Trimite articolul
Xm zis ca nu era momentu sa inchida circulatia
care este termenul de finalizare al pasajului Arad – Vladimirescu, peste calea ferata ? Exista finantare arobata ?
Modernizarea caii ferate. CFR Calatori si Marfa sunt in copac si totusi se modernizeaza linia…pt cine??
Eu nu inteleg de ce mai exista tramvaie. Atata spatiu ocupat de sine si de toata infrastructura lor, atata risipa pe tramvaie noi, lipsa vatmani, miliarde pentru a reface infrastructura si a tine in picioare un mort viu: ctp. Trebuie sa traiasca si ala, dsr ar putea sa o faca cu autobuze electrice. Ganditi-va cat spatiu ar fi in plus pe titulescu, sau pe calea radnei, sau pe voinicilor. Sau doar iarba verde pe bulevard. Nu zic ca ar fi cea mai buna solutie, dar acum vad tramvaiul ca pe ceva perimat care poate fi inlocuit usor fara a reconstrui toate acareturile necesare. Dar nu avem conducatori care sa gandeasca in perspectiva, ci doar un padurar.
-
Se vede că n ai nici o treabă, păi tramvaiele îți reduc 30% , 40% din trafic , vrei să ai doar mașini și să te sufoci ? Să faci 2 ore de la Fortuna in Aradul Nou? Ar fi cel mai bine dacă s ar moderniza toată infrastructura de cale ferată+ linii de tramvai din Romania, ar degaja maxim circulația+ piste de biciclete cât mai multe, gândește înainte să vorbești sau scrii ceva mereu
-
Poate înțelegi comentariul anterior dacă îl citești mai atent(a).
Pare o idee bună înlocuirea tramvaielor cu autobuze electrice, dar trebuie gândită foarte bine infrastructura, cu benzi dedicate pentru autobuzele respective, separat de circulația auto, cum găsim în țările civilizate.-
Tramvaiul poate transporta mult mai multi oameni decat autobuzele, dimensiunile tramvaielor pot depasi dimensiunile autobuzelor (daca nevoia de transport este mare), tramvaiele sunt mult mai ecologice decat autobuzele (chiar si cele electrice), reviziile si consumabilele pentru tramvaie sunt mai ieftine decat cele pentru autobuze, durata de viata este mai mare la tramvaie decat la autobuze, tramvaiele nu stau in trafic precum autobuzele, iar peste toate astea poti lua in calcul si faptul ca transportul cu tramvaiul nu se gaseste peste tot. Totodata, plecand de la reteaua de tramvai se lot obtine fonduti pentru dezvoltarea unei retele metropolitane de tram-train.
Resita doar ce a reintrodus tramvaiul in oras.
Pacat ca nu stiti sa va apreciati si sa dezvoltati lucrurile pe care le aveti in jurul vostru.
-
-
Autobuzele nu reduc traficum cu 30 40%
Cine n-are nici o treabă…
-
Mhm, și stau să mă gândesc cum vor realiza ei asta, știind că pe afară sunt poduri și tunele pentru așa ceva peste tot
Tramvaiul trebuie eliminat până la ghioroc, o inutilitate maximă, din moment ce faci 1:30 ore, iar ai tren cu care faci 20 min.
Tramvaiul înlocuit cu autobuze electrice
Iar calea ferată să treacă peste ori sub DN, ori făcut mixt. DN ori CF adâncită, eliminând bariera.
Jenant penibil cum arată România la infrastructură
-
Pentru propunerea ta arogantă și neinformată de a folosi trenul:
Hai să te văd cum te dai jos în Stațiile de tren nonexistențe sau desființate din Mândruloc, Cicir, Sâmbateni, și mergi pe câmp kilometri întregi în mijlocul lui august sau in mijlocul iernii.
Țările din West și Est vor să reintroducă tramvaie sau să extindă rețeaua.
Dar în țara asta e gândire de car-centric SUA 1960.Plus timpul mare de călătorie e rezultat a condiții rele a căi de rulare a tramvaielor, care va fi înjumătățit cu modernizarea lor.
( Liniile sunt din 1984 neschimbate)Trenul va trece sub pasajul în construcție a drumului European .