aradon.ro Web analytics

Bătaie de joc la adresa arădenilor!

De Daniel Scridon

Bătaie de joc la adresa arădenilor!

Reactualizat la:
Compania de Transport Public Arad, în complicitate cu Primăria Arad, încălcă dreptul de a circula în condiții civilizate. Fără tramvaie şi autobuze, sâmbătă şi duminică, după ora 14.
Scris de Daniel Scridon - Compania de Transport Public Arad, în complicitate cu Primăria Arad, încălcă dreptul de a circula în condiții civilizate. Fără tramvaie şi autobuze, sâmbătă şi duminică, după ora 14.

ARAD. Ce se întâmplă în ultimele luni în oraşul nostru la capitolul mijloace de transport în comun întrece orice închipuire. Mai marii Companiei de Transport Public, având girul Primăriei Arad, au luat nişte decizii aberante, în contradicţie cu ceea ce ar trebui să primeze: măsuri de distanţare socială.

La jumătate!

Dacă pe perioada Stării de Urgenţă am înţeles şi nu prea decizia de a folosi doar jumătate din capacitatea parcului de tramvaie şi autobuze avut la dispoziţie, ce se întâmplă acum reprezintă o bătaie de joc la adresa arădenilor. Peste săptămână, tramvaiele circulă la interval de 30-40 minute, exceptând câteva ore dimineaţa şi câteva ore la prânz, mijloacele de transport aglomerându-se îndeosebi pe liniile 3 şi 18. Ultima decizie a CTP Arad de a băga în depou toate tramvaiele şi autobuzele care circulă prin oraş sâmbăta şi duminica de la ora 14 întrece orice limită a bunului simţ.

Spre comparaţie

Biletele şi abonamentele nu s-au ieftinit, din contră, sunt printre cele mai mari din ţară. Iar dacă tot vorbim de comparaţii, să dăm exemplul vecinilor din Timişoara şi Oradea, care nu au oprit în nici un sfârşit de săptămână (ca la Arad) circulaţia mijloacelor de transport în comun nici măcar pe perioada Stării de Urgenţă. Mai mult, în această perioadă, de Stare de Alertă, şi pentru respectarea distanţării sociale, numărul tramvaielor scoase în circulaţie a crescut. La fel stau lucrurile şi în Iaşi, Cluj sau Bucureşti.

Degeaba vopsim „paşi dinamici” prin staţiile de tramvai şi cerem (im)posibilul: urcarea călătorilor pe uşa din faţă şi coborârea pe celelalte uşi, câtă vreme reducem garniturile de tramvai şi autobuz scoase în circulaţie. Şi, îndeosebi, pe liniile 3 şi 18, acestea devin aglomerate, neputându-se respecta distanţa de protecţie între persoane de cel puţin 1,5 metri.

În aşteptare

Am încercat să luăm legătura cu reprezentanţii Companiei de Transport Public Arad, pentru a-şi expune motivele care au dus la luarea acestor decizii aberante, dar nimeni nu a răspuns apelurilor noastre telefonice…

42 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Chris says:

    Cine sa raspunda,unii numiti politic la CTP,doar pentru ca sunt din sat de la Falcosu?

  2. tibi says:

    Ce complicitate domnul DANIEL dar al cui este CTP -ul ? Nu al PRIMARIEI ? Nu mai scieti prostii.

  3. blabla says:

    Iarasi trebuie sa platesc taxi sambata si duminica ca sa pot veni si pleca, la , de la, lucru eu tot intreb banii pe taxi imi da ctp sau imi reduce abonamentul adica sunt aprox. 8 zile pe luna in care nu ma pot folosi de de abonament dar eu platesc pe toata luna

    • Un aradean says:

      Gunoaie de oameni…. banii pe abonamente le iau…. de ce nu ieftinesc adonamentele… tipic romanesc doar sa traiasca pe spatele oamenilor… si pun pariu ca ii trimite si in somaj technic.. gunoaie de oameni….

  4. blabla says:

    De ce nu opriti daca tot faceti tampeni intre orele 10 si 17 macar asa pot merge la serviciu si de la serviciu cei care lucreaza in ture de exemplu cei de la spital unde lucrez si eu intru la ora 19 si ies a doua zi la 7

  5. coman sava says:

    pnl-ul nu are oameni care să gândească, Ăștea sunt niște malformații genetice în formă de oameni, dar nu sunt oameni. Și uite că se gasesc unii semeni de-ai noștrii , cam nesănătoși la cap, care-i votează, Trist dar adevărat, numai gunoaiele și retardații aleg gunoie,, ca pnl și urlătoii străzii, ca dovadă, iată rezultatul: werme, loaly mandolină cîrțu și alți avortoni.

  6. cocolino says:

    Care-i criteriul de angajare la ctp??? Care- mai dobitoc, tâmpit, retardat și musai din pnl este cel mai mare șef ?!?!?! Întrebam așa , Nu sunt curios Dar vreau să știu……..

    • andrei says:

      nu e vorba ma, de nici o angajare , functia de director este atribuita drept recompensa de falca . si de aicea decaderea CTP-ului din ultima vreme . cei care ma faceau ceva au lasat-o mai moale preferand sa-si incaseze salarul in liniste , iar directorul oracat s-ar stradui nu poate sa faca nimic pentru ca nu este in stare , la fel si primara care ar trebui sa il controleze este condusa de un surogat de primar !

  7. Conservator says:

    Haideți să declarăm RĂZBOI CIVIL!

    • Numa conservator nu esti says:

      Dumneata ai fi ultimul care ar ieși afara in strada…

      • Conservator says:

        Probabil faceți parte din tagma mercenarilor așa-ziși liberali. Spălați pe creier și pe mâini.
        Iata cît de artificială poate fi inteligența astăzi la unii oameni…

  8. Gerula says:

    Concetatenii mei,inca nu v-ati obisnuit…? De sisprezece ani sunteti furati ,zi de zi de camarila penelisto-mandibulo-balceana….,votatii in continuare…,astia sunt in stare sa ne ia bani si pe mersul pe jos,pe fatul ca privim,respiram si existam…! Nu o simtim dar pectea de iobagi ne-au pus-o si noi ca niste prosti o acceptam !

  9. vox populi says:

    MUIE C.T.P

  10. Ciprian says:

    Va propun pentru că tot este la moda infracțiunea de combatere a zădărnicirii bolilor,, aici se încadrează că și faptă decizia conducerii ctp , de ce ? Pentru faptul că se crează toate elementele de a nu se crea distanțarea legală ,ce spuneți stimați jurnaliști depuneți plângere?

  11. cluj says:

    Ce sa mai spunem de Cluj unde au cel putin 20 de autobuze electrice, foarte multe autobuze noi, curate. Ti-e si rusine sa nu iti validezi biletul de 2.50. In toate statiile ai posibilitatea de a-ti lua bilet. Abonamentele au devenit card-uri. Noi ramanem in anii 1990.

  12. Dan says:

    De verificat cati oameni de la CTP sunt acum in șomaj tehnic pt ca e clar ca au redus zilele de circulație pt a, face economii. O decizie care nu are nicio logica.

  13. AnonimUnic says:

    Cine plateste pentru toate abuzurile astea facute in numele “pandemiei”?

  14. Ascendis says:

    Voi glumiți cu CTPu, nu? Ăia nu-s in stare să-și facă un site, un logo sau sa aibe măcar stațiile cu copertină sa nu te ploua naibii, un cos de gunoi, ce sa vorbim de aplicație de mobil sau panouri electrice în stații că în majoritatea orașelor din țară. Suntem la coada vacii mai ales din punctul de vedere al transportului in comun. niste gunoaie de autobuze casate de 40 de ani și un personal grobian de nespălați și țărani. Aradul nu are transport in comun, ci ceva imitați amatoreasca cum e tot în “orașul” ăsta al PNLului local.

  15. gigi says:

    Cei răspunzători de mișjloacele de transport din municipiu cand a-ți circulat cu tramvaiul ultima dată ?
    Dacă nu sunteți competenți să faceți un trafic normal pentru circulație apelați la chelneri sau proprietari de pompe funebre . Cum relansați economia cand nu avem mijloace de plecare și venire de la muncă ?

  16. Patrik says:

    S-a procedat astfel, deoarece nu mai prea exista tramvaie functionale, nu aloca bani pentru repararea lor si modernizarea lor.

  17. ike says:

    javrele astea care au luat deciza nu circula cu tramvaiele doar au masini ce le pasa lor

  18. Florin says:

    Primarul a anunțat la o emisiune TV ca din acest week end tramvaiele vor circula normal. Păcat ca s a răzgândit.

  19. cititor says:

    cel mai fain la ctp e daca iti faci abonament pe firma si vrei factura:prima data mergi la a doua usa pe dreapta unde se elibereaza factura dupa care mergi la alta usa ,adica la caserie,unde platesti ,dupa care la alta usa unde 2 tanti iti dau acele tichete-una dintre ele noteaza seria si nr chitanta iar cealalta iti elibereaza tichetele respective.ASTA PERFORMANTA IN 2020.probabil ca acesta electoratul partidului de guvernamant carora nu le place evolutia si se complac

  20. JURCA says:

    LA ASA CONDUCERE ASA REZULTATE !

  21. Mari says:

    Oricum bătaie de joc cu tramvaiele voastre… În GAI circula un coteț de tramvai ca îți vine să vomiți când te urci în el, Imperio doar pe centru de fală mizeriilor.!!

  22. M-u-e says:

    Câteva Imperio ca să ii prosteasca pe prosti restul doar mizerii infecte cu roti pentru care mai cer și bilet hoții!!

  23. WEST says:

    CEI DE LA CTP AU INEBINIT DE TOT !

  24. Dr dexter says:

    Mai puține tramvaie mai puține costuri, cost saving pe scurt = nu au bani ! Costa să circule toată flota.

  25. Gery says:

    Logic sí de bun simt era sa fie curse la intervale rezonabile,atat pentru comfortul calatorilor cat sí pentru a putea mentine distantele de protectie.Va trebui sa iasa ,ín circuit’ sí cei care mai au carute,trasuri sau alte mijloace.Suplimenteaza populatia cu ce poate circulatia prin oras.Reintroducem circulatia auto din anii ’80.O duminica circula nr.cu sot,cealalta fara sot.De ce se discrimineaza calatorii cu mijloace de transport ín comun,fata de altii? In asemenea conjunctura,dupa ora 14 sambata sí duminica eu devin ateu.Asa de divertisment.

  26. Pop says:

    RUȘINE CTP și celor care-l conduc!Se supăra daca-i facem retardati si incompetenți….dar merită din plin!Comparați.va cu Tm,Oradea,Cj…nu cu Africa!

  27. SabinA says:

    Ar trebui oprit si curentul electric si atunci se indeplinesc conditiile lui Decembrie ”1989”/ PNL niste aiuriti!

  28. A na Dumitrescu says:

    In prima zi de relaxare,15 mai, în jurul orei 13,30 am așteptat tramvaiul 3 spre gara Ar.Nou ( la Piata Romana) și a venit un vagon verde tixit de călători, ce sa mai vorbim de distanțare sau purtarea măștii. Nu se pare că această companie ar vrea sa ia masuri de combatere a răspunderii virusului.

  29. Local

    Trafic restricționat pe autostrada A1 Deva-Nădlac
    Traficul pe autostrada A1 Deva-Nădlac va fi restricționat, joi, 28 mai, până la ora 19:00.

    Advertorial

    Suntem in plina pandemie cu COVID-19. Este cunoscut faptul ca majoritatea celor care au pierdut lupta cu coronavirus au avut ca principala comorbiditate obezitatea
    ADVERTORIAL. Obezitatea reprezinta o afectiune medicala in care excesul de grasime din organism determina afectarea starii de sanatate.

    România

    Al doilea val de relaxare în România, de la 1 iunie
    Preşedintele Klaus Iohannis va avea joi, de la ora 13:00, la Palatul Cotroceni, o şedinţă privind măsurile de gestionare a epidemiei COVID-19 cu premierul Ludovc Orban. 1

    România

    Creşele şi grădiniţele s-ar putea redeschide pe 15 iunie
    Ministerul Educaţiei şi Ministerul Sănătăţii lucrează la un pachet de măsuri care vor fi luate pentru redeschiderea creşelor şi grădiniţelor. Astfel, cei de la INSP au făcut câteva recomandări.

    Local

    Controale în construcții și la plasatorii forței de muncă
    ITM a desfășurat acțiuni de informare și control, având ca obiect companii din sectorul construcțiilor și din domeniul plasării forței de muncă în străinătate. 2

    Local

    Căsătorii în pandemie? Doar 52 de cupluri și-au unit destinele
    Starea de urgență s-a resimțit și în formarea de noi familii, cu acte în regulă. Doar puțin peste 50 de căsătorii au fost oficiate timp de două luni.

    Local

    Ambulanța, cu 1.300 de cazuri mai puțin, în stare de urgență
    Cum a afectat starea de urgență numărul de solicitări primite de Serviciul de Ambulanță Arad. O comparație între lunile martie - aprilie 2019 vs 2020? 1

    Local

    Ionel Ciupe: „Jumătățile de măsură nu ne vor duce nicăieri”
    Consilierul municipal critică modul în care Primăria Arad vrea să corecteze hotărârea privind racordurile la rețelele edilitare, dar complică și mai mult lucrările. 1

    ARADON opinii

    Religia derogărilor și habotnicilor pe rit nou
    1

    aradon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.