aradon.ro Web analytics



Cum s-a întâmplat tragedia de la Nădlac? Doi tineri din Brăila și o tânără din Tulcea au murit

De Andreea Pintea
Reactualizat la:

Cum s-a întâmplat tragedia de la Nădlac? Doi tineri din Brăila și o tânără din Tulcea au murit

Reactualizat la:
Oboseala, neatenția, poate și condițiile meteo (Aradul fiind în această dimineață sub cod galben de ceață), toate cumulate au făcut ca sâmbătă, 15 ianuarie, trei tineri din Brăila și Tulcea să își piardă viața într-un accident înfiorător.
Scris de Andreea Pintea - Oboseala, neatenția, poate și condițiile meteo (Aradul fiind în această dimineață sub cod galben de ceață), toate cumulate au făcut ca sâmbătă, 15 ianuarie, trei tineri din Brăila și Tulcea să își piardă viața într-un accident înfiorător.
Potrivit Inspectoratului de Poliție a Județului Arad, accidentul a avut loc în jurul orei 06:55, pe autostrada A1 – Deva – Nădlac, în apropiere de localitatea Nădlac la punctul de trecere al frontierei.
„Din cercetări a reieșit că un bărbat de 26 de ani, din Brăila, care conducea un autoturism pe autostrada A1 a intrat în coliziune cu semiremorca unui ansamblu rutier care se afla în mișcare pe același sens de mers. În urma impactului a rezultat decesul conducătorului autoturismului și a doi pasageri de sex feminin de 22 și 29 de ani, din Brăila și Tulcea.
De asemenea al patrulea pasager din autoturism, un bărbat de 29 de ani, din Brăila a fost transportat în stare gravă la spital.
În cauză a fost întocmit un dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de ucidere din culpă, polițiștii continuă cercetările pentru stabilirea tuturor cauzelor și împrejurărilor în care a avut loc accidentul”, transmite IPJ Arad.

VIDEO. Accident înfiorător pe autostrada Arad – Nădlac: trei persoane au murit

43 Comentarii

Your email address will not be published.

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Anonim says:

    Am fost acolo in momentul accidentului….Autotrenul nu se afla in miscare… Statea in coada pe banda 1 deoarece pe banda de urgenta erau camioane la pauza ramase de ieri deoarece au fost 10 km de coada si au rămas fără program..

    • jack says:

      nu vor sa se auda asta droarece politia de frontiera care are atributii la frontiera se face vinovata nicaieri in lume nu se accepta blocarea benzii de urgenta de camioane e strigator la cer !ar trebui rudele victimelor sa nu se lase sa dea in judecata cei ce permit blocarea benzii de urgenta iar camioanele ar trebui sa aibe restrictie de vineri seara pana duminica seara!

    • Prenume nume says:

      Cei de la militie i.au verificat cu picioru sa vadă dacă au murit? Poate nu au murit, cine știe…

    • ROMANIA says:

      Anonimule tu ai fost la birt! Lasa bautura ca nu tine! Sunt zeci de martori care pot sa confirme! Tirurile nu stationeaza pe prima banda, ci doar pe cea de urgenta! Sunt soferi profesionisti, nu impingatori de carut de butelie ca tine!

  2. intrebare says:

    dosar penal pt ucidere din culpă? cui ca soferul e mort ?

    • Venife says:

      Un dosar penal, initial, se deschide ptr fapta, ulterior daca din cercetari se constata vinovatia unei persoane se continua cercetarea penala impotriva suspectului. Daca persoana care se constata ca este vinovata este decedata, se claseaza dosarul. D-zeu sa ii ierte!

  3. Ioio says:

    Sa intri sub tir aproape total asta inseamna o diferenta de cel putin 70-80km/ h…daca tirul a fost pe banda 1 , posibil sa fi iesit din coloana care era pe banda de urgenta ,sa fi vrut sa treaca peste rand si sa fi avut o vit sub 50 km / h , in cazul asta chiar daca soferul din spate circula regulamentar comform indicatoarelor impactul era teribil…eu cred ca vina ii multipla : soferul de tir care nu stiu ce cauta pe banda 1 cand toti stateau pe urgenta , neadaptarea vitezei a soferului din spate la conditile de drum+ oboseala si drum umed , posibil si gheata…si sa nu uitam un mare amanunt : numa in ro din toata ue semnalizarile si presemnalizarile sunt foarte proaste sau lipsesc ( au facut drumarii economii de la orice numa bani sa iasa sa poata da parandaratul …culegem roadele coruptiei zi de zi) .

    • Georgi says:

      Nu mai căutați vinovați în altă parte.Soferul trebuia să conducă prudent.E ceață sau nu ai vizibilitate ,reduci viteza și gata.Nu a apărut tirul in fața lui prin magie .De câte ori merg către vama de pe a1 ,când încep indicatoarele cu restricțiile sau coada cu tiruri staționate, eu reduc viteza și uite că n-am ajuns sub tir.E simplu.Noi tot timpul dăm vina pe alții.Cade cu mașina de pe pod ,e de vina podul,se lovește de copaci când iese cu viteză de pe sosea ,e de vină copacul,e de vină capul de pod,curba,groapă din șosea,etc.E simplu :ai gresit în trafic ,plătești .De data asta a ieșit nasol că au plătit cu viața.Lăsati naibii agresivitatea din trafic și conduceți preventiv și prudent!

      • mircea says:

        corect…

      • Lucian says:

        Copacul și podul nu sunt vinovați dar groapa în asfalt nu are ce căuta.

        • Georgi says:

          Ai dreptate , într-o țară normală n-ar exista.La noi , după toate modernizările făcute cu o calitate a lucrărilor mediocră ,trebuie să te adaptezi.Nu de multe ori au ocolit groapa prin stânga și s-au tamponat cu cei de pe contrasens.Dar la noi e soluția:conducere preventiva,mașini întreținute corect și atenție.

  4. Dan says:

    Sa fereasca Dumnezeu pe toata lumea. Doamne ai mila. Condoleante familiiilor indoliate.

    • ovi says:

      “Doamne ai milă”?
      Păi dacă avea milă îl trăgea de mânecă pe șofer și-l făcea atent, îl ajuta puțin să nu facă accidentul.
      Mai e unul care a scris la mișto, dacă a verificat milițianul cu piciorul…, neam de miștocari, ce tari suntem!
      Mi-e scârbă de nivelul de incultură la care s-a ajuns!
      Suntem generația aia: “lasă că știu eu, lasă că eu mă descurc, nu-mi pasă de ceilalți”!

  5. Anonim says:

    Camioanele nu au ce să stationeze pe prima bandă pe autostradă. Dar Poliția nu intervine să nu se întâmple astfel de tragedii. Ceață foarte mare în această dimineață pe autostradă și DN7 în Județul Arad.
    De vină este și conducătorul auto care probabil a circulat cu viteză prea mare și nu era vizibilitate din cauza ceții.
    Poate după această tragedie va fi mai prezenta Politia Autostrăzi pe această porțiune de drum foarte aglomerată din cauza automarfarelor.
    Dumnezeu să-i ierte și să-i odihnească în pace!

    • jack says:

      ar trebui restrictie in week end pt camioane s ar salva vieti omenesti

      • ROMANIA says:

        Ar trebui anulat dreptul de conducere pe viata pentru retardati ca tine, anonim, pronume si multi altii! Tirul avea 90, oligofrenul 180. Simti oboseala? Lasi pe altul in locul tau sau tragi pe dreapta! Un sofer de tir face 45 de minute pauza dupa 4,5 ore de condus, dupa care conduce alte 4,5 ore. Apoi trage pe dreapta sau il lasa pe colegul care este odihnit. Asta a condus 10 ore fara pauza. A adormit la volan, toti ceilalti dormeau. Nici 10 cafele si 30 de energizante nu fac ce fa e o ora de somn dormita neintors!

  6. Alexandru says:

    eu zic ca PSD -UL E DE VINA

  7. TiR says:

    Dacă un Tir este pe celalalt sens de mrs șoferul ala e vinovat ca pe sensul celalalt sa produs un accident ca să uitat accidentatul după el 😤

  8. m says:

    Cum se afla in miscare can coada la tiruri e cateodata 7-8 km , tirul circula cu 90 km/ora si autoturismul cu vreo 250 km/ora ? de a intrat asa sub el.
    ceea ce se intimpla pe autostrada aceea e crima .tin soferi cate 2 zile la rand . cum sa spuna ca Politia de frontiera e de vina .spun ca unguri nu lucreaza ,si va intreb cand se intorc de ce e coada ?

  9. Wasile says:

    Iata ca faptul ca nu suntem in Schengen si ne inecam in cozi ucide ! Diplomatia romaneasca e la pamant, cu ce se ocupa oare ? De toata jena !

    • ROMANIA says:

      Ce are Schenghen-ul cu un handicapat care circula cu dublul vitezei recomandate pentru banda aia? Ala provoca accidentul oriunde pe orice sosea sau autostrada si nu la iesirea din tara, in apropiere de vama! Cine stie pe cati o fi depasit si flash-uit sa ii faca loc dobitocului?

  10. Sattan666 says:

    Viniituri…
    Prosti ca un sac de cartofi

  11. anonim says:

    Dumnezeu sa ii ierte pe cei morti si vindecare grabnica ranitilor. Incotro mergeau, erau grabiti tare ?

  12. Claudian says:

    Un accident cât se poate de tragic. Nu vreau să intru în polemici în legătură cu circumstanțele în care a avut loc. În primul rând pentru că nu am experiența necesară (cineva se ocupă chiar în momentele astea de acest caz) și în al doilea rând, am văzut că sunt multe păreri, pe chatul ăsta, și nu ăsta e scopul meu.
    Trei oameni au murit într-un mod teribil, unul rămâne cu traume fizice grele, iar cel de-al cincilea (șoferul tirului) cu 3 crime groaznice pe conștiință. Că a fost, că nu a fost de vină, are omul ăla “ce duce” de acum încolo.
    Dumnezeu să însoțească familia/familiile îndoliate în suferința lor, așa cum doar El poate să o facă. El să le țină mințile întregi, și să îi întărească în necazul mare care a dat peste ei. El să se îndure de cel rănit, să lucreze prin mâinile doctorilor și să aline suferința atât fizică cât și psihică a omului. El să fie cel care aduce pace și liniște și șoferului tirului. Ne gândim la voi, ne rugăm pentru voi.

    • ROMANIA says:

      Crime? Bai handicapatul pulii, retardatul ala gonea cu 180 pe banda de maxim 90! Tirul avea 80-90 sau in scadere, fiind spre vama,iar asta avea cel putin dublu, ceea ce i-a redus din ce in ce mai rapid spatiul de franare! Cica nu te bagi, dar ai dat cu mucii in fasole rau de tot! In OUG 195/2002 scrie ceva legat de viteza, distanta in mers!

  13. Stefan says:

    Vreo 10 km de sosea alaturi ar avea unde sa stationeze TIRurile , soseaua ar fi descongestionata si multe vieti ar fi salvate dar Statului nu-i pasa.

  14. Mihai says:

    Semiremorca trebuia dar nu cred ca avea bara orizontala de protectie la inaltimea botului masiniilor berline, joase, rolul ei este sa preia din socul impactului si sa opreasca patrunderea masinilor joase sub semiremorci. Astfel de bare ar trebui sa fie obligatorii, dar se pare ca nu sunt. Se poate observa in una din poze ca airbagul soferului nici nu s-a activat, probabil pentru ca senzorii de impact de pe bara Skodei nu au fost atinsi de nimic in timpul impactului
    Politia trebuie sa se dezmeticeasca si sa impuna respectarea legii in astfel de situatii, nemai permitanda camioanelor stationarea pe banda 1, si impunand semnale luminoasa cu mult innaintea ultimului camion din coada !

    Dumnezeu sa ii odihneasca si sa ii ierte pe acesti tineri si sa le ofere mangaiere familiilor indoliate .

    • Val says:

      @Mihai, senzorul accelerometric nu trebuia sa declanseze airbag-ul? sau Skoda era anterior reparata in fata blocului?

    • ROMANIA says:

      Mihai, pentru azi ai 3! Ne auzim la corijenta! Bara aia este sudata! La viteza dobitocului, la greutatea masinii, rupea bara din sudura! Soferul tirului era in mers, cu maxim 90. Asta avea dublu! Pe margine si pe sosea sunt indicatoare de viteza! Nu mai da flash-uri ca sa depasesti cu 180, ca mori si tu!

  15. Luci says:

    Daca e sa cautam vinovati, putem gasi nenumarati. Incepand de la camionul care stationa neregulamentar pe banda 1 si pana la proiectantul autostrazii care nu a prevazut ca in acea zona va urma un punct de trecere al frontierei si ca e necesara o banda suplimentara speciala pentru traficul greu pe o distanta suficient de lunga. Se puteau realiza studii inainte de constructie, sa se stie cate camioane intra si ies din tara si la ce interval, puteau lejer sa faca 4 benzi sau macar 3 pe sensul de iesire din tara pe ultimii 3 km sau chiar 4. Daca asa s-ar fi intamplat, cu siguranta acest accident nu ar fi avut loc.

    • D.C. says:

      Deci, în principiu sunt de acord, dar…
      1. Proiectantul trebuia să prevadă o parcare în apropiere de punctul de trecere a frontierei, pentru cel puțin 50 de automarfare.
      2. Supraveghere video a ultimilor 5-10 km până la punctul de trecere a frontierei
      3. În cazul în care se produce o aglomerație, Poliția Autostrăzi să trimită un echipaj care să stea cu luminile de avertizare pornite, în spatele ultimului autovehicol din coloană.
      Mai sunt și alte soluții dar sunt alții plătiți care ar trebui să le găsească. E mult mai simplu să stai la căldurică și să intervii doar la apelul 112.

      • ROMANIA says:

        Parcare langa autostrada este, pana acolo se merge. Tirul era in miscare spre vama. Nu statea nimeni pe banda 1. Tirul avea 90. Handicapatul 180. Si pentru banda 2 este mult! Nu am vazut in imaginile prezentate vreun tir stationat pe banda 1. Nu mai mintiti! Viteza ucide! Nepastrarea distantei in mers, la fel!

        • nIKnaMe says:

          Hey ROMANIA, trezeste-te!
          Nu stiu de ce insisti atata ca tirul acela a fost in miscare? erai de serviciu pe autostrada si nu ti-ai facut treaba?
          Se stie, de luni intregi ca portiunea asta e blocata de tiruri care stationeaza, pe doua si ieri chiar pe 3 benzi…si din pacate nu din vina lor! Ori n-ai certificat verde si nu iesi afara sa vezi ce se mai intampla..ori o cam dai in bara!

  16. Local

    Discuția secretă: zile de literatură și film, la Arad
    Discuția secretă, festivalul internațional de literatură, va aduce în fața publicului arădean zeci de scriitori români, maghiari și sârbi.

    ARADON Sport local

    Finala Cupei României se joacă la Pecica!
    ARAD. Oficialii Asociaţiei Judeţene de Fotbal Arad au decis ca finala Cupei României la fotbal, faza judeţeană, ediţia 2022-2023, să se dispute la Pecica sâmbătă, 4 iunie, de la ora 17,30.

    Local

    Cum ne păzim de hoții care fură din autoturisme? Recomandările polițiștilor
    Ultima zi din cadrul evenimentului național ”Săptămâna Prevenirii Criminalității” a fost dedicată prevenirii infracțiunilor contra patrimoniului și siguranței rutiere.

    Local

    Peste 115 persoane, ajutor de la SMURD
    Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Arad anunță că în ultimele 4 zile, peste 115 persoane au primit ajutorul echipajelor SMURD.

    UT Arad

    Caută jucători pentru UTA
    Noul antrenor, Ilie Poenaru, a confirmat două nume, dar mai are câteva ţinte.

    Local

    Florina Ionescu rămâne manager al spitalului. Contestaţiile nu au schimbat rezultatul concursului
    Cele 46 de sutimi câştigate, cumulat, de cei doi candidaţi care au depus contestaţii nu au modificat rezultatul final al concursului pentru funcţia de manager al SCJU Arad. Ce declară candidatul câştigător?

    Local

    Bîlcea: „Investițiile Aradului în sănătate trebuie să crească”

    Local

    La Arad, lansări de carte ce schimbă destine

    Mapamond

    Titlurile de politețe „doamnă” și „domnișoară”, interzise la Turneul de Tenis de la Wimbledon
    Organizatorii Wimbledon au transmis că nu vor mai folosi apelativele „doamnă” și „domnișoară” atunci când vor vorbi despre lista câștigătorilor turneului de tenis. 1

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.