani de zile prin instante sa-si caute dreptatea nu au mai avut energie sa se constituie parte civila intr-un dosar penal. Poate o punea preacuratul anti-penal de o septica la parnaie cu Dragnea.

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 20, 2020 at 3:21 pm

      ca unii ii catalogheaza ca “paduchi psd-isti” sau “curve psdiste” asta-i treaba lor. Vrei sa ma asociezi cu ei ca sa ma poti blama, dar poti s-o faci si fara cauti motive. Poti scrie orice despre mine, esti liber.

      “Pacat ca cei care au pierdut ani de zile prin instante sa-si caute dreptatea nu au mai avut energie sa se constituie parte civila intr-un dosar penal”,da din pacate. dar de ce nu ii ajutati voi care le plangeti pe umar? Pot sa fac si eu o deviere istorica? daca nu esti de acord o poti ignora: unii #rezististii au facut chete sa ajute pe alti protestatari sa plateasca amenzile date de jandarmerie ptr participare la protest neautorizat. (Ba inca jandarmii au amendat pe un surdo-mut ca a scandat :)) , bineinteles ca a fost ajutat si el cum sa conteste amenda)

      Scurt si la obiect, stirea zice de Iohanis, starea de alerta, amenintarile cu starea de urgenta si reactia lui la motiunea PSD. Tu ai adus inca o stire fara legatura cu starea de alerta, o tot dai in alte directii doar doar iti scoti cumva ceva dreptate. Nu contest ca are bube Iohanis, dar la momentu de fata parca era despre starea de alerta si motiune. Startul in n-spe directii fiind ‘geaca rosie la manifestatii neautorizate’. de acolo am divagat fiecare in ale lui. asa ai ajuns la “Despre acest presedinte vorbim aici nu de altii”. Corect este ca fiecare isi capata dupa fapte, inclusiv Iohanis. Dar ai ramas in pana de argumente, de tot apelezi la alte stiri si ma tragi intr-acolo? Intreb, nu intentionez sa te denigrez.

      Dar inca un lucru, Iohanis este vinovat. De ce nu ii ridica parlamentu imunitatea si sa il dea pe mana justitiei? Cel mai corect ar fi sa nu aiba absolut nimeni imunitate (nici parlamentari, nici presedinte, nici… cine o mai avea, ca nu stiu). Va sustin si eu, faceti petitie, ca o semnez.

      Nu am spus ca el ar fi fecioara Maria, dar cred ca decretul starii de urgenta+alerta a fost dintre relele mici. Alte variante mai bune puteau propune si ceilalti din spectrul politic, nu sa stea spectatori.

      Reply
      • Adelin Stoianov says:
        May 20, 2020 at 11:52 pm

        #cugetdecinumairezist si @sustinatorii_PSD, cum ramane cu petitia ptr anularea imunitatii tuturor (parlamentari, presedinte, etc)? Ati inceput ceva? o puneti aici?

        Reply
  14. coman sava says:
    May 20, 2020 at 3:49 pm

    Ce rânjet tipic de schizofren are individul ăsta .Cine-i kăkatul ăsta , că tot des vad poze cu el

    Reply
    • cocolino says:
      May 20, 2020 at 3:51 pm

      Cred că-i ăla din cărțile cu Păcălici.

      Reply
  15. Adelin Stoianov says:
    May 20, 2020 at 5:34 pm

    #cugetdecinumairezist, daca stiam ti-o spuneam din prima; pana mor tot invat.

    Președintele României are imunitate totală pe durata mandatului cf art. 84 alin. 2
    Art. 84 – Incompatibilităţi şi imunităţi
    (2) Preşedintele României se bucură de imunitate. Prevederile articolului 72 alineatul (1) se aplică în mod corespunzător.
    ok, mergem la Art. 72 alin (1)
    Art. 72 – Imunitatea parlamentară
    (1) Deputaţii şi senatorii nu pot fi traşi la răspundere juridică pentru voturile sau pentru opiniile politice exprimate în exercitarea mandatului.

    “pentru opiniile politice exprimate în exercitarea mandatului”, deci are voie sa mustre public orice partid, cum, de altfel, au voie si parlamentarii, toti.
    (ca-i partinitor, asta nu vad ca se reglementeaza aici)

    Deci, te-ai inflamat degeaba in primul comentariu al stirii.

    Reply
    • pelpy says:
      May 20, 2020 at 5:49 pm

      este doar “imunitate” ,nu e si totala !Iar mancasi cac- att bulgare !
      Voturile si opiniile politice sunt ale parlamentarilor, nu ale presedintelui !
      Merem te prindem cu prostia ! Mai ai multa, sa stim ,sa mai aducem vidanjere !

      Reply
      • Adelin Stoianov says:
        May 20, 2020 at 10:35 pm

        saracu de tine, se vede ca nu intelegi trimiterile intre legi. ramai prost in continuare, nu merita efortul sa iti explic.

        Reply
        • pelpy says:
          May 20, 2020 at 10:46 pm

          Ce sa explici,ieftinule,ca esti paralel cu legile? Un analfabet functional care intelegi tot pe langa subiect !
          Unde scrie ca presedintele are imunitate “TOTALA”?? Mananci ca-katt degeaba,ai introdus tu acest cuvant , nu exista asa ceva in Constitutie ! Pe cine crezi ca prostesti, fanfaronule?

          Reply
          • Adelin Stoianov says:
            May 20, 2020 at 11:19 pm

            Asa este expirmarea folosita de unii din domeniul juridic: ca parlamentarii se bucura de imunitate totala.
            In Constitutie, de acelasi tratament se bucura si presedintele. Deci daca ptr parlamentari se foloseste expresia imunitate totala, atuci acelasi rang il are si presedintele!
            uite ce zice si un judecator doctor si membru al CSM: http://www.cristidanilet.ro/2017/04/11/imunitatea-demnitarilor/
            citez: “Președintele României are imunitate totală pe durata mandatului”
            Daca asa este exprimarea in domeniul juridic atunci asa am luat-o. Daca este gresita, atucni am gresit ei eu.
            Ideea de baza ramane valabila: presedintele se bucura de imunitate in cazul declaratiilor politice.
            Deci poate zice ce considera el.

            PS: observ ca iarasi “injuri ca sa arati cat creier lipsa ai”. Daca chiar vrei sa pari mai cult, poti explica cu argumente, vulgaritatile nu tin loc de argumente! Daca astea sunt argumentele tale “ieftinule”, “Mananci ca-katt “, “fanfaronule” inseamna ca ai ramas fara argumente! Deci tu este ala prost! Iar eu cand te prind, o dai la intors si apelzi la ce ti-a mai ramas: injuraturi. Ca oricum altceva nu mai stii. Dar nu-i rau, numai asa iti boicotezi singur imaginea. Si eu te ajut cu toate puterile! 😛
            Se vede ca sunteti meag furiosi, se pare ca ati avut de furca cu mine azi si deja explodati de nervi. Mai respirati putin, poate va mai reveniti.

    • #cugetdecinumairezist says:
      May 20, 2020 at 7:14 pm

      Daca crezi ca eu pun botul la asemenea interpretare tendentioasa te inseli. Eu nu i-am combatut opinia ci atitudinea/actiunea ca presedinte “al tuturor romanilor” si nici nu are nevoie de imunitate fata de comentariul meu ca nu sunt organ de cercetare penala.. Una e opinie politica si alta ce ar trebui sa faca un mediator corect dar se vede cum gandesti: “Ce mediere poti sa mai faci? ca oricum aia nu se lasa. ei stiu una si buna – asul lor – majoritatea parlamentara. asa ca prezindentu iese in fata poporului “… esti tare, iese sa ce ? si de unde stie el ca nu se lasa? a stat la o masa cu ei sa vorbeasca civilizat? majoritatea aia a fost rezultatul unui vot democratic care are loc o data la 4 ani. Daca as sti un singur exemplu cand s-a pus la aceasi masa cu TOATE partidele parlamentare sa incerce SA MEDIEZE un conflict si sa caute o solutie de compromis nu mai comentam nimic, sa vad un exemplu de mediere(in adevaratul sens al cuvantului) incercata de el si esuata din cauza PSD, in schimb nu trece saptamana fara porcaieli obsesiv-compulsive. Atributia de mediator si-a asumat-o cand a jurat sa respecte constitutia in spiritul careia medierea nu se substituie unor opinii politice belicoase. In opinia mea se comporta EXACT ca presedinte PNL in campanie electorala nu presedinte al Romaniei. Daca in viziunea ta asta e comportament corect de presedinte eu clar nu mai am argumente.

      Reply
      • Verdikt says:
        May 20, 2020 at 9:33 pm

        ..degeaba ii explici,la cate tarate are in cap, tot atata pricepe !

        Reply
        • Adelin Stoianov says:
          May 20, 2020 at 11:25 pm

          verdikt dar de un senil, care “injura ca sa arate cat creier lipsa are”.
          Prin urmare, verdiktul tau este lovit de lovit de nulitate absolută!

          PS: iti dai seama cat de prost poti sa fii incat sa apelezi la jigniri? Stiu ca nu poti, dar eu te accept asa cum esti.
          adu si tu un argument in plus discutiei, altfel ramai doar un aplaudac. (in caz ca nu ma intelegi, uite iti scriu pe limbajul tau “manci cac- att “)

          Reply
      • Adelin Stoianov says:
        May 20, 2020 at 11:06 pm

        Cugetatorule, tu ai citit si pozitia PSD? ai aflat ca ei intentioneaza sa depuna motiune? ce nu-ti este clar? nu o tot da la intors. au spus-o cu gura lor ca intentioneaza sa depuna motiune! Esti analfabet functional pesemne daca citesti/auzi si totusi nu intelegi…
        Cu asa oameni porniti sa depuna motiune ce mai poti sa mediezi? sa le dea posturi in guvern? sa le dea bani? functii? Observ ca tu inca n-ai priceput ca ptr psd asta conteaza banii, functiile, salarii grase cu putina munca. Cu parsivi si tradatori nu prea ai ce media, ii asculti daca au ceva bun de zis, daca nu, incerci sa iti faci treaba cum poti fara ei. de 3 ani de cand au majoritate legile justitiei, de care nu au pomenit un cvintel in capmania din 2016, tocmai legile justitiei au fost subiectul lor principal. Spitalele regionale? deloc. autostrazile? iarasi deloc. reducerea coruptiei si a furtului public? nu deloc ci chiar au marit coruptia. Dar ce sa-ti fac daca te “strang ochelarii de cal prea tare”…
        Daca vecinii iti iau lucruri din gospodarie repetat, tu ce faci: negociezi de fiecare data sau apelezi la alte mijloace? Lucrurile sunt simple, dar tu tii sa le complici, doar-doar iesi cumva cu basmaua curata.
        “majoritatea aia a fost rezultatul unui vot democratic care are loc o data la 4 ani” dar ei folosesc majoritatea aia in scopuri personale (OUG 13, legile justitiei, posturi ptr ei si copii lor, contracte ptr firmele lor, etc), recent au negociat si autonomia tinutului secuiesc, iohanis le-a spus pe sleau lucrurile motiv ptr care psd sunt furiosi! Si Nu uita ca le-a dat de 3 ori functia de premier ptr ca au majoritate, deci nu-l poti acuza ca i-au ignorat. Ia chemat la negocieri de fiecare data. Deci a facut ce a putut, dar nu uita ca el mai intai raspunde in fata cetatenilor, nu in fata majoritatii parlamentare!
        “opinii politice belicoase” este strict parerea ta. Nu o comentez prea lung doar atat: cand este vorba sa spuna pe fata cu ce se ocupa PSD, sunt ‘opinii belicoase’, dar cand PSD vrea sa creeze haos in tara nu spui nimic. Vezi cat de partinitor esti!! Poporul ar trebui sa conteze nu politicienii. Rafuielile lor niciodata nu ne fac bine, iar Iohanis de data asta, tocmai ca vrea sa evite crize politice inutile. Dar, ce sens are sa-ti explic? tu esti setat pe anti-Iohanis si “ochelarii de cal” nu ii mai dai jos. Cred ca necesiti un ”master reset”.
        Cat de cinic si decazut moral poti sa fii incat sa accepti haos peste o criza sanitara si economica doar ptr ca asa vrea partidul majoritar din parlament?? Tu gandesti? iti mai folosesti neurinii din dotare? de haos avem nevoie, sau scapam odata de coronavirus?
        Tu mai gandesti si la poporu de rand? Se pare ca NU!

        Reply
        • #cugetdecinumairezist says:
          May 21, 2020 at 12:00 am

          Apoi daca-i p-asa mai moralist decrepit de emenatie #rezistista nereusita ce esti , nu ai argumente la chestia cu medierea si la cum trebuie sa se poarte un presedinte normal si o tii ca orbul de bata sa imi despici fiecare fraza in supozitii contextuale. Nu imi mai bat capul cu asemenea dejectii sociale anacronice. Continua sa-l pupi in dos pe Sefu poate te alegi cu ceva in viata asta.

          Reply
          • Adelin Stoianov says:
            May 21, 2020 at 12:13 am

            Nici nu trebuie sa iti bati capul.
            Argumentu este simplu si ti l-am spous clar: cand nu merge cu medierea le arata ‘nuiaua’, adica electoratul!

            Apelezi la insulte ca astea ti-au mai ramas: decrepit, ’emenatie #rezistista nereusita ‘ (emanatie, cred ca ai vrut), “dejectii sociale anacronice”, “Continua sa-l pupi in dos pe Sefu ”

            ai si tu ceva ‘creier lipsa’

          • Adelin Stoianov says:
            May 21, 2020 at 12:20 am

            Comparativ cu propagandistii PSD de pana acum, macar ai machiat insultele expuse ca sa nu priceapa chiar tot prostu.

            Oricum, stilul vulgar l-am observat!
            cum zicea caly? “injuri ca sa arati cat creier lipsa ai”, cu exceptia ca nu injuri ci scrii chestii vulgare.

            Atata mai poti, asta scrii!

      • Adelin Stoianov says:
        May 20, 2020 at 11:45 pm

        Cugetatorule si tu uiti ce scrii?? Ai spus ca “INTELEGERE INTRE PARTI IN FAVOAREA CETATENILOR nu sa iasa sa ca paraciosu ca ” iar eu ti-am scris ca ‘prezindentu iese in fata poporului’ si le spune situatia, daca nu poate negiocia cu psd. de ce in fata poporului? ti-am spus si asta: ptr ca psd ar trebui sa se tina cont de popor, asa ca Iohanis ii aduce la analizat in fata poporului, daca nu poate negocia cu ei. Pe scurt, daca nu vor sa conlucreze, sa participe construcitv la mediere, ce sa faca? Dar se pare ca nu pricepi textele lungi, de asta te-ai legat ca am scris 20 de comentarii. Daca nu poti mai mult, te inteleg, imi zici cand sa termin si ma adaptez situatiei.

        Nici nu am spus ca “are nevoie de imunitate fata de comentariului tau”, ci doar ca l-ai acuzat tu tendentios si fara temei cand a facut o edclaratie politica.
        Complici atata lucrurile doar ca sa iti versi supararile. “presedinte “al tuturor romanilor”” pai voie cei care il urati veti fi mereu nemultumiti. Nu puteti fi multumiti deloc. Se vede in comentariile de pe aici.

        “Daca crezi ca eu pun botul la asemenea interpretare tendentioasa te inseli” asa scrie in Constitutie! Litera legii! deci tre sa te iei dupa litera legii! asa ma acuzai mai sus ca nu respect litera legii, la faza cu “protestele neautorizate”. Uite ca tocmai tu nu acorzi respect legii, iar mie imi ceri sa o iau la exact cum scrie! Vezi ce fatarnic esti!

        Reply
        • #cugetdecinumairezist says:
          May 21, 2020 at 12:01 am

          imi sustin afirmatia anterioara

          Reply
          • Adelin Stoianov says:
            May 21, 2020 at 12:06 am

            Deci nu respecti litera legi!

            QED

      • Adelin Stoianov says:
        May 21, 2020 at 12:08 am

        Pana la urma cum ramane cu manifestatia neautorizata de la Revolutia din ’89: a fost gresita sau nu? bine ca i-au impuscat pe timisoreni si i-au calcat cu tancurile o ba?

        Trebuie sa reinstauram PCR ptr ca aia au manifestat neautorizat?

        Reply
  16. #cugetdecinumairezist says:
    May 21, 2020 at 12:07 am

    Ca un dat, pe pagina principala se potriveste poza din articolul asta cu cea de la urmatorul articol unde sunt pozati sustinatorii lui.

    Reply
    • Adelin Stoianov says:
      May 21, 2020 at 12:17 am

      Este cam degeaba sa te spagi in neologisme si expresii care te fac sa pari cult, dar combati pe unul care contrazice nste hoti!
      Fara sa vrei le dai vant in pupa talharilor.
      Nici nu ma prea mir de tine, se vede ca stai prost cu moralitatea!

      Reply
  17. Adelin Stoianov says:
    May 22, 2020 at 1:11 pm

    #cugetdecinumairezist, repet intrebarea referitoare la manifestatia neautorizata din dec 1989, ca de interpretarea dupa nevoi a Constitutiei m-ai lamurit:
    cum ramane cu manifestatia neautorizata de la Revolutia din ’89: a fost gresita sau nu? bine ca i-au impuscat pe timisoreni si i-au calcat cu tancurile o ba?

    Trebuie sa reinstauram PCR ptr ca aia au manifestat neautorizat?

    Reply
  18. Cele mai citite știri

    1
    INFORM MEDIA PRESS angajează: DISTRIBUITORI DE PRESĂ
    2
    Tânără de 23 de ani, prinsă beată la volan, conducând cu 42 km/h peste limita legală
    3
    Facturile Hidroelectrica cresc din octombrie din cauza noilor tarife reglementate
    4
    Polonia și țările baltice ar fi blocat în 2021 un proiect al UE de a discuta cu Putin despre Ucraina, susține Merkel
    5
    Echipa Națională de tineret a făcut echipă cu UAV
    6
    Trump anunță acordul dintre Israel și Hamas, prima fază a planului său de pace
    7
    Cumperi un apartament nou cu doar 5.800 € + TVA avans!
    8
    Fără apă caldă, miercuri, în tot Aradul
    9
    Circa zece răniți și patru persoane dispărute după prăbușirea parțială a unei clădiri în Madrid
    10
    Cu sau fără bani, avansează lucrările la podul feroviar peste Mureș

    Local

    GALERIE FOTO/VIDEO
    Cu sau fără bani, avansează lucrările la podul feroviar peste Mureș
    În câteva luni, noul pod peste Mureș ar urma să unească cele două maluri ale râului.

    Local

    Arădean arestat, după ce și-a sunat soția de șapte ori
    Un bărbat care a încălcat ordinul de protecție, contactându-și soția, a fost plasat în arest preventiv.

    Mapamond

    AIEA anunță că scutul protector al centralei nucleare de la Cernobîl a fost deteriorat
    Scutul protector de la centrala nucleară de la Cernobîl, din Ucraina devastată de război, construit pentru a ține sub control materiale radioactive provenite din dezastrul din 1986, nu își mai poate îndeplini funcția principală de siguranță din cauza daunelor provocate de drone, într-un atac atribuit Rusiei de către Ucraina, a anunțat vineri Agenția Internațională pentru Energie Atomică (AIEA), informează Reuters.

    Local

    Un al doilea polițist local trimis în judecată pentru bătaia urmată de moartea lui Vișinel
    Polițistul local Cosmin Ghilea, de la Poliția Locală Arad, a fost trimis în judecată pentru purtare abuzivă.

    Local

    GALERIE FOTO
    Bibliotecă nouă și „caldă” pentru elevii de la Goldiș
    ARAD. Elevii Colegiului Național „Vasile Goldiș” Arad au primit un „cadou” în această lună decembrie care, prin definiție, este luna cadourilor.

    România

    Peste 790.000 de persoane își sărbătoresc onomastica de Sfântul Nicolae
    Peste 790.000 de persoane își sărbătoresc sâmbătă onomastica, de Sfântul Nicolae.

    România

    VIDEO
    6 decembrie: Sfântul Ierarh Nicolae, arhiepiscopul Mirelor Lichiei, făcătorul de minuni
    Sfântul Nicolae a trăit în timpul Sfântului Mare Împărat Constantin cel Mare (306-337).

    Mapamond

    Diplomat rus: Recurgerea la activele rusești înghețate pentru a finanța Ucraina va avea „consecințe considerabile” pentru UE
    Recurgerea la activele rusești înghețate în Europa pentru a finanța nevoile financiare ale Ucrainei va avea „consecințe considerabile” pentru Uniunea Europeană, a declarat vineri ambasadorul Rusiei la Berlin, Serghei Neceaiev, în contextul în care cancelarul german și premierul belgian urmau să se întâlnească pentru a discuta această problemă, relatează AFP. 1

    Ştiri sportive

    România ar putea juca în Grupa D la CM 2026, alături de SUA, Paraguay și Australia
    Naționala României va juca în Grupa D la Cupa Mondială de fotbal din 2026, dacă se va califica, iar adversarele sale vor fi Statele Unite, Paraguay și Australia, potrivi tragerii la sorți efectuate, vineri, la John F. Kennedy Center for the Performing Arts din Washington DC. 5
    • Aradon.ro
      • Redactia
      • Politica de confidentialitate
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Regulament postare și moderare comentarii
    • Știri
      • Știrile județului Arad
      • Știri internaționale
      • Știri naționale
      • Celebrity/Lifestyle
    • Sport
      • UT Arad
      • Sport Local
      • Știri sportive

    Arad Online

    ISSN 3008-2331

    ISSN-L 3008-2331

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.