aradon.ro Web analytics




VIDEO. Accident înfiorător pe autostrada Arad - Nădlac: trei persoane au murit

De Andreea Pintea
Reactualizat la:

VIDEO. Accident înfiorător pe autostrada Arad - Nădlac: trei persoane au murit

Reactualizat la:
ARAD. Un accident înfiorător s-a produs în această dimineață pe autostrada Arad-Nădlac, la coborârea spre Nădlac.
Scris de Andreea Pintea - ARAD. Un accident înfiorător s-a produs în această dimineață pe autostrada Arad-Nădlac, la coborârea spre Nădlac.

Potrivit Inspectoratului pentru Situații de Urgență Arad impactul a avut loc între un autotren și un autoturism. La fața locului au intervenit patru echipaje ale Detașamentului Arad; un echipaj descarcerare, un echipaj de stingere și modul descarcerare, un echipaj SMURD TIM și un echipaj SMURD Nădlac.

Din păcate în urma impactului trei persoane și-au pierdut viața. O a patra victimă a ieșit din autoturism, fiind conștientă, a primit îngrijiri medicale de la echipajul SMURD Nădlac și a fost preluată de către echipajul Serviciului de Ambulanță Județean, venit la fața locului în sprijin.

În acest moment traficul pe Autostrada Arad-Nădlac, în zona intrării către Punctul de Frontieră Nădlac II este blocat.

Vom reveni cu detalii!

Cum s-a întâmplat tragedia de la Nădlac? Doi tineri din Brăila și o tânără din Tulcea au murit

FOTO: ISU Arad

 

51 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. cititor says:

    oboseala la volan isi spune cuvantul

    • ALt Anonim says:

      Nu neapărat oboseala.
      – Având puține autostrăzi, lumea nu e obișnuită cu circulația pe autostradă.
      – Majoritate dintre noi am învățat „din mers”, conducând pe autostrăzile din străinătate ( la noi nu se învață așa ceva)
      – Nimeni nu se așteaptă ca toate cele 3 benzi să fie blocate,
      – Nu avem semnalizare corespunzătoare pentru a avertiza șoferii despre blocaj
      – Nu stim ce e de făcut dacă toate benzile sunt blocate
      Cred că ceața, indisciplina șoferilor profesioniști, și neatenția conducătorului autoturismului au fost 3 factori esențiali.
      Dacă la ieșirea din țară ar fi fost realizată o parcare-tampon pentru camioane, se evita blocarea autostrăzii, multe din accidente ar fi evitate.
      De politia autostrăzii ce-ar fi de zis ? admirabilă, sublimă dar lipsește cu desăvârșire.
      Chiar dacă majoritatea dintre șoferi îi înjură pe “Garcea”, avem nevoie de polițiști pentru a instaura disciplina.

      • Cristi says:

        Si totusi nicaieri nu mentionezi viteza! La stilul in care a intrat 90% sub tir’ul ala, eu unul sunt mai mult decat sigur ca a avut o viteza considerabila. Avem un fenomenal obicei de a ne gasi scuze mereu si a da vina pe orice si oricine numai pe faptul ca avem cu totii un tupeu, aroganta si o graba infinita in noi. Conduc de 11 ani constant pt ca asta imi e meseria! Si multumesc acelor momente cand am fost foarte aproape sa am parte si eu de accidente majore pt ca aveam o viteza nepermisa. Am invatat din ele si frica mi-a ramas imprimata in memorie. Insa, vad mereu si cunosc personal oameni care nu au invatat nimic si nu vor invata niciodata. Oameni care au ucis din cauza vitezei si conduc incontinuare la fel. Si mereu sunt soselele si aglomeratia de vina!
        Ghici ce: Aglomeratie tot o sa fie si la stilul in care se cumpara masini, probabil o sa fie si mai aglomeratie! Soselele nu se vor schimba curand! Asteptam sa se schimbe Romania inainte sa avem noi bunul simt de a merge civilizat mai ales pentru ca stim foarte bine ca ne grabim degeaba!
        Dar asa suntem noi: mai inainte sa se opreasca planeta si poate apoi luam si noi niste masuri interioare!

        • ALt Anonim says:

          Referitor la viteză ai dreptate dar am crezut că lumea își dă seama, se subînțelege:
          Nu știm să conducem pe autostrada. Maps-ul (sau waze) te anunță că te apropii de un PCTF unde pot apărea ambuteiaje.
          Viteză n-o fi avut peste 130, dar n-a fost atent, n-a redus viteza.
          Că acel camion n-avea ce căuta pe acea bandă asta-i altă mâncare de pește. Majoritatea conducătorilor de camioane nu sunt șoferi ci “ținători de volan”

          • ROMANIA says:

            tontanonim, viteza avea peste 180 km/h, ca mai mult nu duce! Oboseala la volan este principala cauza! Ala din dreapta era pe banda de urgenta, deci el nu avea ce cauta! Autostrada are doua benzi si una de urgenta! Camionul sub care a intrat era pe banda pe care avea tot dreptul sa fie! Camionul este limitat la 90 km/h, la fel ca banda pe care era!

  2. Cristi says:

    Atata timp cat coloana interminabila la camioane nu va disparea,astfel de evenimente se vor repeta,din pacate. Si nimeni nu ia atitudine! Politia din vama este de vina pentru tot ce se intampla! Criminalii!

    • Kata says:

      Graba de a ieși din tara , neatenția și viteza întotdeauna va dobândi în mare parte din oameni, consecințele se vad în fiecare zi pe șoselele din România.

    • Infractorul says:

      “militia din vama este de vina”,”coloana interminabila este de vina”… dar CONDUCATORUL AUTO , teribilist, neatent, care se crede pe circuitul de la Monza, nu mai zic nimic de RESPECTAREA VITEZEI MAXIME ADMISE IN ACEA ZONA, in condiții de ceata, pe carosabil umed se circulă cu VITEZA REDUSA!!!!!!.
      Sa intri cu mașina 80% sub un TIR staționat e vorba de orice doar de VITEZA REDUSA nu!
      Dumnezeu să-i ierte și să-i odihnească în pace!

      • Dinu says:

        Da ,cu siguranță ai dreptate,si in plus chear daca este permisa pe acea porțiune cu 80 100 km / h dar nu ai vizibilitate doar de vizibilitate de 10 20 de metri tu respecți aceste permisiuni ,de conducere de 80 100 km preventiva adaptate condițiilor climatice,nu a auzit nimeni? ai masină bengoasă,poate și permis luat așa cum e luat…..ajungi să omori oameni in afară că iți pui și propia ta viață in pericol, no ce să-i faci ! Dumnezeu să-i ierte.

      • Stefan says:

        LEGEA spune ca ultimul TIR care sta la coada are AVARIILE PUSE si daca coloana se mentine mai mult timp FLUXUL ESTE ASIGURAT DE POLITIA CIRCULATIE

  3. poseidon says:

    Sunt de vină cretinii care conduc UE,care ne țin la poarta Shengen.

    • ALt Anonim says:

      @poseidon: Dacă tu nu deschizi poarta unui hoț, tot tu esti vinovat ?

    • VVV says:

      Mai avem multă educație de primit și multă corupție de rezolvat până să merităm să fim în Schengen. De vină suntem toți că nu facem mai mult să evoluăm și să scăpăm de hoți.

      • Wasile says:

        Bravo Poseidon ! Esti singurul care ai vazut care e adevarata problema: faptul ca nu suntem in Schengen ! Dar e numai vina diplomatiei romane care nu face nimic pentru asta ! Suntem discriminati, noi si bulgarii si acceptam asta ca prostii, in loc sa blocam activitatea UE pana ne primesc si pe noi, sau acceptam ca suntem membrii UE de mana a doua ?

      • ROMANIA says:

        De vina sunt cei din diaspora care nu au votat acasa la locale si parlamentare!

  4. Dan says:

    Am văzut șoferi care circula cu viteza mare pe timp de vizibilitate redusa bazați ca șoseaua înaintea lor trebuie sa fie libera,fără sa aibă o distanta de frânare egala cu distanta vizibila.Drumul oferă de multe ori surprize.

  5. rusine politia de frontiera, mai, cnair says:

    al 2lea accident grav în 5 zile, erau 5km de tiruri azi dim oprite pe banda de urgenta în bezna, stam ore în sir sa ieșim din tara, sa speram ca vor fi anchetați și ungurii, ce frontiera e asta, cu Bangladesh de nu-i pasa nimănui? City lock security(paznicii autostrăzii) încasează bani cu galeata și nu au nicio treaba, Politia rutiera sta la caldura

    • ROMANIA says:

      Ce are sula cu prefectura? Politia de Frontiera nu este una cu cea Rutiera! Este datoria ta sa respecti regulile de circulatie! V-ati invatat prost cu 145 lei punctul de amenda! Trebuia sa fie 10% din mediul brut pe economie! Ce treaba are coada aia de camioane, ca tu esti retardat si nu respecti regulile de circulatie? Daca nu era camionul, ala intra cu viteza in cabina vamesului!

      • PtRomania says:

        de semnalizare rutiera ai auzit? îți spun eu ca la 6dim orice obstacol îl iei și tu, ca sigur nu mergi cu viteza legala, dar dacă un girofar,niște semnale luminoase, etc anunța ca pe benzi se staționează se trezea și omul asta cu skoda

      • Infractorul says:

        🙂
        Tare asta cu cabina vameșului, e foarte adevărat ceea ce spui…:):):)

  6. Zzz says:

    Manivele idioate, asa blocheaza tot timpul iesirea de pe autostrada, stationeaza si pe podul ce duce la urcarea pe autostrada, in curba, nu au treaba ca pun vietile altora in pericol. Daca sunteti foarte multi la controlul de frontiera si autoritatile nu fac fata, trebuie sa creati haos pe autostrada, manivele imputite??? Va pune politia de frontiera sa blocati iesirea de pe autostrada, sa stationati pe pod, in curba, sa va depasiti intre voi, sa blocati toate benzile? Voi sunteti criminalii soselelor, manivele imputite!

    • Silviu says:

      „Manivelele imputite“ Iti aduc tie de mancare, de baut, de imbracat si tot Ce Ai acasa. Nici sa te caci nu poti fara „manivele imputite“ ca nu ai cu ce sa te stergi la cur !!!!

    • Mihai says:

      ZZZ sper că nu mai ai frați și să fie la fel de duși cu capul ca tine jegosule

    • ROMANIA says:

      Daca tot zici ca au manivelele imputite, nu vrei sa li le lustruiesti tu? Dar nu mai bine te lasi de permis si circuli cu bicicleta?

    • ialamumuzzz says:

      prostule, și noi am vrea sa trecem în 10 minute, ca avem treaba, dar nu se poate! cum nu se poate ca tu sa nu mai sclavesti prin tari străine și sa vii sa te dai smecher o luna pe an la mamaia de la sat!

  7. Mocofan-club says:

    Lipsa experienței caracteristice tinerilor care își dobândesc permisul de curând timp, pe următoarele locuri clasându-se ceilalți factori cum ar fi de: oboseală, meteo, mediu, circulația defectuoasa, samd.

    • ROMANIA says:

      Lasa ca anul trecut au fost accidente identice in acelasi loc! Si in toate soferii aveau peste 10-15 ani vechime in condus, deci nu lipsa experientei este cauza accidentului!

  8. Ion says:

    Probabil ca graba strica treaba , și șoferul auotrenului are vina lui dar și șoferul autoturismului total lipsit de experiență iar cât despre autorități la acest accident nota 2 și corigenți, trebuia închisă zona sa nu mai circule mașini pe acolo plus ingradita zona accidentului pt ca a fost foarte grav, asa se face intr-o țară civilizata

    • ROMANIA says:

      Soferul autotrenului este de vina ca un handicapat nu respecta regulile de circulatie? OUG 195/2002 spune ca cel care vine din spate este de vina ca nu a pastrat distanta regulamentara si nu a adaptat viteza la conditiile de trafic!

  9. examen says:

    Clar cai oboseala cum se vede masina este din Braila soferul deja a avut 600km pina la Arad

    RIP

  10. Viorel says:

    Mare pacat de acesti tineri, au murit efectiv degeaba. Vestul salbatic va continua pe autostrazile din RO – radare sau ORGANE de Politie 0.

    • ROMANIA says:

      Si cu ele si fara, tot la fel se va intampla! Regulamentul de obtinere a permisului trebuie modificat! Mai multe ore de condus, mai multe ore de legislatie, mai putine date despre partea mecanica, ca nu intereseaza pe nimeni sa isi repare partea mecanica in mijlocul autostrazii! Sau despre conducere eco! Plus mai multe culori pentru lamaia din geam functie de experienta de la volan pe fiecare categorie de drum in parte: rosu, galben si verde!

  11. Sofer says:

    Acolo sunt săptămânal accidente mortale. CNADR ul ce are de spus? De ce sunt cozile alea kilometrice de camioane pe 2 benzi ?

  12. Aaa says:

    Sa fi schimbat banda!asta-i obiceiul tiristilor

    • ROMANIA says:

      Acolo sunt doua benzi plus cea de urgenta. Unde mortii tai voiai sa stationeze ca sa intrii tu cu 200 km/h in cabina vamesului?

      • ALt Anonim says:

        Ai făcut dreptul la Herculane (sau vrei să faci ceva similar) dar nu ți-ai găsit post așa că lucrezi șofer de camion.
        Argumente:
        – faci referire la legislație
        – faci greseli gramaticale
        – toți sunt de vină mai puțin camionagii

  13. aradean says:

    Acolo sunt săptămânal accidente mortale. Ciudat e ca autoritățile statului nu fac nimic. Nimic, nici o măsură.

  14. Mihai says:

    Semiremorca trebuia dar nu cred ca avea bara orizontala de protectie la inaltimea botului masiniilor berline, joase, rolul ei este sa preia din socul impactului si sa opreasca patrunderea masinilor joase sub semiremorci. Astfel de bare ar trebui sa fie obligatorii, dar se pare ca nu sunt. Se poate observa in una din poze ca airbagul soferului nici nu s-a activat, probabil pentru ca senzorii de impact de pe bara Skodei nu au fost atinsi de nimic in timpul impactului
    Politia trebuie sa se dezmeticeasca si sa impuna respectarea legii in astfel de situatii, nemai permitanda camioanelor stationarea pe banda 1, si impunand semnale luminoasa cu mult innaintea ultimului camion din coada !

    Dumnezeu sa ii odihneasca si sa ii ierte pe acesti tineri si sa le ofere mangaiere familiilor indoliate .

  15. Local

    S-a stabilit calendarul PNDR pentru 2022
    Patru măsuri de sprijin pentru fermieri au fost incluse în calendarul din acest an, potrivit MADR.

    Local

    Inspectoratul pentru Situații de Urgență Arad are un salvator și un pompier de onoare
    S-au remarcat salvând vieți și intervenind profesionist în misiuni. Aceasta ar fi caracterizarea tuturor pompierilor arădeni, însă de data aceasta ne vom referi la cei mai buni dintre cei mai buni: salvatorul și pompierul de onoare al județului Arad. 1

    Mapamond

    Poveste cu final fericit în Marea Britanie: şi-a găsit pisica dispărută după mieunat, la telefon
    O femeie din Marea Britanie şi-a regăsit pisica dispărută de 8 luni recunoscându-i, din greşeală, mieunatul prin telefon. 1

    Mapamond

    Pastila Pfizer anti-Covid a fost autorizată în Europa
    Agenţia Europeană pentru Medicamente (EMA) dă undă verde pastilei anti-COVID-19 a Pfizer. 4

    România

    OFICIAL! Modificări importante ale legislației rutiere: Pedepse mai dure pentru șoferii agresivi, noi limite de viteză
    Guvernul a adoptat joi o ordonanță de urgență prin care modifică o serie de prevederi din legislația rutieră. Printre altele, este vorba despre pedepse pentru șoferii agresivi și noi limite de viteză. 14

    Local

    Preşedintele CJ Arad, acuzaţii la adresa lui „Georgel de la minister”
    „Avem proiecte de atragere a investitorilor străini, dar avizele se plimbă printre ministere până când se pierd”, susţine Iustin Cionca. 5

    Local

    „Decalogul după Hess” revine la Arad
    Spectacolul emblematic al Companiei Aradi Kamaraszínház revine la Arad pe 11 februarie.

    Local

    Wiener: „La Arad, PNL și PSD au pierdut trenul PNRR”
    Deputatul USR susţine că „administratorii orașului sunt incapabili să gestioneze eficient proiecte”. Miza: noul spital municipal. 7

    Local

    Şefii din Primăria Arad ar putea rămâne fără salarii
    În „situaţia limită” în care municipalitatea ar avea de ales între plata salariilor şi plata gazului pentru energia termică. 9

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.